Leuk, prima voor het filmpjes-topic. Maar dat is toch allemaal oud nieuws voor de COS ? Dit heeft toch niets te maken met de streams van vandaag, gisteren, eergisteren ......... Het is echt oud nieuws.quote:Op zondag 16 september 2007 03:09 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)en-toekijkende-jaap/
PS : eu = ooquote:Op zondag 16 september 2007 03:33 schreef chufi het volgende:
En wat ik nu hoor is virtueus :-)
Tis hoe je het beleeft en dan maakt de eu of de oo niet meer meer uit toch :-). Zie is nu trouwens wel leuk aan het experimenteren met de mogelijkheden van de pianolaquote:
Ja, heel leuk zoals ze nu de mogelijkheden onderzoekt. Zoals ik al zei, Lieke is het sterkst als ze gewoon zichzelf en zelfstandig kan zijn. Niet afhankelijk, niet gedirigeerd door anderen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis hoe je het beleeft en dan maakt de eu of de oo niet meer meer uit toch :-). Zie is nu trouwens wel leuk aan het experimenteren met de mogelijkheden van de pianola
Ehm... eu = oequote:Op zondag 16 september 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel leuk zoals ze nu de mogelijkheden onderzoekt. Zoals ik al zei, Lieke is het sterkst als ze gewoon zichzelf en zelfstandig kan zijn. Niet afhankelijk, niet gedirigeerd door anderen.
JA, eu of oo maakt een beetje uit. ......... Je moet niet te veel vleuken tegen het Nederlands.
Onderschrift bij je laatste cap : "The pink striped panther strikes again" ........quote:
het was laatquote:Op zondag 16 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
"de bevooroordeelde positie"... Ze bedoelen vast bevoordeelde positie![]()
Idd jammer dat de infra-rood cameras weer aan staan, nu zien weer niet Dennis's real pink undie (volgens mij vandaag nieuw gekregen, thks Lilibeth)quote:Op zondag 16 september 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onderschrift bij je laatste cap : "The pink striped panther strikes again" ........
Gooi ik de streams aan, ligt ze te slapenquote:Op zondag 16 september 2007 03:49 schreef chufi het volgende:
Officieel is het idd met oo maar omdat er toch iets gekunselt aan plakt draai ik het meer naar het virtiuele (ue) inlevings vermogen van Lieke , die de show toch wel weer draaiende houdt op deze vroege morgen
Kon toch ook niet weten dat ze net na mn post er mee ophield :-(quote:Op zondag 16 september 2007 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gooi ik de streams aan, ligt ze te slapenEn bedankt heh
![]()
OMG, Maya de bij goes analquote:Op zondag 16 september 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met maatstreepjes voor de anaal-dildo ?
[afbeelding]
Ter info : Ms. LB is enkele dagen voor de overgang naar RTL vervangen/vertrokken. De eerste zichtbare resultaten waren de nieuwe kleding voor Lieke en de opmerking van de dames dat nu de kleding door 'een man' wordt gestyled. Ze hebben wat moeite om uit te leggen wat ze willen. De kleding van Lieke is er beslist op vooruit gegaan.quote:Op zondag 16 september 2007 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Idd jammer dat de infra-rood cameras weer aan staan, nu zien weer niet Dennis's real pink undie (volgens mij vandaag nieuw gekregen, thks Lilibeth)
Prima idee, klasse ! Een echte 'maya goes anal' ..... Dat wordt de knaller van 2007 op YouTube !quote:
Klopt iddquote:Op zondag 16 september 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Ms. LB is enkele dagen voor de overgang naar RTL vervangen/vertrokken. De eerste zichtbare resultaten waren de nieuwe kleding voor Lieke en de opmerking van de dames dat nu de kleding door 'een man' wordt gestyled. Ze hebben wat moeite om uit te leggen wat ze willen. De kleding van Lieke is er beslist op vooruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |