Dat verhaal komt van El Pais, begrijp ik, die weer spreekt over een 'police source'.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Milagro:
dat Kate eerst Sky News heeft gebeld ipv de politie wordt krachtig ontkend door Gerry. Ik heb ook geen officiële bron gezien waarin iets dergelijks beweerd werd, sterker nog: volgens mij heb ik dat nergens gelezen en ik houd de nieuwsberichten goed bij.
quote:That Sky had been given access to the kidnapping before the Portuguese police was confirmed by a police source:"Someone within the McCann circle phoned from the Ocean Club the night of the crime to Sky News' representative in the Algarve. The call took place at 22.11. We were warned of the disappearance at 22.40."
quote:"Someone within the McCann circle phoned from the Ocean Club the night of the crime to Sky News' representative in the Algarve. The call took place at 22.11. We were warned of the disappearance at 22.40."
dezelfde pagina, helemaal onderaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Ik lees nu pas dat de tweeling dus in dezelfde kamer lag te slapen als Madeleine.
http://www.timesonline.co(...)e/article2422967.ece
Sowieso wel een interessant artikel van de Times. Op zich weinig nieuws, maar redelijk objectief denk ik en men geeft duidelijk aan welke dingen er nu wel en niet bevestigd zijn. Dus als je tijd hebt zou ik het zeker lezen.
Een paar kleine stukjes:
Is anyone else confirming these reports?
Sources in Britain who are assisting the Portuguese investigation have agreed that there is “significant” scientific evidence linking Mr and Mrs McCann to their daughter’s death. However, Portuguese officers took the highly unusual step of publicly denying a report which was allegedly based on sources in Britain.
Do Portuguese detectives think there is enough evidence to secure a conviction?
Senior officers now believe they have sufficient evidence to charge Kate and Gerry McCann for concealing a body and probably to convict Mrs McCann with accidentally killing her daughter. However, they privately admitted earlier this week that they still could not prove that Madeleine was intentionally killed.
Niet expres, maar wel per ongeluk?
quote:Why are the McCanns suspects in their daughter’s killing?
Portuguese police refuse to say why the couple have been made official suspects. Under Portuguese law police can not question someone as if they had committed a crime unless they are a “suspect”. It could simply be that police wanted to ask the couple about the evidence they had collected, and that the seriousness of the process has been misunderstood and exaggerated by cultural and language differences.
Iets waar ik nu pas aan denk...quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:01 schreef Jane het volgende:
Ik lees nu pas dat de tweeling dus in dezelfde kamer lag te slapen als Madeleine.
Ja, ik zei toch dat het een genuanceerd verhaal was.quote:
Suko meldde dit, stuk terug, volgens mij unsubstantiated vooralsnog.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
Nu kom ik net uit België en bij de pomp lag ene duitse krant, deze kopte :
Madeleine uit/van jacht geworpen :/
Hier iets over bekend?
ja, komt uit een portugese krant.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
Hier iets over bekend?
Omdat de Portugese politie Maddie niet heeft gevonden op het land dan rest alleen nog de optie dat Maddie in de zee is geworpen (in een zak met stenen). Pure speculatie overigens, zij denken dit alleen maar omdat volgens hen alle andere opties 'op' zijn en dan rest alleen deze manier nog.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
Hier iets over bekend?
Op zich is het een idee dat vrij logisch is. Die schipper is een kennis/vriend van die Murat btw?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat de Portugese politie Maddie niet heeft gevonden op het land dan rest alleen nog de optie dat Maddie in de zee is geworpen (in een zak met stenen). Pure speculatie overigens, zij denken dit alleen maar omdat volgens hen alle andere opties 'op' zijn en dan rest alleen deze manier nog.
dat komt dan weer hier vandaan:quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich is het een idee dat vrij logisch is. Die schipper is een kennis/vriend van die Murat btw?
(artikel 29 mei)quote:There were local reports last night that police were on the trail of an English "sailor" who lives on a yacht in Lagos. It was said "suspicious references" were found about him on the computer of Robert Murat, the formal suspect on the case. He denies having anything to do with the disappearance.
Het staat zelfs op je 'eigen' FP, zie ik nu.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef yvonne het volgende:
Hier iets over bekend?
Niet als de tweeling wel de juiste dosis slaapmiddel had gekregen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Jane het volgende:
Ouders die in paniek zijn omdat Maddie dood is. Mamma die met haar dode dochter rondloopt. Pappa die het luik staat te forceren. Eventueel vrienden die langskomen en Maddie meenemen. Klinkt allemaal heftig genoeg om flarden van terug te krijgen als je wat ouder bent.
Ja, dat laatste las ik ook, maar dat kan wrs ook niet bevestigd worden?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat komt dan weer hier vandaan:
[..]
(artikel 29 mei)
http://www.telegraph.co.u(...)7/05/29/wmaddy29.xml
en gister kwam er dus bij dat die schipper haar in een zak over boord zou hebben gegooid.
Weeral een beschuldiging waar geen bewijs voor is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, komt uit een portugese krant.
maddie zou in een zak met stenen van een jacht gegooid zijn door een britse schipper die connecties heeft met robert murat.
enig bewijs daarvoor?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet als de tweeling wel de juiste dosis slaapmiddel had gekregen...
Ik ga, als ik thuis ben, naar het forumquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Het staat zelfs op je 'eigen' FP, zie ik nu.
'Lijkje Maddie in zee gedumpt vanaf bootje'
Dat is een bijwerking waar mij niets van bekend is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:32 schreef Suko het volgende:
De McCanns zeggen alleen Calpol in het apartement te hebben gehad maar niks van gebruikt, een soort paracetamol. Mijn vader nam wel eens eens paracetamolletje, die was daar altijd tamelijk bewusteloos van qua niet gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |