abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:28:38 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53203853
Ik ga gezellig bankhangen met Milagro (alleen dan op m'n eigen bank ) en schakel in op Paul de Leeuw! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:30:44 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53203913
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Milagro:

dat Kate eerst Sky News heeft gebeld ipv de politie wordt krachtig ontkend door Gerry. Ik heb ook geen officiële bron gezien waarin iets dergelijks beweerd werd, sterker nog: volgens mij heb ik dat nergens gelezen en ik houd de nieuwsberichten goed bij.
Dat verhaal komt van El Pais, begrijp ik, die weer spreekt over een 'police source'.
Hier staat een vertaalde versie: http://forums.mirror.co.uk/viewtopic.php?p=323884
quote:
That Sky had been given access to the kidnapping before the Portuguese police was confirmed by a police source:"Someone within the McCann circle phoned from the Ocean Club the night of the crime to Sky News' representative in the Algarve. The call took place at 22.11. We were warned of the disappearance at 22.40."
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_53203941
De McCanns zeggen alleen Calpol in het apartement te hebben gehad maar niks van gebruikt, een soort paracetamol. Mijn vader nam wel eens eens paracetamolletje, die was daar altijd tamelijk bewusteloos van qua niet gewend. Zou kunnen dat Maddie die heeft gesnoept of toegediend gekregen, maar deze theorie geloof ik zelf niet. Of Maddie medicijnen kreeg voor haar veronderstelde ADHD cq autisme in combi met Calpol dan is het wel weer gevaarlijk.
pi_53204012
wat moeilijk voor te stellen dat het hier om moord gaat met voorbedachte rade. Dat is meer een actie van mensen die echt achterlijk zijn, of een psychopatische éénmansactie. Dat laatste zou misschien kunnen, dat bijv. alleen de vader of moeder erachter zit. Maar dan nog, hoe heeft hij/zij dit kunnen doen zo snel en hoe?
Deze zaak heeft wel veel overeenkomsten wat mij betreft met de Holloway affaire; het vinden van de dochter was op zeker moment niet belangrijk, wel de ouders zelf en het aanwijzen van een dader e.d.
Overigens denk ik bij de laatste zaak ook dat (1 van) de ouders zelf _uiteindelijk_ achter de verdwijning zitten. Net zoals de Maddie zaak waarbij ik ook denk dat er 1 ouder op de één of andere manier achter de verdwijning zit.
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:01:26 #205
1986 Jane
pi_53204635
Ik lees nu pas dat de tweeling dus in dezelfde kamer lag te slapen als Madeleine.

http://www.timesonline.co(...)e/article2422967.ece

Sowieso wel een interessant artikel van de Times. Op zich weinig nieuws, maar redelijk objectief denk ik en men geeft duidelijk aan welke dingen er nu wel en niet bevestigd zijn. Dus als je tijd hebt zou ik het zeker lezen.

Een paar kleine stukjes:

Is anyone else confirming these reports?

Sources in Britain who are assisting the Portuguese investigation have agreed that there is “significant” scientific evidence linking Mr and Mrs McCann to their daughter’s death. However, Portuguese officers took the highly unusual step of publicly denying a report which was allegedly based on sources in Britain.

Do Portuguese detectives think there is enough evidence to secure a conviction?

Senior officers now believe they have sufficient evidence to charge Kate and Gerry McCann for concealing a body and probably to convict Mrs McCann with accidentally killing her daughter. However, they privately admitted earlier this week that they still could not prove that Madeleine was intentionally killed.

Niet expres, maar wel per ongeluk?
pi_53204796
en wat moet ik me hierbij voorstellen ?
quote:
"Someone within the McCann circle phoned from the Ocean Club the night of the crime to Sky News' representative in the Algarve. The call took place at 22.11. We were warned of the disappearance at 22.40."

en gaat het idd om de news-representative of is het de eerder door mij gesuggereerde travel-agent .. dat die mutsen daar dezelfde fout maken en denken dat sky alleen maar nieuws betekend ?
ik kan me nl niet voorstellen dat sky een vaste news-representative heeft in een dorp in de Algarve, niet bepaald een plek waar je altijd een mannetje klaar wil hebben staan toch ?

en last but not least .. raar weer dat zoiets van een "police source" komt, ze mogen toch helemaal niet spreken over zoiets ?
pleased to meet you
pi_53205254
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Ik lees nu pas dat de tweeling dus in dezelfde kamer lag te slapen als Madeleine.

http://www.timesonline.co(...)e/article2422967.ece

Sowieso wel een interessant artikel van de Times. Op zich weinig nieuws, maar redelijk objectief denk ik en men geeft duidelijk aan welke dingen er nu wel en niet bevestigd zijn. Dus als je tijd hebt zou ik het zeker lezen.

Een paar kleine stukjes:

Is anyone else confirming these reports?

Sources in Britain who are assisting the Portuguese investigation have agreed that there is “significant” scientific evidence linking Mr and Mrs McCann to their daughter’s death. However, Portuguese officers took the highly unusual step of publicly denying a report which was allegedly based on sources in Britain.

Do Portuguese detectives think there is enough evidence to secure a conviction?

Senior officers now believe they have sufficient evidence to charge Kate and Gerry McCann for concealing a body and probably to convict Mrs McCann with accidentally killing her daughter. However, they privately admitted earlier this week that they still could not prove that Madeleine was intentionally killed.

Niet expres, maar wel per ongeluk?
dezelfde pagina, helemaal onderaan
quote:
Why are the McCanns suspects in their daughter’s killing?

Portuguese police refuse to say why the couple have been made official suspects. Under Portuguese law police can not question someone as if they had committed a crime unless they are a “suspect”. It could simply be that police wanted to ask the couple about the evidence they had collected, and that the seriousness of the process has been misunderstood and exaggerated by cultural and language differences.
pleased to meet you
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:34:34 #208
1986 Jane
pi_53205482
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Iets waar ik nu pas aan denk...

De tweeling is 2 jaar oud. Een eventuele ontvoering hebben ze blijkbaar niet gemerkt, maar als er zich die dag in het apartement een nog gruwelijker drama heeft afgespeeld, dan kan het best zijn dat ze zich dat herinneren. Dat kan op zo'n jonge leeftijd, als de gebeurtenis maar heftig genoeg is. Aangezien mijn eigen eerste herinnering ook komt van toen ik 2 jaar en 4 maanden oud was (een verhuizing), weet ik dat zeker.

Ouders die in paniek zijn omdat Maddie dood is. Mamma die met haar dode dochter rondloopt. Pappa die het luik staat te forceren. Eventueel vrienden die langskomen en Maddie meenemen. Klinkt allemaal heftig genoeg om flarden van terug te krijgen als je wat ouder bent.
  zaterdag 15 september 2007 @ 21:40:40 #209
1986 Jane
pi_53205665
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:26 schreef moussie het volgende:

dezelfde pagina, helemaal onderaan
Ja, ik zei toch dat het een genuanceerd verhaal was. Het is dan ook The Times natuurlijk.

Op elke vraag in dat stuk wordt genuanceerd antwoord gegeven. Maar al met al komt toch naar voren dat er best een hoop (circumstantial) evidence lijkt te zijn, omdat er zo nu en dan toch best ook dingen bevestigd worden. En in zo'n genuanceerd stuk staat dus ook dat de politie wel heeft bevestigd dat ze denken te kunnen bewijzen dat Kate en Gerry het lichaam van hun dochter verborgen hebben en wellicht ook dat Kate haar per ongeluk gedood heeft. Alleen niet dat ze haar expres gedood hebben.
Ik vind het nogal wat. Het zijn iig niet alleen maar media-speculaties over wat de politie in handen heeft.
  Admin zaterdag 15 september 2007 @ 22:01:18 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53206225
Nu kom ik net uit België en bij de pomp lag ene duitse krant, deze kopte :
Madeleine uit/van jacht geworpen :/
Hier iets over bekend?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 15 september 2007 @ 22:03:51 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53206287
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_53206296
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
Hier iets over bekend?
Suko meldde dit, stuk terug, volgens mij unsubstantiated vooralsnog.
I´m back.
pi_53206307
quote:
Hier iets over bekend?
ja, komt uit een portugese krant.

maddie zou in een zak met stenen van een jacht gegooid zijn door een britse schipper die connecties heeft met robert murat.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53206367
quote:
Hier iets over bekend?
Omdat de Portugese politie Maddie niet heeft gevonden op het land dan rest alleen nog de optie dat Maddie in de zee is geworpen (in een zak met stenen). Pure speculatie overigens, zij denken dit alleen maar omdat volgens hen alle andere opties 'op' zijn en dan rest alleen deze manier nog.
  Admin zaterdag 15 september 2007 @ 22:08:00 #215
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53206413
Ah, dacht dat ik iets had

pi_53206414
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Omdat de Portugese politie Maddie niet heeft gevonden op het land dan rest alleen nog de optie dat Maddie in de zee is geworpen (in een zak met stenen). Pure speculatie overigens, zij denken dit alleen maar omdat volgens hen alle andere opties 'op' zijn en dan rest alleen deze manier nog.
Op zich is het een idee dat vrij logisch is. Die schipper is een kennis/vriend van die Murat btw?
I´m back.
pi_53206534
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich is het een idee dat vrij logisch is. Die schipper is een kennis/vriend van die Murat btw?
dat komt dan weer hier vandaan:
quote:
There were local reports last night that police were on the trail of an English "sailor" who lives on a yacht in Lagos. It was said "suspicious references" were found about him on the computer of Robert Murat, the formal suspect on the case. He denies having anything to do with the disappearance.
(artikel 29 mei)

http://www.telegraph.co.u(...)7/05/29/wmaddy29.xml

en gister kwam er dus bij dat die schipper haar in een zak over boord zou hebben gegooid.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:16:11 #218
1986 Jane
pi_53206591
quote:
Hier iets over bekend?
Het staat zelfs op je 'eigen' FP, zie ik nu.

'Lijkje Maddie in zee gedumpt vanaf bootje'
pi_53206641
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Jane het volgende:
Ouders die in paniek zijn omdat Maddie dood is. Mamma die met haar dode dochter rondloopt. Pappa die het luik staat te forceren. Eventueel vrienden die langskomen en Maddie meenemen. Klinkt allemaal heftig genoeg om flarden van terug te krijgen als je wat ouder bent.
Niet als de tweeling wel de juiste dosis slaapmiddel had gekregen...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_53206678
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Caesu het volgende:

[..]

dat komt dan weer hier vandaan:
[..]

(artikel 29 mei)

http://www.telegraph.co.u(...)7/05/29/wmaddy29.xml

en gister kwam er dus bij dat die schipper haar in een zak over boord zou hebben gegooid.
Ja, dat laatste las ik ook, maar dat kan wrs ook niet bevestigd worden?
Overigens mijn inschatting is ook dat het meisje in de zee ligt. Hoever weg was die zee vanaf het appartement? Die ocean club grenst er toch aan? Ik denk dat het meisje maw niet teruggevonden gaat worden en dat zal toch repercussies hebben mbt een eventuele aanklacht tegen het echtpar McCann.
I´m back.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:24:11 #221
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53206789
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:04 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja, komt uit een portugese krant.

maddie zou in een zak met stenen van een jacht gegooid zijn door een britse schipper die connecties heeft met robert murat.
Weeral een beschuldiging waar geen bewijs voor is.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53206803
we weten eigenlijk nog helemaal niets.
alles komt uit lekkages naar kranten/tv en de uitspraken van de McCann's in interviews en op hun blog.

alleen de arguido-status van de ouders en R. Murat is officieel bevestigd.
en dat het politie-dossier naar de rechter is.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:25:21 #223
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53206817
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet als de tweeling wel de juiste dosis slaapmiddel had gekregen...
enig bewijs daarvoor?
  Admin zaterdag 15 september 2007 @ 22:28:57 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53206918
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:16 schreef Jane het volgende:

[..]

Het staat zelfs op je 'eigen' FP, zie ik nu.

'Lijkje Maddie in zee gedumpt vanaf bootje'
Ik ga, als ik thuis ben, naar het forum

zaterdag 15 september 2007 @ 22:30:29 #225
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53206954
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:32 schreef Suko het volgende:
De McCanns zeggen alleen Calpol in het apartement te hebben gehad maar niks van gebruikt, een soort paracetamol. Mijn vader nam wel eens eens paracetamolletje, die was daar altijd tamelijk bewusteloos van qua niet gewend.
Dat is een bijwerking waar mij niets van bekend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')