Waarom zou een NIVO Sparta of een ASWH topic wel mogen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef methodmich het volgende:
ASWV, ga je schamen...
En een Zwaluwen '30 topic, dat gaat toch echt wat te ver. Hoewel de OP leuk is.
Nee, das bij De Zouaven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
Hebben die nu niet Frits Korbach als technisch adviseur ?
Is er nog geen topic over De Zouavenquote:
Hellas Sportquote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Is er nog geen topic over De Zouaven?
Jquote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef DANILXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2v5zGfFXHlc
zat je op de tribune of stond je aan de andere kant?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:26 schreef methodmich het volgende:
Tegenvallen? Nee, dat vond ik niet.
Bedenk even dat wij 6 basisspelers misten, dat er drie spelers moesten beginnen die totaal niet wedstrijdfit waren en amper getraind hadden en dat Sjoerd van der Waal, maker van de 1-2, ook pas één keer getraind had met de groep sinds de winterstop. Daarnaast zat Willem-Jan Barendregt op de bank als reservekeeper, terwijl die al anderhalf jaar gestopt is.
Dan krijg je een dramatisch veld, waarop je niet eens combinatievoetbal kunt spelen omdat elke bal wegstuit. ASWH had daarbij toch zeker de beste kansen. Zwaluwen kreeg misschien twee kansen in negentig minuten, ASWH had al enkele keren kunnen scoren. Natuurlijk is het zuur voor Zwaluwen om het nog weg te geven, maar als er al een ploeg had moeten winnen, was het ASWH. Dat was de man met notitieblok naast me (website? krantje?) ook niet ontgaan overigens.
maar is zeker een aanwinst!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:12 schreef methodmich het volgende:
Die speelt bij Coventry City. Maar ja, die is eind dertig.
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:02 schreef Noshiba het volgende:
Zwaluwen in onderhandeling met arjen de zeeuw van wigan o.i.d.!
QB wordt altijd beschermd door de KNVB.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
Okee. Benieuwd of dat wordt gerapporteerd aan de KNVB.
Nou, ik vond een 7-1 al ergquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:12 schreef methodmich het volgende:
Ze zijn veilig, dat is erg knap. Wel na een 9-1 nederlaag bij Noordwijk vandaag, maar een kniesoor die daar over valt.
hadden ze anders nog moeten spelen ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:28 schreef methodmich het volgende:
14 mei Open Dag bij Zwaluwen '30 zie ik op hun site. Nou ja, die hebben ze gewoon wat vervroegd.
Is natuurlijk dramatisch, maar het feit dat ze er in zijn gebleven vind ik al erg knap. Had niemand verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |