Vast naar een vraagquote:
Jeejquote:Op zondag 16 september 2007 02:46 schreef DonGorgon het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 16 september 2007 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
San Fransisco?
Denk het welquote:Op zondag 16 september 2007 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
San Fransisco?
Is een onderdeel er van.quote:Op zondag 16 september 2007 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
achtergrond check?
En veiligheidsonderzoek it is.quote:Op zondag 16 september 2007 03:22 schreef DonGorgon het volgende:
pff je maakt het er niet makkelijker op...
zal wel iets van een risico of veiligheids onderzoek zijn?
quote:Op zondag 16 september 2007 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En veiligheidsonderzoek it is.
DonGormon +1 DonGorgon
Warmquote:Op zondag 16 september 2007 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
Lange tijd?
Correct!quote:
Dé Frits heet Bolkestein van achteren.quote:Op zondag 16 september 2007 03:33 schreef DonGorgon het volgende:
(Frits ?) Bolkesteijn +1
Oei, mon excusezquote:Op zondag 16 september 2007 03:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dé Frits heet Bolkestein van achteren.
Geen flauw idee. Had dit niet iets met ionisatiepotentiaal te maken?quote:Wat is een electronvolt?
Een potentiaal wordt altijd in volt uitgedrukt.quote:Op zondag 16 september 2007 03:39 schreef DonGorgon het volgende:
Gen flauw idee. Had dit niet iets met ionisatiepotentiaal te maken?
Nee da's 1 GeVquote:Op zondag 16 september 2007 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
1 miljard volt?
Ja, je kunt er kinetische energie mee uitdrukken, maar je moet iets specifieker zijn. Het is niet gebruikelijk om de kinetische energie van een rijdende auto in elektronvolt uit te drukken.quote:Op zondag 16 september 2007 03:51 schreef DonGorgon het volgende:
Oh wacht even .. is electronvolt niet een uitdrukking van kinetische energie?
Zo goed uitgelegd?
kinetische energie op moleculair niveau?quote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, je kunt er kinetische energie mee uitdrukken, maar je moet iets specifieker zijn. Het is niet gebruikelijk om de kinetische energie van een rijdende auto in elektronvolt uit te drukken.
Hoe heten die deeltjes die om de kern van een atoom heen vliegen?quote:Op zondag 16 september 2007 03:56 schreef DonGorgon het volgende:
kinetische energie op moleculair niveau?
Ik keur hem goed maar het eigenlijke antwoord is toch wat specifieker.quote:Op zondag 16 september 2007 04:02 schreef DonGorgon het volgende:
ja dat zijn electronen en neutronen waarbij de electronen een electrische lading hebben .. lol .. ik snap em .. 1 eV
energie van een electron
Ik had em al gecorrigeerd :-) maar jouw antwoord is completer jaquote:Op zondag 16 september 2007 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik keur hem goed maar het eigenlijke antwoord is toch wat specifieker.
Een electronvolt is de toename in kinetische energie van een elektron bij een versnelling behorend bij een potentiaalverschil van 1 Volt in vacuüm.
Het gecorrigeerde antwoord vind ik helemaal goed.quote:Op zondag 16 september 2007 04:08 schreef DonGorgon het volgende:
Ik had em al gecorrigeerd :-) maar jouw antwoord is completer ja
Sorry...quote:Op zondag 16 september 2007 04:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
En daar heb ik nou werkelijk nul verstand van.
Helaas. Is Kravitz een reggae-artiest dan? (dat wist ik niet)quote:Op zondag 16 september 2007 04:17 schreef Cobra4 het volgende:
Lenny Kravitz, God gave me everything?
Die reken ik goed. Peter Tosh - Walk and don't look backquote:Op zondag 16 september 2007 04:20 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is het don't look back met Peter Tosh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |