Dank voor je moeite om te antwoorden, ik vind je een kanjerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:39 schreef Pavement het volgende:
FLIPO
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
En dat te bedenken dat de vorige wat "karig" was
Geen probleem om te antwoorden, maar ik vind dat je disana ff met rust moet laten, jullie hebben een conflict en dat snap ik, maar jouw steek van daarnet vond ik persoonlijk te ver gaan. En ik geloof dat je een groot eq hebt, maar disana heeft absoluut geen laag eq en is echt een topmeid, jullie discussie begon klein maar groet echt te groot uit en disana probeert het te laten rusten maar jij haalt het weer op, (die youtube link was volgens mij niet voor jouw bedoeld) ik geloof dat je je nu kudt voeld ik heb alles gelezen en emotioneel gezien heb je het nu ff zwaar, maar dit zijn juist de momenten om je op jezelf te richten, huilen jammeren schelden is ook een must voor een mens ook voor mannen hoor. Als ik je een kleine opheldering mag geven, iedereen maakt zulke dingen mee en iedereen zit op zo'n moment in de shit maar iedereen kan er na een tijd ook weer tegenaan, tijd geneest en geef je inzicht, je gedachtes zijn maar moment opnames, soms kijk ik naar buiten en vind ik het erg mooi en denk ik het leven is prachtig, soms kijk ik naar buiten en ben ik zo down als wat pffffff ik kom niet meer uit mn woordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank voor je moeite om te antwoorden, ik vind je een kanjer![]()
dankje, vraagje waar heb je last van wat wil je bereiken ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:25 schreef DrsH het volgende:
veel succes met de slowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww chat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
buitengewoon hoogleraar het is tijd voor uw medicatie nu uitloggen aubquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:36 schreef DrsH het volgende:
Kom op jullie kunnen het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Vermoeiend dit.. Beetje onvolwassen. Maar goed ik scrol er wel overheen
Zoals mijn Italiaanse mentor altijd zei vermaak u en Ciaoquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Vermoeiend dit.. Beetje onvolwassen. Maar goed ik scrol er wel overheen
Gaat wel lukken dankquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zoals mijn Italiaanse mentor altijd zei vermaak u en Ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Zoals mijn Italiaanse mentor altijd zei vermaak u en Ciao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt hier dus alleen maar om te zeiken en op een hufterige manier iemand uit te lachen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:29 schreef DrsH het volgende:
Nee maar voor mij is dit te slow en ik heb geen behoefte aan intriges en Lieve Mona verhaaltjes vandaar dat ik deze doelgroep verlaat en verder hooguit nog zal lurken kusjes Drs H
Have funquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
Mensen was gezzelig pavert gaat ff los en feestuh![]()
zuip niet teveel !quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
Mensen was gezzelig pavert gaat ff los en feestuh![]()
Doe dan ook sokken aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef ppi het volgende:
heb kouwe tenen, een heeeel klein beetje dan.
Heb ik aan, maar ga zo even douchen.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen probleem om te antwoorden, maar ik vind dat je disana ff met rust moet laten, jullie hebben een conflict en dat snap ik, maar jouw steek van daarnet vond ik persoonlijk te ver gaan. En ik geloof dat je een groot eq hebt, maar disana heeft absoluut geen laag eq en is echt een topmeid, jullie discussie begon klein maar groet echt te groot uit en disana probeert het te laten rusten maar jij haalt het weer op, (die youtube link was volgens mij niet voor jouw bedoeld) ik geloof dat je je nu kudt voeld ik heb alles gelezen en emotioneel gezien heb je het nu ff zwaar, maar dit zijn juist de momenten om je op jezelf te richten, huilen jammeren schelden is ook een must voor een mens ook voor mannen hoor. Als ik je een kleine opheldering mag geven, iedereen maakt zulke dingen mee en iedereen zit op zo'n moment in de shit maar iedereen kan er na een tijd ook weer tegenaan, tijd geneest en geef je inzicht, je gedachtes zijn maar moment opnames, soms kijk ik naar buiten en vind ik het erg mooi en denk ik het leven is prachtig, soms kijk ik naar buiten en ben ik zo down als wat pffffff ik kom niet meer uit mn woorden![]()
ben erg slecht om gedachtes uit te typen srry maar kop op iedereen en vanaf nu gewoon alles gezzelig klaar, en discussies TOP maar niet persoonlijk.
Hee lief, was met HiDiHo aan het pratenquote:
Wil je met me naar bed ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef ppi het volgende:
heb kouwe tenen, een heeeel klein beetje dan.
Top, HiDiHo kan dat wel volgens mij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee lief, was met HiDiHo aan het praten![]()
Hij heeft me kalm gemaakt![]()
Okquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef ppi het volgende:
[..]
zal mijn adres en een TOM TOM naar je opsturen![]()
Waaromquote:
Ja hoor, het ziet er een beetje rommelig en goor uit die frituur en mijn keuken maar das alleen de buitenkant.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:01 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Zeg geld dat aanbod van die frituur nog?
Heb alweer honger![]()
Mag het een kaassoufflé zijn?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:03 schreef ppi het volgende:
Ja hoor, het ziet er een beetje rommelig en goor uit die frituur en mijn keuken maar das alleen de buitenkant.
Dat vet wordt toch enorm heet en je kroketje komt ziektekiemen vrij over de toonbank.
Das waar, ik ben zelf groot fan van siësta's-middagdutjes.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Niet iedereen hoeft op z'n Hollands om 17.30u aan de stamppot te zitten.![]()
Ik heb vanavond alleen maar vegetarisch, d'r vloeit al genoeg bloed op de wereld en dit is mijn symbolische actie.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag het een kaassoufflé zijn?
Ben vegetariër![]()
Ik doe symbolisch mee door alles braaf op te etenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:08 schreef ppi het volgende:
Ik heb vanavond alleen maar vegetarisch, d'r vloeit al genoeg bloed op de wereld en dit is mijn symbolische actie.
Tis een nette actie, dus we serveren bescheiden porties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe symbolisch mee door alles braaf op te eten![]()
Neeh dat is een slecht imago. Daarom zullen we jaap niet uitnodigenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef ppi het volgende:
Tis een nette actie, dus we serveren bescheiden porties.
Het laatste wat we willen is beelden van kotsende en schranzende actievoerders.
Sorry ik doe daar niet inquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
Weet iemand een goede site voor gratis horoscopen![]()
Jaap komt d'r niet in.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh dat is een slecht imago. Daarom zullen we jaap niet uitnodigen![]()
Du bist ein Berliner ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Bien ich wieder
http://www.jouwhoroscoop.nl/quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
Weet iemand een goede site voor gratis horoscopen![]()
Fijne avond Leandraquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Zo... ben weer bijgelezen en opgeleukt, dus ik ga ff m'n "sociale contacten onderhouden"
Tot over x bier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |