abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:39:20 #251
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54068347
SPOILER BEVAT GEEN UITSLAGEN UFC 77 [Hostile Territory]
Ik heb het in een spoiler tag gezet om het ff spannend te houden.. guess who signed with the UFC last night?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:03:22 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54070155
UFC77:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:44:14 #253
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_54072441
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:03 schreef Paxlie het volgende:
UFC77:
SPOILER
SPOILER
bb_koning.hyves.nl
pi_54073966
SPOILER
pi_54075885
Here comes the pain..

roepdeman over UFC 77
SPOILER
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:29:23 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54076445
ik ben het met jullie eens.. saaie UFC show sinds tijden.. de card van 78 ziet er iets beter uit maar met een idd ogenschijnlijk tegenvallend main event.. al zie ik Bisping graag op z'n bek gaan met alle spotlights op hem gericht!
SPOILER
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_54076979
SPOILER
En over de nieuwste aanwinst:
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-10-2007 02:35:14 ]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:20:59 #258
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_54116163
Vera zoals verwacht compleet overrated.....
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:40:05 #259
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54116586
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef Babalu het volgende:
Vera zoals verwacht compleet overrated.....
wat een fantastisch commentaar van je

in mijn ogen was hij gewoon zenuwachtig na een jaar vechten. Gelukkig hebben we jouw expert-commentaar om ons terecht te wijzen.

ff serieus:
als je ons keer op keer uitscheld dat we er geen fuck van snappen mag je wel met wat beter commentaar komen dan dat Vera overrated is in jouw ogen. Hij had gewoon meer de ruimte moeten zoeken voor zijn kicks, want toen hij dat wel deed (einde 2e ronde bijvoorbeeld) kwam alles aan.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:15:32 #260
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_54117394
Doe niet zo tof keyboardheld, op elk forum werd/wordt Vera al anderhalf jaar als de absolute Messiah gezien, terwijl hij nog niet noemenswaardig had verslagen. In dit gevecht heeft ie niks laten zien tegen Sylvia, die ook zeer beperkt is. m.a.w. overrated.
pi_54118733
Kerel zeg je nu dat Sylvia overrated is vawege zijn beperktheid? Ik vind Sylvia namelijk echt een slimme vechter. Hij is resultaatgericht en wellicht saai maar hij maakt van zijn berpektheden wel gelijk zijn sterke punten. Hij zorgt ervoor dat het niet op zijn beperktheden aankomt. Hij heeft wel noemenswaardige wins op zn kerfstok t.o.v. een boel andere HW's. Maar ok, ik ben toch benieuwd hoe het hem vergaat tegen iemand die meer van zijn niveau is of hoger, bijvoorbeeld als hij tegen Nog vecht.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:18:11 #262
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54119135
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef Babalu het volgende:
Doe niet zo tof keyboardheld, op elk forum werd/wordt Vera al anderhalf jaar als de absolute Messiah gezien, terwijl hij nog niet noemenswaardig had verslagen. In dit gevecht heeft ie niks laten zien tegen Sylvia, die ook zeer beperkt is. m.a.w. overrated.
en je doet nu precies wat ik zeg dat je niet moet doen.
Wat deed Vera goed en wat deed Silvia goed?
En vertel gelijk ff wat je van de andere vechtpartijen vond, met een beetje detail tot waarom je iets vind.
pi_54119736
Over M-1: Als ik het goed begrijp gaan ze dus overal shows geven (ze zeiden ook AMSTERDAM!!!!!) net zoals de K-1 doet, maar mocht je als organisator fighters willen lenen dan kan dat gewoon (met bepaalde clausules en betalingen waarschijnlijk) Maar hoe gaan ze dat doen als ze een kampioen hebben? mag die dan ook overal vechten? Ik vind hun concept wel aanlokkelijk, maar nog niet begrijpelijk.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:09:12 #264
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_54120728
Mogen we al spoilerloos?
SPOILER
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:38:00 #265
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_54121732
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

en je doet nu precies wat ik zeg dat je niet moet doen.
Wat deed Vera goed en wat deed Silvia goed?
En vertel gelijk ff wat je van de andere vechtpartijen vond, met een beetje detail tot waarom je iets vind.
Prima vriend.

Wat Timmie goed deed is naar Pat Miletich luisteren, Vera tegen t hek drukken en de afstand klein houden om inderdaad zijn trappen te neutraliseren en op de momenten dat ze 'uit elkaar' waren veel te stoten, raak of niet raak. ( om indruk te maken op de jury ) Vera deed vrij weinig goed, het leek wel alsof hij WOU clinchen met Tim, en verder luisterde hij helemaal niet naar Kaman en Irvin ( die zeiden juist: afstand houden, rechts circelen en veel trappen ). Voor de rest was hij teveel bezig met zijn gebroken hand, hij kan wat dat betreft een lesje leren van Rich Franklin, die zijn hand in ronde 1 tegen Loiseau brak en er vervolgens 5 rondes lang mee hem op zijn bek aan t timmeren was en er niks over zegt. Toen hij die triptakedown naar sidemount maakte deed hij er werkelijk waar niks mee, maar dit kwam ook omdat Tim zijn kracht goed gebruikte om het offensief van Brandon te neutraliseren.

Samenvatting: Tim gebruikt zijn (beperkte) gaves uitstekend, en Brandon gebruikte zijn kracht totaal niet en liet Tim zijn wil op hem uitoefenen.

Voor de rest, Anderson is overal beter dan Rich. Doe je niks aan. Ik denk dat Anderson ook dichterbij zijn 100% vecht, Franklin 'cut' heel veel gewicht ( hij loopt rond boven de 200lbs ) terwijl Anderson zo laag als 168lbs heeft gevochten in Shooto en wsl. weinig weight cut of misschien wel helemaal niet. Dit is misschien waarom mensen vaak zeggen dat Silva "deceptively strong" is. Rich zal nooit aan zijn top zitten na zoveel gewicht verloren te hebben. Vaak is het gewicht wat je op je tegenstander hebt na veel cutten een groot voordeel, maar Fedor en Randy laten zien dat gewicht lang niet alles is. ( Cro Cop ook tot voor kort..... ).

Voor de rest... Burkman had het geluk dat 1 van zijn wilde haymakers landde in ronde 3 waardoor hij de decision pakt, anders was Petz ermee aan de haal gegaan. Ben wel een fan van Petz, met zijn bodyshots, alleen met 'maar' 3 rondes van 5 minuten zal dat lang niet zo effectief zijn als laten we zeggen in een bokswedstrijd van 12x3 minuten of een 5x5 gevecht.

Okami deed precies wat iedereen ( behalve Tazmaniac blijkbaar ) had verwacht, Jason McDonald compleet overklassen. Het is misschien niet heel spannend, maar hij wint wel telkens. Als hij iets meer 'pusht' zou hij dit soort vechters kunnen finishen, alleen hij verkiest gewoon om te winnen zonder enig risico op te lopen.

Gurgel... Tja.. Ik weet het niet.. Hij deed wat ik verwachtte dat hij zou doen in ronde 1.. Maar daarna werd zijn trots weer de baas over hem, hij besloot dat hij Robinson wou armbarren en hij betaalde de prijs in de vorm van 1000 stoten op zijn oog vanuit de guard.

Starnes - Belcher, leuke partij.. Jammer dat 't werd gestopt op een cut.. Ik denk wel terecht maarja tis altijd een anticlimax. Ik vond Starnes zijn boksen zeer netjes, alleen hij lijkt power te missen. Belcher vind ik maar een poepjong met teveel praatjes, en hij zal wel tegen een betere opponent mogen vechten in zijn volgende gevecht, en dan zal hij weer vernedererd worden zoals tegen bv. Kendall Grove.

Black vs. Grice.. Leuk gevecht, Black had t afgemaakt in ronde 2 als hij niet secondes daarvoor half nokkie was geslagen, hij had de kracht niet meer om al zijn submissions af te maken, Black staat niet bekend als jits-expert dus als Grice tegen iemand vecht die boven blue belt niveau op de grond is ligt ie weer te kloppen zoals in zijn eerste UFC gevecht.

Maia - Jensen ging precies zoals ik had verwacht, Maia is wereldwereldwereldklasse op de grond, en Jensen toonde al zwakte op de grond tegen Leites.

Bonnar zag er weer goed uit, nou maar hopen dat hij van de roids afblijft (lees: leert hoe je moet cyclen ) had verwacht dat Schafer wel een decision zou overleven maar Bonnar was 't niet met me eens .

Over 't algemeen maar een saaie card, met uitzondering van 't main event.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:23:47 #266
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54160614
Ik vind Okami saai en daarbij vind ik dat zijn enige sterkte zijn sterkte is.. McDonald daarentegen vind ik normaal gesproken leuk om te zien vechten en heeft veel meer in huis dan Okami. Maar in dit gevecht bleek dus duidelijk dat de sterkte van Okami > was dan de sterke punten van McDonald.. dus wat dat betreft had ik het idd verkeerd ingezien. McDonald moet zich mss gaan concentreren om in één ding echt te gaan uitblinken i.p.v. met alles redelijk te willen zijn.
pi_54162573
The Ultimate Fighter: DAMN!
SPOILER
pi_54174916
@Brahma-Bull
SPOILER
pi_54175056
Gewenning uit het Pro Wrestling Topic....

Wel weer een paar idiote uitspraken gehoord dit keer.. En die lach van Saunders...oh mijn god...ik had het niet meer!!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:08:48 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54178160
TUF
SPOILER
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:05:24 #271
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_54181730
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
TUF
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:14:02 #272
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_54182814
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind Okami saai en daarbij vind ik dat zijn enige sterkte zijn sterkte is.. McDonald daarentegen vind ik normaal gesproken leuk om te zien vechten en heeft veel meer in huis dan Okami. Maar in dit gevecht bleek dus duidelijk dat de sterkte van Okami > was dan de sterke punten van McDonald.. dus wat dat betreft had ik het idd verkeerd ingezien. McDonald moet zich mss gaan concentreren om in één ding echt te gaan uitblinken i.p.v. met alles redelijk te willen zijn.
Lol McDonald heeft meer in huis dan Okami? Dude kijk je alleen naar fightfinder ofzo? Okami was beter staand, beter in de clinch, beter op de grond.. McDonald werd gewoon overklast, puur en simpel.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:02:40 #273
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_54183759
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:14 schreef Babalu het volgende:

[..]

Lol McDonald heeft meer in huis dan Okami? Dude kijk je alleen naar fightfinder ofzo? Okami was beter staand, beter in de clinch, beter op de grond.. McDonald werd gewoon overklast, puur en simpel.
Mja daar ben ik het inderdaad toch wel met je eens moet ik zeggen...
Je zou idd denken dat mcdonald meer in huis zou hebben afgaande het feit dat ie al sinds, weet ik veel, eind jaren negentig professioneel vecht.. Okami daarentegen pas ergens na 2000 of 2001..
Ook heeft mc donald veel meer partijen gedraaid... Maar tijdens ufc77 werd ie idd outclassed door okami... (wiens vechtstijl nou weer niet altijd even spectaculair is om te zien)
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:28:59 #274
193779 Babalu
Mata Leao!
pi_54186465
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:02 schreef Dacide het volgende:

[..]

Mja daar ben ik het inderdaad toch wel met je eens moet ik zeggen...
Je zou idd denken dat mcdonald meer in huis zou hebben afgaande het feit dat ie al sinds, weet ik veel, eind jaren negentig professioneel vecht.. Okami daarentegen pas ergens na 2000 of 2001..
Ook heeft mc donald veel meer partijen gedraaid... Maar tijdens ufc77 werd ie idd outclassed door okami... (wiens vechtstijl nou weer niet altijd even spectaculair is om te zien)
Okami is op Silva na de beste 185lbs'er in de UFC ( Henderson reken ik niet mee ). Hij heeft die partij tegen Franklin in 't UFC-scoringssysteem misschien wel verloren, maar het gevecht heeft ie sowieso gewonnen.

McDonald is ook wel redelijk, maar top20 issie niet. Het verschil tussen Okami's record en die van J-Mac is dat J-mac veelal tegen cans vocht en Okami 9/10 keer echt tegen een top-tier tegenstander.. ( Kijk ook naar zijn verliezen: Franklin ( valt over te twisten ook zoals ik al eerder zei ), Jake Shields ( top 10 WW ) Amar Suloev ( In die tijd een topper ) en Vitale ( misschien niet top-tier, maar voor niemand een pushover en een echte veteraan ) en 3 van die 3 verliezen zijn decisions, waarvan 1 una. tegen Franklin, een split tegen Vitale en een majority tegen Shields.

Top10 185 for sure. Hij heeft alleen pech dat je in het alleen maakt in de UFC als je iedereen KO slaat of slamt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:53:27 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54269137
Om nog ff snel terug te komen op Okam.. ik hoorde dat hij waarschijnlijk niet meer hoefde te rekenen op een nieuw gevecht bij de UFC omdat ie te saai is. Met andere woorden kan hij dus gaan uitkijken naar een nieuwe promotion. Best raar aangezien hij toch dicht bij een title shot staat op dit moment.

UFC 78 [Validation]
Michael Bisping vs. Rashad Evans
Houston Alexander vs. Thiago Silva
Ed Herman vs. David Terrell
Ryo Chonan vs. Karo Parisyan
Frankie Edgar vs. Spencer Fisher

Pre lims
Thiago Alves vs. Chris Lytle
Joe Lauzon vs. Jason Reinhardt
Marcus Aurelio vs. Luke Caudillo
Akihiro Gono vs. Tamdan McCrory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')