Nou ja, kijk alleen al hier op Fok! in bepaalde topics.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:48 schreef liefie_ het volgende:
zit dat gezeur niet gewoon in je hoofd?
volgens mij valt het allemaal nogal mee namelijk
Dan lees je de verkeerde topics.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:49 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou ja, kijk alleen al hier op Fok! in bepaalde topics.
Niet???? Maar dan heb ik geen levenquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:49 schreef liefie_ het volgende:
fok
misschien moet ik je dan eerst iets uitleggen...
fok is niet het echte leven!
sorry
De lengte behoort ook tot de omvang, zeker wanneer je hem van de zijkant bekijkt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij gaat het vooral om de lengte en niet om de omvang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:00 schreef Flashwin het volgende:
dus je bent klein geschapen, so what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook nooit gezeur mee gehad![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Die mag achterwege blijven, dank jequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar blijft die pic van de kleinste lul ooit..
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die mag achterwege blijven, dank je![]()
Andere foto's van geslachtsdelen etc ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |