Je krijgt ook een gouden tuinkabouter toegestuurdquote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Wie wint eigenlijk de originele Gouden Tuinkabouter? Volgens dit ( Flora en Fauna, tuin van het jaar verkiezing! ) topic kon je die winnen?![]()
Ik ben best benieuwd, zou je hier nog wat foto's willen plaatsen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef kortsluiting87 het volgende:
He mensen,
Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb. Druk, druk, druk. Jullie kennen het wel.
Simsfan88 gefeliciteerd!![]()
Om even de vraag van MouzurX te beantwoorden: ja, de bomen horen er allemaal bij. Het zijn allemaal wilde kastanjebomen. Op de foto is het niet goed te zien, maar in het midden missen een aantal bomen. Die zijn tijdens de tweede wereld oorlog gesneuveld. Heb ik niet meegemaakt, maar de bomen staan daar dus al een hele tijd. Net als de wilg van foto 1. Die wilg was 10 jaar geleden nog veel mooier, maar er moesten een heleboel takken (gewicht) vanaf, omdat de boom er anders onder zou bezwijken.
Ook jammer is het dat er maar drie foto's ingezonden mochten worden, want dan is het altijd zo moeilijk kiezen.
Tot slot wil ik iedereen bedanken die gestemd heeft.
Ja, in de polder (Gelderland).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
prachtig , die tuin
is dat in nederland?
Zal ik je ff rondleiden in onze buurt? Dan geloof je dat ook vast nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef lady-wrb het volgende:dat meen je niet
dat is veel te mooi om in nederland te zijn.
Ik vind het prachtig en ben gepast onder de indrukquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef kortsluiting87 het volgende:
Als je het leuk vind kun je hier kijken (ook naar de omgeving)
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=kekerdom&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.293126,11.096191&ie=UTF8&t=k&om=1&ll=51.852468,6.005681&spn=0.006521,0.021672&z=16&iwloc=addr
Alles rond het water hoort er bij en om precies te zijn ligt het in Kekerdom tussen Leuth en Millingen a/d Rijn.
Hee! Ik was eerst!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die auto regent toch vol, doe mij het huis en het landgoed maar
mag ik bruidsmeisje zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef tonja het volgende:
Nou, ik ga er wel een beetje vanuit dat we in gemeenschap van goederentuinen gaat trouwen natuurlijk.![]()
Hoezoquote:Op woensdag 19 september 2007 21:42 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op...
ik zou t na t huwelijk meteen aanleggen met de tuinman, is er een tuinman ? is hij jonger als 40 jaar.quote:
Is dit een afwijzing?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:42 schreef kortsluiting87 het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op...
Ik verhuis naar Gelderland!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ja, in de polder (Gelderland).
je hebt een date met hemquote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Gelderland!
Jaja, ik weet, spuit 11...
Maar ik ben wel blij dat ik op je tuin heb gestemd!
En al die haaien die hier lopen te snaaien kunnen maar beter ook op je gestemd hebben.
Misschien welquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:21 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 september 2007 00:54 schreef Bluezz het volgende:
2 honden vechten om een been, en de 3e loopt er mee heen.
Of zo
[/quote
of zo.de mooiste tuin is genoemd. einde verhaal, tot volgend jaar misschien?
Dat vind ik vervelendquote:Op donderdag 15 november 2007 20:34 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog maar eventjes melden dat er tot op heden nog niets is ontvangen, maar ik blijf nog wachten![]()
Oh sorry! Tis wel jouw tuinquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:15 schreef Simsfan88 het volgende:
En nu?Mijn tuin is momenteel minder groen, niet dat de postbode daar op zocht zeg maar
![]()
De wedstrijd is al afgelopen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Mag je ook met de tuin van je ouders mee doen ja? Mijn kaal balkonnetje is namelijk niet echt veel aan. Tuin van mijn ouders is wel interessant.
die tuin is er volgend jaar ook nog welquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
De wedstrijd is al afgelopen hoor
Kun je nog wel achterhalen naar wie die gestuurd is dan? Een andere user ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef senesta het volgende:
Het T-Shirt is weer onderweg heb ik begrepen, de kabouter daar moet even een oplossing voor gezocht worden want die waren natuurlijk uniek
Nee, naar het adres wat ik je liet controleren, dat is het adres dat ik doorgegeven heb.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kun je nog wel achterhalen naar wie die gestuurd is dan? Een andere user ofzo?![]()
Nee, gaat dus écht niet goed... Het is al eerder gebeurd dat verzonden shirts gewoon niet aankomen, bij tonks zelfs tot drie keer toe. Hoe het kan is me een raadsel, ik plak tenminste voldoende postzegels.... Een collega van me woont ook in jouw woonplaats, ik ga hem eens vragen of hij het niet bij je in de bus wil stoppen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Toch nog even melden dat er tot op heden helaas nog niets ontvangen is... er gaat blijkbaar iets niet goed?
Allebei niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ik heb mijn prijzen ook nooit binnen gekregen, maar dat is nu al weer zo lang geleden. Hou ze maar
Dat is het probleem ook, pakketjes gaan áltijd goed. Ik verzond de shirts echter op de goedkope manier (bubbeltjesenvelop en postzegels), de eerste lading (van 250) leverde een uitval op van pak 'm beet 3 shirts. Daarna gingen er een aantal verzendingen gewoon goed. Het is pas het laatste half jaar dat het helemaal de mist inloopt. shirts komen vaker níet aan dan wél. Of ik ze nu rechtstreeks naar het postkantoor breng of in een brievenbus stop, geen enkel verschil. Ik ga dus maar gewoon via de pakketdienst verzenden, vervelende is wel dat dat drie keer zo duur is... En die klachten ben ik maar niet meer aan begonnen (i tried), op de één of andere manier weten ze het altijd zo te draaien dat je het zelf wel niet goed gedaan zult hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou zeker een klacht indienen bij TNT?
Wel raar hoor, ik verzend en ontvang regelmatig pakjes en dat gaat altijd goed?!
Ik moet zeggen dat ik van vrienden en kennissen ook al wat problemen over de TNT gehoord heb. En enkele weken geleden is er een spel voor mijn Nintendo DS verzonden, maar die is er ook nog steeds niet. En een brief die pas is verzonden is ook nog steeds niet binnen. Je zou haast zeggen dat er OF postbodes zijn die een gedeelte thuis houden, OF dat het niet goed wordt gesorteerd waardoor het kwijt raakt of fout gaat. Damn TNTquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Wel verdomme, that does it! Sorry jongens, maar ik ben enorm gefrustreerd over TNT... Het afgelopen half jaar zijn er al zo'n 10 shirts nooit aangekomen. Ik denk dat ik maar moet stoppen met verzending in een envelop en ze via de pakkettendienst moet gaan versturen. Kortsluiting, wil je me je adresgegevens en maat nog een keer PM'en?
De kabouters kan ik helaas niets aan doen, die heb ik al nooit in bezit gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |