Gaan jullie maar een hockeyclub beginnen. Toch niks aan om naar te kijken wedstrijden op kunstgras?quote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goedkoop dat afgeven op kunstgras. Ten Cate heeft daar wel een handje van. Het ligt nooit aan zn eigen team, maar altijd aan de randverschijnselen.
Ik vind dit juist erg goedkoop van jou. Ten Cate is helemaal niet begonnen over het kunstgras. De interviewer vroeg wat hij er van vond. Eerst wou Ten Cate geen antwoord geven omdat hij wist dat mensen dan weer van die reacties als jou gaan geven. Daarna zei hij nog dat zijn team heel slecht was, maar hij onafhankelijk daarvan kunstgras niks vond.quote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Goedkoop dat afgeven op kunstgras. Ten Cate heeft daar wel een handje van. Het ligt nooit aan zn eigen team, maar altijd aan de randverschijnselen.
Tsjah 2 keer de champions league niet halen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vorig jaar zei hij dat al, maar het is hip om Henk te bashen...
Hip, en terecht.quote:Op zondag 16 september 2007 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vorig jaar zei hij dat al, maar het is hip om Henk te bashen...
hadden ze echt van die spandoekenquote:Op zondag 16 september 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Erg triest van die lampies en die kaashoeren met hun Slavia-spandoekjes. Stumperds.
Dinamo Zagreb gaat niet leuk worden. Waarschijnlijk zit ik tussen de Dinamo-fans want er zijn zeker meer Yugo's dan Ajacieden hier in Praag.
Geblesseerdquote:Op zondag 16 september 2007 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar was Kennedy in godsnaam trouwens?
Dan heb ik wat anders gezien dan jijquote:Op zondag 16 september 2007 10:43 schreef MaxC het volgende:
Zijn vrije trappen en corners vond ik wel goed![]()
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?quote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Lekkere goal zeg. Maar donderdag gaan we afgeslacht worden en kunnen we zwaaien naar het Europees avontuur.
lijkt me erg motiverend.quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?
Nee vermoed van niet. Zal wel zoiets zeggen van "wat een rotveld, jullie konden er niets aan doen. Goed gespeeld jongens. Ik zie met de week vooruitgang. Jurgen kan ik jou even onder 4 ogen spreken? * Jurgen loopt Henk achterna * Goed gedaan jongen. George ligt er weer een paar weken uit, dus jij bent weer aan de beurt. Tikkies breed en tikkies terug. Je weet het he. Geen risico's nemen. Hup hup, ga maar weer lekker douchen jongen."quote:Op zondag 16 september 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Ten Cate dit soort dingen ook zeggen in de kleedkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |