quote:
Hoe groot is de jouwe danquote:Op maandag 17 september 2007 11:51 schreef Deceit het volgende:
Dunne piemols zijn smerig, kleine piemols idem! Dus tuurlijk wel belangrijk!? Heet niet voor niets genotsstaaf.. Zonder behoorlijke omvang is het niets waard!
Dat is voldoende zou je zo zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Groot genoeg om menig mens te laten kreunen![]()
Nicequote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Van onvrede zeker:quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je bent wat je hebtquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet klagen, hier op Fok! stikt het van grote lullen en enorme klootzakken.
Nou en? Ik ben wél piloot!quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sowieso, de mensen die hier massaal roepen dat ze een grote lul hebben zijn allemaal de trotse bezitters van een micropenis.
Des te meer reden om eens voor de gein het rapport van Kinsey en Sex Sense te bekijkenquote:Op maandag 17 september 2007 10:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet? Ik zeur daar enorm veel over.![]()
Ja, en ik vrachtwagenchauffeur en vanavond is de mijne 16,75 meter lang. (tenzij ik een korte trailer mee krijg)quote:
Idd zielig gedoe, sowieso als je uit de kleren gaat zie je het toch meteen heeft geen zin om over te liegen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef MouzurX het volgende:
Liegen over hoe lang je "lid"() is ....
![]()
Hoezo ik ben onzeker?![]()
En toen dacht jij natuurlijk meteen "ik post ook even"quote:Op maandag 17 september 2007 11:51 schreef mcDavid het volgende:
verkapt "ik heb een kleintje" topic.
Ik ben bekend met Kinsey. Tevens bekend met leuters van >1 standaard deviatiequote:Op dinsdag 18 september 2007 14:42 schreef harrypiel het volgende:
Des te meer reden om eens voor de gein het rapport van Kinsey en Sex Sense te bekijken![]()
Nou ik heb niks te klagen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van onvrede zeker:
meisje kreunt:"Neehee, nou voel ik er nog niks van."
Sowieso, de mensen die hier massaal roepen dat ze een grote lul hebben zijn allemaal de trotse bezitters van een micropenis.
Wat ik wel even wil opmerken is dat er toch wel een wezenlijk verschil is tussen 'neuken' en 'seks hebben'.quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ook bekend met het verband ts de sterkte van de bekkenbodemspieren van de vrouw en haar vermogen vaginaal klaar te kunnen komen (en dat dat op zn minst een even belangrijke, zoniet een belangrijkere factor is als penisgrootte;? Vandaar dat ik ook Sex Sense in mn reply noemdequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Kinsey. Tevens bekend met leuters van >1 standaard deviatie![]()
Jij had toch nog nooit geneukt? JIj en BG zijn er als de kippen bij altijd als er een dergelijk topic isquote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef MouzurX het volgende:
Liegen over hoe lang je "lid"() is ....
![]()
Hoezo ik ben onzeker?![]()
Dat klopt. Nee, ik post gewoon in bijna elk topic in onzin of klaagbaakquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Jij had toch nog nooit geneukt? JIj en BG zijn er als de kippen bij altijd als er een dergelijk topic is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |