Meevoetballend is het allemaal leuk maar verdedigend is het levensgevaarlijk. Volgens mij krijgt hij per penalty betaald van een chinees ofzo.quote:Op zondag 16 september 2007 08:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urby kut?Hij was de beste Ajacied gisteren als je het mij vraagt.
In ieder geval beter dan die van Bakircogulu, die jongen hoef ik nooit meer in de basis te zien.quote:Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zijn vrije trappen en corners zijn juist slecht. Sowieso hebben we amper spelers die ze goed kunnen nemen.
Dan heb je denk ik pech want Suarez op rechts was ook niksquote:Op zondag 16 september 2007 10:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die van Bakircogulu, die jongen hoef ik nooit meer in de basis te zien.
Haha, daar moest ik ook al aan denken. Het was ook totaal geen Ajaxvoetbal van onze kant, sorrysorrysorry!!quote:Op zondag 16 september 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Jullie beginnen zo wel steeds meer op PSV te lijken met die gestolen overwinningen
Leuk dat jullie ons uitvak eens wél volmaakten (zie AZ, PSV) maar laat je dan ook horen
Tsjah winnen op kunstgras is een prestatie opzich. Ik hoop dat heracles snel weer degradeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:
Zo, gefeliciteerd mannen. Over de wedstrijd zou ik het maar niet hebben. Maar die vreugde na zo'n wedstrijd, ik kreeg zowaar een beetje plaatsvervangende schaamte. Het leek wel of de Champions League gewonnen werd.![]()
Ja ze hebben een beter stadion dan vvv ofzo maarja dat kunstgras.quote:Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Silenus het volgende:
Of gewoon dat kunstgras wegdoet en er een echte grasmat voor in de plaats legt.
Zonde, want het is een mooie en gezellige club maar wedstrijden op kunstgras hoef ik nooit meer te zien.
Wordt idd helemaal niks donderdag. Heb er 0 fiducie in.quote:Op zondag 16 september 2007 12:25 schreef Jnk18 het volgende:
Wordt nog leuk tegen Dinamo... die hebben 8 wedstrijden op een rij gewonnen en voelen zich dus goed. en met dit ajax wordt het niet veel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |