Hij haalde inderdaad zijn normale niveau weer een beetje.. goed vooruitzichtquote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij speelde gister eindelijk sinds weken weer is goed hoor.
Bovendien zonder de overtreding was het een goal geweest dus het was best nuttig
Urby was één van de weinige Ajacieden die redelijk dreigend speelde, inderdaad. Huntelaar is eigenlijk de hele wedstrijd onzichtbaar geweest maar liet zijn klasse en scherpte wel al zien met die vrije trap. De goal die later van zijn voet kwam was natuurlijk fenomenaal.quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bovendien zonder de overtreding was het een goal geweest dus het was best nuttig
Wat een bullshit, Genee heeft alleen gezegt dat Sanmartean een leuke speler voor Ajax is.quote:'Van Hanegem tipte Ajax over Frans talent, Sanmartean in beeld'
Willem van Hanegem heeft Ajax enkele jaren geleden getipt toen de club op zoek was naar een creatieve middenvelder. Dat zei de trainer van FC Utrecht zondagavond in het discussieprogramma RTL Voetbal Insite. Van Hanegem wees Piet Keizer op het Franse toptalent Samir Nasri, die uitkomt voor Olympique Marseille.
"Dat was een paar jaar geleden, toen Nasri nog zestien of zeventien was", aldus de analyticus zondag. "Ik kwam Piet Keizer wel eens tegen en zei tegen hem dat dit ventje wel eens een hele mooie speler voor Ajax zou kunnen zijn." Nasri is inmiddels twintig jaar en lijkt een vaste plaats te hebben verworven in het elftal van Marseille. Keizer, momenteel technisch adviseur bij Ajax, was ten tijde van het gesprek met Van Hanegem nog scout in Amsterdam.
Presentator Wilfred Genee kwam in de uitzending nog met het nieuwtje dat Lucian Sanmartean wordt genoemd als mogelijke versterking voor Ajax. De Amsterdammers ontberen momenteel de nodige creativiteit op het middenveld. Sanmartean (27) wordt als de beste speler van FC Utrecht beschouwd. Van Hanegem had in elk geval nog niets van het bericht vernomen. "Hij heeft het heel erg naar zijn zin bij ons", zei De Kromme over de Roemeen.
quote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is VBL, hier spreken we als mannen en niet als nerderige cyberbacoboys.
De triestheid...
Ik niet!quote:Op zondag 16 september 2007 11:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah winnen op kunstgras is een prestatie opzich. Ik hoop dat heracles snel weer degradeerd.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet!
Leuke sympathieke club. Ga daar zeker nog een keertje heen dit seizoen. Eventje op Q/R kijken
Oggie is net trug van een blessure.. kwestie van wedstrijdritme opdoen en dan issie weer een goede rechtsbackquote:Op maandag 17 september 2007 09:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]Hij had die bal gewoon weg moeten schieten. Het zou wel aan mij gelegen hebben, maar op die ene aanvallende actie in de tweede helft na, heeft hij niets goed gedaan. Hij had de tweede helft iedere keer een vrij veld voor zich, maar hij heeft de ballen alleen maar terug gespeeld op Vermaelen. Wordt tijd dat Schilder eens een kans krijgt als linksback.
De enige die mij kon bekoren was Jan Vertonghen. Maar ook Colin speelde zo waar een aardige wedstrijd. Ogararu was hopeloos.
Ajax was waardeloos ja. Het enige positieve is dat ik me prima heb vermaakt in het uitvak. Beetje de frustraties van het zwakke spel afreageren op die kuthagenees. Die daar behoorlijk door geïrriteerd raaktequote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Op het doelpunt na, heb ik helemaak niets gezien van de wedstrijd. Ajax was dus bedroevend slecht, begrijp ik?
Ben bang dat het dan donderdag heel moeilijk gaat worden in Zagreb, toch iets beter dan Slavia Praag.
Je hoort het nog wel. Gaan we sowieso even een paar biertjes drinken. Hebben jullie nog wedstrijden op zaterdagavond? Reageer maar ff in het Heracles topic trouwens, anders gaan we hier weer zo ver off topicquote:
Heracles verdiende minstens één punt, met name op basis van de eerste helft. Stekelenburg pakte die pingel uitstekend en zorgde er op die manier voor dat het niet héél somber werd voor Ajax.quote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Op het doelpunt na, heb ik helemaak niets gezien van de wedstrijd. Ajax was dus bedroevend slecht, begrijp ik?
Ben bang dat het dan donderdag heel moeilijk gaat worden in Zagreb, toch iets beter dan Slavia Praag.
Iedereen die mij kent, weet dat ik een fan ben van Ogararu. Tuurlijk moet hij weer even inkomen, maar dan mag er toch nog wel gezegt worden dat hij waardeloos was?quote:Op maandag 17 september 2007 10:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oggie is net trug van een blessure.. kwestie van wedstrijdritme opdoen en dan issie weer een goede rechtsback
Ik zeg toch ook niet dat jij dat niet mag zeggen..quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen die mij kent, weet dat ik een fan ben van Ogararu. Tuurlijk moet hij weer even inkomen, maar dan mag er toch nog wel gezegt worden dat hij waardeloos was?
Dat is natuurlijk het mooiste wat er is, dat zo'n speler zich laat gaan!quote:Op maandag 17 september 2007 10:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was waardeloos ja. Het enige positieve is dat ik me prima heb vermaakt in het uitvak. Beetje de frustraties van het zwakke spel afreageren op die kuthagenees. Die daar behoorlijk door geïrriteerd raakte
Misschien ook wel beter ook. Zagreb zal minder op de verdediging hangen dan Slavia, waardoor er ruimte komt. Maarja zal mij benieuwen donderdag.quote:Op maandag 17 september 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
Zal wel weer een fysiek pittig duel worden..!quote:Op maandag 17 september 2007 10:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien ook wel beter ook. Zagreb zal minder op de verdediging hangen dan Slavia, waardoor er ruimte komt. Maarja zal mij benieuwen donderdag.
Zagreb, ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten. In de Kroatische competitie doen ze het prima. 8 wedstrijden gespeeld en 24 punten. Zal dus erg moeilijk worden donderdag.quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het mooiste wat er is, dat zo'n speler zich laat gaan!
Maar goed, wordt een zware week. Volgende week om deze tijd kan de crisis na twee nederlagen uitgebroken zijn, na twee overwinningen kan er ook een hosanna-stemming heersen!
Als ik op de wedstrijd van zaterdag af moet gaan, dan gaat hij niets brengen. Speelde waar-de-loos! Maar goed, zo'n jongen heeft ook tijd nodig. We wachten het wel af.quote:Op maandag 17 september 2007 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, maar (voor de mensen die het wel hebben gezien) hebben jullie het idee dat Luque het nog gaat brengen bij Ajax? De eerste wedstrijd van hem was niet best, maar zo een jongen moet ook even inkomen bij een nieuwe club natuurlijk, zeker na een tijd niet veel te hebben gespeeld.
Als ik zijn loopacties en bewegingen zie zou ik zelf zeggen dat er nog wel potentie in zit. Zeker voor de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |