Alleen heeft hij de uitstraling van een imker op 1 been.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:35 schreef ruud.nl het volgende:
We hebben Rogério Ceni nog, die heeft het record aantal doelpunten van Chilavert gebroken.![]()
Chilavert heeft behalve zijn doelpunten ook geen bijzondere uitstraling.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen heeft hij de uitstraling van een imker op 1 been.
Niks extravagants aan.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Chilavert heeft behalve zijn doelpunten ook geen bijzondere uitstraling.
Sinds kort weer bij Guaros de Lara FC inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:31 schreef Radegast het volgende:
Rene Higuita keept nog steeds ergens, geloof ik. In Venezuela.
Ow ja die is van Ecuador!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die Mora (oid) van Ecuador, of bedoelde je die in de OP?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die Mora (oid) van Ecuador, of bedoelde je die in de OP?
Gomes is voor een braziliaan maar een grijze muis.quote:Op zondag 16 september 2007 16:39 schreef koningdavid het volgende:
Gomes is ook wel een kleurrijk figuur, Velthuizen ook wel vind ik.
DIe was toch wel eens geblesseerd geraakt omdat ie een vallend strijkijzer klemvast hadquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef dndiek het volgende:
Busquets bedoel je denk ik
Lopetegui?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hadden ook nog de schoonzoon van JC die later kicker werd bij het NFLE team van Barcelona
geweldig..quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:30 schreef EKterror het volgende:
Enkele filmpjes van Higuita
Filmpje1
fimpje2
Check de allerlaatste in dit filmpje... die is pas stoer!quote:Op woensdag 19 september 2007 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Niet echt on topic, maar wel een leuke goal van een keeper:
http://nl.youtube.com/watch?v=Ec-TX66Z2sQ
Neequote:
Was dat niet die Diliberto.....??quote:Op woensdag 19 september 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hadden ook nog de schoonzoon van JC die later kicker werd bij het NFLE team van Barcelona
Vliegenvanger Sieb Dijkstra.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef Werewolf het volgende:
[..]
DIe was toch wel eens geblesseerd geraakt omdat ie een vallend strijkijzer klemvast had![]()
(overigens wel de enige bal die hij klemvast had)
En kennen we deze nog?
[afbeelding]
Jesus Angoy was het.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=x8mZpDZ5K84&mode=related&search=quote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
In samenwerking met zn kledingsponsor neem ik aan?
quote:Op zondag 23 september 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
Jérémie Janot is trouwens ook een prachtfiguur
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn de opmerkelijke shirts die hij heeft gedragen
[afbeelding]
Er was toch ook zo'n Mexicaan ofzo die altijd zo'n masker opzette als ie scoorde?quote:Op zondag 23 september 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
Haha die Janot als Spiderman.... Geniaal bedacht!
Was inderdaad een speler uit Ecuador die overleden is bij een verkeersongevalquote:Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ja klopt, was volgens mij een kerel uit Ecuador die overleden is. En Facundo Sava, die zette altijd een Zorro-masker op.
Lamaquote:Op maandag 24 september 2007 13:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit was toch ook een geval apart :
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |