Tijd zullen we hem wel moeten geven. Hij heeft een duur contract bij Ajax.quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van iemand die twee seizoenen zelden tot nooit de negentig minuten vol heeft gemaakt? Er zaten een aantal momenten tussen (met name zijn loopacties) waar te zien was dat hij toch echt wel over kwaliteit beschikt.
Geef die jongen de tijd. Wat niet is kan echt nog wel komen.
quote:'Frustratie bij Ajax-scouts, dubieuze rol Keizer' 17 september 2007
De scouting van Ajax is gefrustreerd over de handelwijze van trainer Henk ten Cate en directeur Martin van Geel. Dat zei Hugo Borst zondagavond in het tv-programma Studio Voetbal. Volgens de journalist is er momenteel heel veel ergernis bij de scouts, omdat er niets zou worden gedaan met de spelers die zij naar voren schuiven.
In plaats daarvan kiezen Ten Cate en Van Geel ervoor om halsoverkop allerlei spelers aan te trekken zonder de scouting hierover te raadplegen, zo vertelde Borst. De scoutingsrapporten over relatief onbekende spelers worden voor kennisgeving aangenomen. Van Geel en Ten Cate zouden liever kiezen voor spelers die al bekend zijn en zouden daarmee vooral denken aan de korte termijn.
Borst wist verder te melden dat technisch adviseur Piet Keizer een kwalijke rol zou spelen op Ajax' jeugdcomplex De Toekomst. De illustere oud-Ajacied zou zelfs gehaat zijn op het sportpark en zou veelvuldig (jeugd)trainers schofferen. In de omgang is Keizer volgens Borst 'een hork'. Bovendien is er op papier dan wel sprake van een rol als adviseur, maar in de praktijk zou Keizer als verlengstuk van Johan Cruijff technisch directeur Van Geel controleren.
Voorzitter John Jaakke van Ajax, aanwezig in de studio, weerlegde de beweringen van Borst. "Piet is adviseur en hij is niet verantwoordelijk voor de beslissingen binnen Ajax", zei de preses in het programma. "Dat is ook goed. Of we met Keizer erbij te veel kapiteins op één schip hebben? Nee, op deze manier kom je juist tot betere beslissingen. Uiteindelijk is de beslissing die er uit voortkomt veel beter, omdat iedereen zijn zegje heeft kunnen doen."
Jaakke ontkende ook dat er tussen Van Geel en Ten Cate onenigheid zou zijn geweest over enkele spelers die afgelopen zomer zijn aangetrokken. "Over alle spelers die we wilden halen, was er overeenstemming tussen Martin van Geel en Henk ten Cate."
Dan heb je de vrije man eindelijk achterin gevonden en kan die niks met de bal op het moment dat ie het middenveld over moet steken.quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hmmm.... anders misschien Vermaelen linksback, Heitinga naar de verdediging en Maduro als verdedigende middenvelder. Of Heitinga laten staan en Van der Wiel in het centrum van de verdediging, maar daar zal Henk wel eerder Colin neerzetten denk ik.
Kijk mijn eerste reactie was natuurlijk erg cynisch net. Maar ik wil eigenlijk alleen maa aangeven: dit is natuurlijk geen Ajax aankoop. Echte talenten, jongens die doorgroeien en er staan. Nu worden er spelers gehaald die het niet halen in Engeland (Luque, Rommedahl, Colin). Sorry maar dat is geen Ajax beleid. Vandaar dat ik me kan vinden in Borst (en de snor). En ik geloof dir kritiek op Keizer ook wel. De feiten zijn dat er nog geen goeie spelers zijn binnengehaald n.a.v. de scouting. Zou van der Zee al spijt hebben?quote:Op maandag 17 september 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat Luque het wel gaat maken bij Ajax, maar het zal wel wat tijd kosten. Maar een dragende speler zal hij nooit echt worden, daar is het geen type voor.
Wat Ajax nodig heeft is een spelverdeler die zijn ploeg aan de hand durft te nemen. Een opvolger van Sneijder dus. Maarja, die is niet zomaar te vinden (en al helemaal niet als je zoals Ajax dan maar direct besluit niet naar zo'n type speler te zoeken)..
Ik neem dit allemaal met een flink korreltje zout. De 'bronnen' van Hugo Borst zijn niet altijd even betrouwbaar, afgezien van misschien Sparta en Feyenoord.quote:Op maandag 17 september 2007 12:17 schreef Nashje het volgende:
Wat mij trouwens helemaal niet verbaasd:
[..]
Dat is ook slap wat je zegt hoor. Luque is een aankoop in de categorie Gabri, die gewoon een versterking is voor Ajax. En dat is nieuw Ajax-beleid. Sinds vorig jaar. Dat zou de weg moeten worden naar succes.quote:Op maandag 17 september 2007 12:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kijk mijn eerste reactie was natuurlijk erg cynisch net. Maar ik wil eigenlijk alleen maa aangeven: dit is natuurlijk geen Ajax aankoop. Echte talenten, jongens die doorgroeien en er staan. Nu worden er spelers gehaald die het niet halen in Engeland (Luque, Rommedahl, Colin). Sorry maar dat is geen Ajax beleid. Vandaar dat ik me kan vinden in Borst (en de snor). En ik geloof dir kritiek op Keizer ook wel. De feiten zijn dat er nog geen goeie spelers zijn binnengehaald n.a.v. de scouting. Zou van der Zee al spijt hebben?
Nou dat denk ik niet.. Ik zou spelen zo spelen stel dat Stam niet mee kan doen..quote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hmmm.... anders misschien Vermaelen linksback, Heitinga naar de verdediging en Maduro als verdedigende middenvelder. Of Heitinga laten staan en Van der Wiel in het centrum van de verdediging, maar daar zal Henk wel eerder Colin neerzetten denk ik.
Veel en veel te verdedigend.quote:Op maandag 17 september 2007 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.. Ik zou spelen zo spelen stel dat Stam niet mee kan doen..
Steek
Oggie-vd Wiel-Vermaelen-Urby
Gabri-Heitinga-Maduro
Rommedahl-Huntelaar-Suarez
Gabri heeft voor zn ajax periode geen inzinking gehad...quote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook slap wat je zegt hoor. Luque is een aankoop in de categorie Gabri, die gewoon een versterking is voor Ajax. En dat is nieuw Ajax-beleid. Sinds vorig jaar. Dat zou de weg moeten worden naar succes.
Dude..quote:Op maandag 17 september 2007 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.. Ik zou spelen zo spelen stel dat Stam niet mee kan doen..
Oggie
Hij behoorde toch echt tot de tweede garnituur van Barcelona hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 12:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gabri heeft voor zn ajax periode geen inzinking gehad...
Ja maar dat is logisch met zulke toppers in de selectie daar. Terwijl Luque voor een B ploeg in Engeland niet goed genoeg was...quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij behoorde toch echt tot de tweede garnituur van Barcelona hoor.
Maar daar staat dan ook wel weer tegenover dat bij Newcastle de laatste jaren maar schrikbarend weinig spelers echt geslaagd zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 12:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch met zulke toppers in de selectie daar. Terwijl Luque voor een B ploeg in Engeland niet goed genoeg was...
Niet zoveel blowen jij.quote:Op maandag 17 september 2007 12:37 schreef twi het volgende:
Ik vind jouw opstelling verdedigender anders
Er mislukken wel meer spelers bij die B ploeg.quote:Op maandag 17 september 2007 12:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch met zulke toppers in de selectie daar. Terwijl Luque voor een B ploeg in Engeland niet goed genoeg was...
Vind ik niet.. Kijk maar eens welke spelers er ook "opkomend / doorschuivend" zijn.. Gabri en Maduro staan in de opstelling als controlerende middenvelders maar een van de 2 kan mee naar voren als vermaelen of schilder in schuift.. Hetzelfde geldt voor een Sjonnie die door kan komen via het middenveld en zo extra ondersteuning kan bieden aan het aanvallende trio,,quote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Veel en veel te verdedigend.
Doe maar op dit moment:
Stam - Heitinga - Vermaelen - Schilder
Bakircioglu - Gabri - Vertonghen - Emanuelson
Huntelaar - Suarez
Zo kan 'ie wel weer. Vanavond winnen ze,quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er mislukken wel meer spelers bij die B ploeg.
Yep, klote ploeg.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er mislukken wel meer spelers bij die B ploeg.
Trouwens.. ik zou er absoluut NIET van uit gaan dat Kennedy speelt.. die gast kan geen eens trainen nu met zijn blessure..quote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Veel en veel te verdedigend.
Doe maar op dit moment:
Stam - Heitinga - Vermaelen - Schilder
Bakircioglu - Gabri - Vertonghen - Emanuelson
Huntelaar - Suarez
quote:Op maandag 17 september 2007 10:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oggie is net trug van een blessure.. kwestie van wedstrijdritme opdoen en dan issie weer een goede rechtsback
Oggie, Oggie, Oggie, Oink Oink, Oink.quote:
VI.nl.quote:Dat Klaas-Jan Huntelaar door supporters van Heracles Almelo werd overgoten met bier vond hij maar verspilling. 'Ik zei dat ze dat beter in mijn mond konden gooien. Dan had ik er zelf ook nog wat aan.'
Ik denk dat hij het serieus gezegt heeft. Want je zag duidelijk dat hij wat tegen die gasten zeiquote:Op maandag 17 september 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar is wat dat betreft wel een echte Ajacied. Lekker irritant, jennen, schijt hebben aan die mongolen op de tribune en ook nog veel scoren.
Topper!
Als je 1 kanaal hebt zal psv - Feyenoord uitgezonden worden lijkt me.quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Weet iemand of az - AJAX uitgezonden wordt aanstaande zondag op Tele2.. als je een pakket hebt waarbij je maar 1 algemeen voetbalkanaal hebt? (net zoals met het kampioenschapsweekend dat AZ uitgezonden werd ipv AJAX of de lampjes)
Klopt, AZ - Ajax om 12.30 uur en PSV - Feyenoord om 14.30 uur.quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv-feyenoord begint pas om half 3?
apart!quote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
psv-feyenoord begint pas om half 3?
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwamquote:Op maandag 17 september 2007 14:00 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar is wat dat betreft wel een echte Ajacied. Lekker irritant, jennen, schijt hebben aan die mongolen op de tribune en ook nog veel scoren.
Topper!
Ja so?quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwam![]()
Jawel, alleen was toen helemaal niemand geinteresseerd in wat hij zei.quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo was ie helemaal nog niet toen ie naar A'dam kwam![]()
Leukste was nog dat hij toen hij even geblesseerd langs de kant stond zo'n dikke vent op de tribune stond op te naaien. Die stond als een tekenfilmfiguur op en neer te springen van woedequote:Op maandag 17 september 2007 14:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het serieus gezegt heeft. Want je zag duidelijk dat hij wat tegen die gasten zei
haha.. trouwens ook wel een mooie pass van Dennis! Mag ook gezegd worden natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van afgelopen weekend en viel me op dat een powerpuff girl naar Luque ''sukkel!'' riepwaaruit de 1-0 onstond. Stel knurften daar ook in Almelo
![]()
Waar zag je diequote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van afgelopen weekend en viel me op dat een powerpuff girl naar Luque ''sukkel!'' riepwaaruit de 1-0 onstond. Stel knurften daar ook in Almelo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |