abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53192412
Bel ik zo om wat op te zeggen krijg ik zo een dude aan de tel, zeg hij oh mag ik nog wat vragen? ik: ja hoor
Begin hij over tv. dat het bij hun goedkoper is. Ik ok. zeg hij wat vind u er van ik naja wel oke maar hoef niet. hij: waar twijfel u aan? Ik: moet nog even overleggen. hij oh zal ik het dan maar aanvragen voor u. Ik: Nee Hij: oke.

Serieus
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_53192600
Erg is dat hè? Bel je de klantenservice voor een probleem en dan proberen ze je heel sneaky van alles aan te smeren.
-
pi_53192606
Gewoon meteen hoorn opflikkeren, wat vermoed dat je toch binnenkort het pakket wel eens in huis kan hebben.

ohw jij belde hun stel leiers dan daar
idd kots
pi_53192684
Je kan toch ook gewoon nee zeggen, wat is het probleem. Raak je ook zo over de kook wanneer je voor zoiets op straat wordt aangesproken?

Ik kan me daar dus echt niet druk om maken...
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:21:49 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53192738
Had ik bij de postbank met de vermissing en dus blokkering van mijn giropas. Of ik misschien een andere spaarrekening wilde openen. Ik had wel wat fucking anders te doen dan mij buigen over spaarrekeningen. Moest nog een hele rits instanties opbellen en afgaan om alles te blokkeren en te heraanvragen.
How can I make this topic about me?
pi_53192830
Dan zeg je toch gewoon met een beetje krachtige stem (niet aarzelend) NEE, GEEN INTERESSE. Bij een wedervraag, "heb je me niet gehoord, GEEN INTERESSE."

Ja ik weet het niet of even overleggen zijn foute antwoorden!
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:29:06 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53192883
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef Toewan het volgende:
Je kan toch ook gewoon nee zeggen, wat is het probleem.
Dat TS voor zélf X euro per minuut KPN belt en dus in zijn eigen tijd en op zijn eigen kosten reclame krijgt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53192909
Het leukste is ze hun hele verhaal uitgebreid laten doen en geinteresseerd klinken, en op het laatst duidelijk zeggen dat je er absoluut niet op zit te wachten en dat ie het maar beter niet voor je in orde kan maken
I like my coffee black, just like my metal.
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:31:13 #9
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_53192918
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat TS voor zélf X euro per minuut KPN belt en dus in zijn eigen tijd en op zijn eigen kosten reclame krijgt.
Inderdaad zeg - rekening sturen!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_53192991
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nou nou, poeh poeh, dit is minder erg dan betalen voor pauzemuziekjes want hier heb je nog invloed op. Gewoon jezelf niet zo laten overrompelen.
pi_53193205
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:35 schreef Toewan het volgende:

[..]

Nou nou, poeh poeh, dit is minder erg dan betalen voor pauzemuziekjes want hier heb je nog invloed op. Gewoon jezelf niet zo laten overrompelen.
Het gaat toch om het principe, je belt met een vraag of probleem en verwacht geholpen te worden en niet nog eens reclame naar je hoofd te krijgen. Ik sta zelf ingeschreven bij infofilter.nl en dat helpt wel, maar op deze manier komen ze op een hele sluwe manier onder die afspraken uit.
-
pi_53194028
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef splendor het volgende:

[..]

Het gaat toch om het principe, je belt met een vraag of probleem en verwacht geholpen te worden en niet nog eens reclame naar je hoofd te krijgen. Ik sta zelf ingeschreven bij infofilter.nl en dat helpt wel, maar op deze manier komen ze op een hele sluwe manier onder die afspraken uit.
ja idd het is gewoon k*t als ze het op deze manier doen.
pi_53194860
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik bij de postbank met de vermissing en dus blokkering van mijn giropas. Of ik misschien een andere spaarrekening wilde openen. Ik had wel wat fucking anders te doen dan mij buigen over spaarrekeningen. Moest nog een hele rits instanties opbellen en afgaan om alles te blokkeren en te heraanvragen.
Had ik bij de ABN, ik was twee pasjes verloren en bij het blokkeren komen ze met een verkoop-praatje!
pi_53195072
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:04 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Bel ik zo om wat op te zeggen krijg ik zo een dude aan de tel, zeg hij oh mag ik nog wat vragen? ik: ja hoor
Begin hij over tv. dat het bij hun goedkoper is. Ik ok. zeg hij wat vind u er van ik naja wel oke maar hoef niet. hij: waar twijfel u aan? Ik: moet nog even overleggen. hij oh zal ik het dan maar aanvragen voor u. Ik: Nee Hij: oke.

Serieus
Goede duidelijke overzichtelijke klacht. Top!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:12:55 #15
37248 BertV
Klei indiaan
pi_53195105
Beetje als Shell met z'n snoepje van de dag... arme werknemers
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_53195155
Dan moet je ook niet de Verkoop & Informatie afdeling bellen.
pi_53195214
KPN Enschede, daar heb ik een tijdje gewerkt als bijbaantje
pi_53195292
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef enter het volgende:
KPN Enschede, daar heb ik een tijdje gewerkt als bijbaantje
Doe ik nu ook. Beetje bijverdienen naast m'n studie.

Maar het probleem is dat iemand die werkt op V&I niet iets mag opzeggen voor iemand. Hij had gewoon een terugbelafspraak ( ) moeten maken en daarna niets meer. Maar het probleem is dat die mensen targets hebben en worden gepushed om te blijven verkopen, aan iedereen die belt.
pi_53195394
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Doe ik nu ook. Beetje bijverdienen naast m'n studie.

Maar het probleem is dat iemand die werkt op V&I niet iets mag opzeggen voor iemand. Hij had gewoon een terugbelafspraak ( ) moeten maken en daarna niets meer. Maar het probleem is dat die mensen targets hebben en worden gepushed om te blijven verkopen, aan iedereen die belt.
Klopt, de kweekvijver
pi_53195549
Haha heel herkenbaar.
Ik heb het met Hi gehad, abonnementje afgesloten waarbij iets mis is gegaan (mijn stomme fout, dus tot zover geen commentaar op KPN). Bel ik dus met klantenservice leg ik het uit, blijkt dat ze de order moeten annuleren en ik even een nieuwe order moet gaan plaatsen. Okay dat is op zich geen probleem alleen die knakker zegt dus dat kan ook via mij duurt alleen 3 dagen langer. Ik zeg nee doe het wel via internet gaat wat sneller. Geeft hij dus letterlijk als reden aan dat hij zijn provisie ook wel kan gebruiken, ja dan dus helemaal niet hè!!
Wil je dan wat meer verdienen ga dan niet bij de KPN werken!
pi_53195582
Ik heb bij KPN op de breedbandhelpdesk gezeten en daar hoefden we dit helemaal niet te doen eigenlijk.
I like my coffee black, just like my metal.
pi_53195705
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef Listo het volgende:
Ik heb bij KPN op de breedbandhelpdesk gezeten en daar hoefden we dit helemaal niet te doen eigenlijk.
Klopt, targets zijn er alleen bij de verkoop & informatie afdeling, onder de noemer klantenservice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')