Je krijgt ook een gouden tuinkabouter toegestuurdquote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Wie wint eigenlijk de originele Gouden Tuinkabouter? Volgens dit ( Flora en Fauna, tuin van het jaar verkiezing! ) topic kon je die winnen?![]()
Ik ben best benieuwd, zou je hier nog wat foto's willen plaatsen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef kortsluiting87 het volgende:
He mensen,
Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb. Druk, druk, druk. Jullie kennen het wel.
Simsfan88 gefeliciteerd!![]()
Om even de vraag van MouzurX te beantwoorden: ja, de bomen horen er allemaal bij. Het zijn allemaal wilde kastanjebomen. Op de foto is het niet goed te zien, maar in het midden missen een aantal bomen. Die zijn tijdens de tweede wereld oorlog gesneuveld. Heb ik niet meegemaakt, maar de bomen staan daar dus al een hele tijd. Net als de wilg van foto 1. Die wilg was 10 jaar geleden nog veel mooier, maar er moesten een heleboel takken (gewicht) vanaf, omdat de boom er anders onder zou bezwijken.
Ook jammer is het dat er maar drie foto's ingezonden mochten worden, want dan is het altijd zo moeilijk kiezen.
Tot slot wil ik iedereen bedanken die gestemd heeft.
Ja, in de polder (Gelderland).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
prachtig , die tuin
is dat in nederland?
Zal ik je ff rondleiden in onze buurt? Dan geloof je dat ook vast nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef lady-wrb het volgende:dat meen je niet
dat is veel te mooi om in nederland te zijn.
Ik vind het prachtig en ben gepast onder de indrukquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef kortsluiting87 het volgende:
Als je het leuk vind kun je hier kijken (ook naar de omgeving)
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=kekerdom&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.293126,11.096191&ie=UTF8&t=k&om=1&ll=51.852468,6.005681&spn=0.006521,0.021672&z=16&iwloc=addr
Alles rond het water hoort er bij en om precies te zijn ligt het in Kekerdom tussen Leuth en Millingen a/d Rijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |