03:30uquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:16 schreef Oosthoek het volgende:
Hoe laat moeten kinderen van 12 naar bed normaal gesproken? :'(
Nee hiernaast, in de fucking tuinquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:16 schreef Tism het volgende:
De bovenburen?
Kutlied.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef Koploperkopper het volgende:
DO DE WOLK, DE WOLK OF LAIF!
Maar wel van de Dire Straits je weet toch. SULTANS OF SWING!quote:
De buren naast je hebben een tuin en het meisje onder jou ergert zich nu waarschijnlijk aan jouw muziek...quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee hiernaast, in de fucking tuinDenk wel dat het meisje onder mij zich nu ergert aan het volume waar ik mijn muziek op afspeel
Ah, in de tuin is toch niet zo erg man, je zou ze maar boven je hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee hiernaast, in de fucking tuinDenk wel dat het meisje onder mij zich nu ergert aan het volume waar ik mijn muziek op afspeel
Zo ongeveer wel eigenlijk jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
De buren naast je hebben een tuin en het meisje onder jou ergert zich nu waarschijnlijk aan jouw muziek...
Je hebt een meisje in de kelder?![]()
Gelukkig, ik dacht al....quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel eigenlijk jaBeetje rare huisconstructie. Ik woon ongeveer een meter boven straatniveau, de tuinen liggen twee meter onder straatniveau en mn onderbuurmeisje heeft dus uitloop op de tuin.
Gelukkig wordt de herrie al wat minder
Geef ze de finaleslag met de grootste bak onluisterbare tyfusherrie die er is!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Gelukkig wordt de herrie al wat minder
wat een mooie muziekquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geef ze de finaleslag met de grootste bak onluisterbare tyfusherrie die er is!
En als die niet werkt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geef ze de finaleslag met de grootste bak onluisterbare tyfusherrie die er is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |