quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef DaantjeF het volgende:
Mag ik vragen wat je "allemaal kunt" met dit horloge, wat is er zo speciaal aan?
Je kunt erop zien hoe laat het is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef DaantjeF het volgende:
Mag ik vragen wat je "allemaal kunt" met dit horloge, wat is er zo speciaal aan?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef DaantjeF het volgende:
Te duurquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
kwam hem HIER toevallig tegen, 79 euro...
2:52 ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Te duurIk ben een vrek, je weet
![]()
Trouwens iemand die kan zien hoe laat het is op dat horloge?
Kwart voor 1 ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Te duurIk ben een vrek, je weet
![]()
Nee, dat kun jij wel gebruiken inderdaad...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas zit er geen spellingschecker op.![]()
11 over 4quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
dude, die getallen staan andersom hoorquote:
Dit horloge geeft de tijd in een binair systeem (voor de echte 'geek' of 'nerd' dus), dmv. led lights. Zou het niet gaaf zijn, wanneer iemand je de tijd vraagt en jij je horloge tevoorschijn haalt? Dat je naar hun verbaasde gezicht kijkt, wanneer ze doorhebben dat jij dit snaptquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je kunt erop zien hoe laat het is.
edit: en mensen zoals jij ermee verbazen
Er wordt gevraagd of ik al klant benquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:03 schreef RipCore het volgende:
http://www.megagadgets.nl(...)l4ace861c7vposjvbs27
Deze is veul mooier!![]()
De uren staan boven, de minuten beneden.quote:
juist,quote:
Owjaquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
dude, die getallen staan andersom hoor![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:29 schreef Adfundum het volgende:
jammer dat dat ding geen seconden"wijzer" heeft.
Ik vind het nog knap, als je de cijfers die erbij staan niet leest zou het zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:27 schreef fridiot het volgende:
[..]
Owjagaat mn geekfactor ook weer iets omlaag ;b
Ik stuur je een PM OK?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef klabbakus het volgende:
wat heb je er dan voor over ts?
okquote:
Ze zijn ook af te halen in Duitsland. Ik woon er niet ver vandaan.quote:Op zondag 16 september 2007 00:24 schreef RipCore het volgende:
http://www.amazon.de/One-(...)M102G2/dp/B000P297MK
100E (alleen wel in Duitsland, weet niet of je kan laten bezorgen in NL)
http://www.hansenshop.nl/(...).nl/Products/SM102G2
En hier 79E, alleen niet voorradig, wel NL shop (wat een brakke site trouwens)
Romantisch....quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Ik heb mijn man zo'n anderhalf jaar geleden zo'n horloge cadeau gegeven. Hij vindt m superleuk. Ook heb ik ooit een t-shirt voor hem gekocht met "Dad" in nulletjes en eentjes erop....
En eentje met...there is no place like .... en dan het IP adres voor "Home" erop....
Tja...voor hem wel, hij vindt dat helemaal leuk....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |