http://www.infotalia.be/n(...)r_detail.asp?id=1064quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:47 schreef kookie_monster het volgende:
wat is javel?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:09 schreef kookie_monster het volgende:
Ja, iets met benzoylperoxide [heeft wel iets van blekende werking geloof ik], zou dat het ook kunnen zijn dan?
Niet vergeten dat ook te wassen. Volgens mij kwam het pas nį de was verkleurd eruit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef kookie_monster het volgende:
ook benzoylperoxide? dan ga ik ff uitproberen zo'n hele kwak op dat shirt te smeren en kijken of het verkleurt:)
Inderdaad. Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Bleek, chloor etc?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:40 schreef leonieke het volgende:
Eventueel javel gebruikt? Als er bleekwater op donkere kledij valt, wordt het oranje.
Nog geprobeerd met een of ander spul of je het er nog uit kunt krijgen? (betwijfel het eigenlijk)quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef kookie_monster het volgende:
het was die benzoylperoxide, ik had er even wat van op dat shirt gesmeerd en voordat-ie werdt uitgewassen kwamen er al hele dikke vlekken.
Gaat niet. Dat spul haalt de kleuring uit de stof. Feitelijk is het niet eens een vlek.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nog geprobeerd met een of ander spul of je het er nog uit kunt krijgen? (betwijfel het eigenlijk)
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef kookie_monster het volgende:
het was die benzoylperoxide, ik had er even wat van op dat shirt gesmeerd en voordat-ie werdt uitgewassen kwamen er al hele dikke vlekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |