nee joh, ben je mal..quote:Op zondag 16 september 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ga je nou elke keer als ik iets stoms zeg me m'n leeftijd voorhouden?![]()
Bonzen, he?quote:Op zondag 16 september 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet bij mij, dan lijkt het net alsof m'n kop uit elkaar knalt...
Niet met jou hoor..quote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga weg, engerd. Jeez wat is dat hier!![]()
Nieuw hier? Stel je eens netjes voor!quote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo........wil je mij niet vergeten![]()
![]()
Nu al terug? Was het bier op?quote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... als ik moet kiezen tussen sex en draadjesvlees.....![]()
Sex![]()
Okee dan is het goed. Anders word ik heel ongelukkig hoorquote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef willem-jozef het volgende:
nee joh, ben je mal..
deugniet! liedje ergens terug..quote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo........wil je mij niet vergeten![]()
![]()
Ruisen in je oren, bonzen in je hele hoofd, ogen die eruit lijken te puilen, misselijk van de pijn...quote:Op zondag 16 september 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar tegen het onverdraagbare aan...
Heb ik, dacht ik, vandaag nog niet gbruikt. Maar speciaal voor jou:quote:Op zondag 16 september 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang jij maar niet wegdrijft met je kwijlsmiley![]()
Sexquote:Op zondag 16 september 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
Mwah... als ik moet kiezen tussen sex en draadjesvlees.....![]()
Sex![]()
Niet die!quote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik, dacht ik, vandaag nog niet gbruikt. Maar speciaal voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruisen in je oren, bonzen in je hele hoofd, ogen die eruit lijken te puilen, misselijk van de pijn...
Dan zijn er betere opties dan sex.
Koud? Doet dat niet zeer dan?quote:Op zondag 16 september 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
koud washandje tegen de zere plek
Waar gebeurd verhaal:quote:
Madness.......'t kan niet gek genoegquote:Op zondag 16 september 2007 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deugniet! liedje ergens terug..
heb je leandra kunnen helpen?
Dat is de verkeerd. Je moet deze hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik, dacht ik, vandaag nog niet gbruikt. Maar speciaal voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, verdoofd.quote:
Jij dacht: we zullen iedereen de lust tot patat of pizza wel eens laten vergaan. Nou bedankt.quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de verkeerd. Je moet deze hebben
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gebeurd verhaal:
Ik heb een tante waar ik een schurfthekel aan heb, ze is volgens mij nog te dom om d'r reet af te vegen, maar kennelijk kan m'n oom ermee leven...
Anyway... ik kom haar tegen in t dorp waar ze woont en ze is net bij de huisarts geweest en het mens staat me bloedserieus te vertellen dat ze volgens de huisarts in de ondergang is
Ik heb zo m'n best moeten doen om haar niet recht in d'r gezicht uit te lachen...
Een "ja.. dat zou best kunnen" kon er nog net met heel veel moeite redelijk serieus uitkomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |