quote:Op zondag 16 september 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat heb ik met bepaalde lijmlucht, dat vind ik ook wel lekker ruiken
Bourgondisch, niet snel boos, maar als het zover is dan kun je je beter uit de voeten maken, kan driftig zijn, standvastig, laat niet met zich sollenquote:Op zondag 16 september 2007 00:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Welke trekjes hebben stieren dan volgens jou?
Je kunt er altijd wel wat in herkennen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze kloppen toch nooit die dingen.
Hoewel die echte geboorte horoscopen misschien wel.
Klopt welquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bourgondisch, niet snel boos, maar als het zover is dan kun je je beter uit de voeten maken, kan driftig zijn, standvastig, laat niet met zich sollen
Zit mij eigenlijk een beetje suf te piekeren, kom niet op al die typische trekjes. Het boek zit inmiddels in de verhuisdoos, maar bovenstaande komt nog wel boven drijven.
Geloof niet dat die jongens een hoge levensverwachting hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk, oplosmiddelen...... In Bucarest zie je ze veel, jongeren met hun neus in zakjes, lijm snuiven....De hele dag high
Ik laat de reclame van AH meestal bepalen wat ik eetquote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Je kunt er altijd wel wat in herkennen.
Maar soms slaan ze de plank ook totaal mis.
Zo nu en dan kijk ik wel eens even, for fun, ken ook mensen die laten de horoscoop bepalen wat ze gaan eten....
Zeker wel, maar ik zie ze ook in niet schorpioenen.quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie jij nooit die typische overeenkomsten van jouw sterrenbeeldgenoten? Als stier zie ik wel vaak die trekjes die ik ook heb.
Het gaat ten koste van je verstandelijk vermogen, dat is zeker!quote:Op zondag 16 september 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Geloof niet dat die jongens een hoge levensverwachting hebben![]()
Zou zomaar eens kunnen jaquote:Op zondag 16 september 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mix ik er nu een persoonlijk trekje doorheen![]()
![]()
Dit beslaat toch op 80% van de nederlandersquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bourgondisch, niet snel boos, maar als het zover is dan kun je je beter uit de voeten maken, kan driftig zijn, standvastig, laat niet met zich sollen
Zit mij eigenlijk een beetje suf te piekeren, kom niet op al die typische trekjes. Het boek zit inmiddels in de verhuisdoos, maar bovenstaande komt nog wel boven drijven.
Ik heb al een week geen streams meerquote:Op zondag 16 september 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Kabbelt hier wel erg op het moment...iedereen in de ban van het Huub die aan het drammen is?
Ja, als je het zo leest wel, maar het hele verhaal is wat specifieker en dan valt het op z'n plaats. Overigens bourgondisch is toch wel echt een typisch stier trekje....Dat hebben lang niet alle mensen in die vorm en in die mate. Ik heb er een heel aardig boekje over, als ik weer op streek ben zal ik de tekst wel eens plaatsen.quote:Op zondag 16 september 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit beslaat toch op 80% van de nederlanders![]()
Jaaaaaah, mag niet klagen... of toch wel,,,quote:Op zondag 16 september 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha Bassie..........alles lekker daar in het westen?
Hoe bevalt dat? als een bevrijding?quote:Op zondag 16 september 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb al een week geen streams meer![]()
Mijn huidige relatie en mijn vorige, zijn beide op dezelfde dag jarig, sterrenbeeld Stier, maar een wereld van verschil.quote:Op zondag 16 september 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit beslaat toch op 80% van de nederlanders![]()
Als je klaar bent met die tuin, dan heb ik er ook nog eentje voor je met een half jaar achterstallig onderhoud....Ik schat in, zo'n vier dagen werk.quote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaah, mag niet klagen... of toch wel,,,
Vandaag heerlijk van de zon genoten, tuin op orde gebracht.
En morgen dezelfde plannen.
Alhoewel, mijn playboy heeft morgen zijn dochter, misschien dat ik daar ook nog wel langs ga.
http://nl.youtube.com/watch?v=iyfu_mU-dmoquote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat? als een bevrijding?
Kan heel goed, het gaat een beetje om grote overeenkomstige lijnen, gemiddelden, daar horen afwijkingen in thuis. Stieren zijn overigens ook erg praktisch ingestelde mensen.quote:Op zondag 16 september 2007 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn huidige relatie en mijn vorige, zijn beide op dezelfde dag jarig, sterrenbeeld Stier, maar een wereld van verschil.
Wat moet ermee gebeuren? Ik doe niet aan sierbestrating...quote:Op zondag 16 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je klaar bent met die tuin, dan heb ik er ook nog eentje voor je met een half jaar achterstallig onderhoud....Ik schat in, zo'n vier dagen werk.
Ook hier geldt (voor mij), de één wel de ander niet.quote:Op zondag 16 september 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan heel goed, het gaat een beetje om grote overeenkomstige lijnen, gemiddelden, daar horen afwijkingen in thuis. Stieren zijn overigens ook erg praktisch ingestelde mensen.
Ohja? Vertel eens dan?quote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, als je het zo leest wel, maar het hele verhaal is wat specifieker en dan valt het op z'n plaats. Overigens bourgondisch is toch wel echt een typisch stier trekje....Dat hebben lang niet alle mensen in die vorm en in die mate. Ik heb er een heel aardig boekje over, als ik weer op streek ben zal ik de tekst wel eens plaatsen.
Schorpioenen hebben ook duidelijke trekken btw.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=iyfu_mU-dmo
![]()
Als je een beetje creatief bent en de persoon redelijk goed kent zou je misschien zelf iets kunnen maken? Met foto's e.d. en persoonlijke herinneringen?quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een boek dat je iemand mee geeft als ie een jaar naar het buitenland gaat? Ik wil die persoon graag iets mee geven waardoor ie af en toe eens aan thuis denkt.
En na 2 dagen surfen ben ik er nog niet uit![]()
Staat mij iets van bij dat de vrouwelijke schorpioen zeer doortrapt creatief in bed is......quote:
Das moeilijk, ligt ook aan waar die persoon van houdt.quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een boek dat je iemand mee geeft als ie een jaar naar het buitenland gaat? Ik wil die persoon graag iets mee geven waardoor ie af en toe eens aan thuis denkt.
Daar heeft die persoon het niet zo op. Veel te klef voor hem denk ik zo.quote:Op zondag 16 september 2007 00:46 schreef Talitha het volgende:
Als je een beetje creatief bent en de persoon redelijk goed kent zou je misschien zelf iets kunnen maken? Met foto's e.d. en persoonlijke herinneringen?
Een verjaardagskalender....voorzien van fotootjes van het thuisfront.quote:Op zondag 16 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Geen commentaar op het eerstequote:Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staat mij iets van bij dat de vrouwelijke schorpioen zeer doortrapt creatief in bed is......![]()
Schorpioenen zijn ook echt gemeen als je ruzie met ze krijgt. Met een stier is een fight redelijk snel weer vergeten en vergeven, schorpioenen zijn nogal haatdragend. Maar hou mij ten goed, het is allemaal uit het hoofd....
Eeeehh..... dan een Nederlandse vlag, een pot met drop en klompen?quote:Op zondag 16 september 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heeft die persoon het niet zo op. Veel te klef voor hem denk ik zo.
Hij weigert zelfs een foto van me in z'n agenda te stoppen. Vermoed dat ie niet een jaar door amerika gaat trekken met ene kalender in z'n tasquote:Op zondag 16 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een verjaardagskalender....voorzien van fotootjes van het thuisfront.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:50 schreef Talitha het volgende:
Eeeehh..... dan een Nederlandse vlag, een pot met drop en klompen?
Een boek over zijn geboortestreek of -stad of over Amsterdam. Een kookboek over de Hollandse keuken. Een goed boek van een Nederlandse schrijver. Daar denk ik dan aanquote:Op zondag 16 september 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heeft die persoon het niet zo op. Veel te klef voor hem denk ik zo.
Een mp3 speler vol met nederlandstalige muziekquote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij weigert zelfs een foto van me in z'n agenda te stoppen. Vermoed dat ie niet een jaar door amerika gaat trekken met ene kalender in z'n tas![]()
Hij krijgt van z'n broer ene boek over kroketten maken.quote:Op zondag 16 september 2007 00:53 schreef Sug4r het volgende:
Een boek over zijn geboortestreek of -stad of over Amsterdam. Een kookboek over de Hollandse keuken. Een goed boek van een Nederlandse schrijver. Daar denk ik dan aan![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een mp3 speler vol met nederlandstalige muziek
Lachen site. Die schrijf ik voor hem op.quote:Op zondag 16 september 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog wel een aardige site voor iemand die in buitenland zit en typische nederlandse producten mist. Ze zijn hier te bestellen. Die gasten sturen die producten bijna over de gehele wereld.....
Maar als hij gaat trekken, dan is een boek misschien wel lastig om mee te sjouwen?quote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vond wel een boek met molens...
Ik durf eigenlijk niet te zeggen of ik hem daar ene plezier mee doe.quote:Op zondag 16 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een mp3 speler vol met nederlandstalige muziek
Typisch Nederland?quote:Op zondag 16 september 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog wel een aardige site voor iemand die in buitenland zit en typische nederlandse producten mist. Ze zijn hier te bestellen. Die gasten sturen die producten bijna over de gehele wereld.....
Is ook weer waar, maar anderszijs hij sleept ook ene laptop mee, dan weegt een boek toch minder.quote:Op zondag 16 september 2007 00:58 schreef Talitha het volgende:
Maar als hij gaat trekken, dan is een boek misschien wel lastig om mee te sjouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |