Dat TS voor zélf X euro per minuut KPN belt en dus in zijn eigen tijd en op zijn eigen kosten reclame krijgt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef Toewan het volgende:
Je kan toch ook gewoon nee zeggen, wat is het probleem.
Inderdaad zeg - rekening sturen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat TS voor zélf X euro per minuut KPN belt en dus in zijn eigen tijd en op zijn eigen kosten reclame krijgt.
Nou nou, poeh poeh, dit is minder erg dan betalen voor pauzemuziekjes want hier heb je nog invloed op. Gewoon jezelf niet zo laten overrompelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat TS voor zélf X euro per minuut KPN belt en dus in zijn eigen tijd en op zijn eigen kosten reclame krijgt.
Het gaat toch om het principe, je belt met een vraag of probleem en verwacht geholpen te worden en niet nog eens reclame naar je hoofd te krijgen. Ik sta zelf ingeschreven bij infofilter.nl en dat helpt wel, maar op deze manier komen ze op een hele sluwe manier onder die afspraken uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:35 schreef Toewan het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh, dit is minder erg dan betalen voor pauzemuziekjes want hier heb je nog invloed op. Gewoon jezelf niet zo laten overrompelen.
ja idd het is gewoon k*t als ze het op deze manier doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef splendor het volgende:
[..]
Het gaat toch om het principe, je belt met een vraag of probleem en verwacht geholpen te worden en niet nog eens reclame naar je hoofd te krijgen. Ik sta zelf ingeschreven bij infofilter.nl en dat helpt wel, maar op deze manier komen ze op een hele sluwe manier onder die afspraken uit.
Had ik bij de ABN, ik was twee pasjes verloren en bij het blokkeren komen ze met een verkoop-praatje!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Had ik bij de postbank met de vermissing en dus blokkering van mijn giropas. Of ik misschien een andere spaarrekening wilde openen. Ik had wel wat fucking anders te doen dan mij buigen over spaarrekeningen.Moest nog een hele rits instanties opbellen en afgaan om alles te blokkeren en te heraanvragen.
![]()
Goede duidelijke overzichtelijke klacht. Top!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:04 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Bel ik zo om wat op te zeggenkrijg ik zo een dude aan de tel, zeg hij oh mag ik nog wat vragen? ik: ja hoor
Begin hij over tv. dat het bij hun goedkoper is. Ik ok. zeg hij wat vind u er van ik naja wel oke maar hoef niet. hij: waar twijfel u aan? Ik: moet nog even overleggen. hij oh zal ik het dan maar aanvragen voor u. Ik: NeeHij: oke.
Serieus
Doe ik nu ook.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef enter het volgende:
KPN Enschede, daar heb ik een tijdje gewerkt als bijbaantje
Klopt, de kweekvijverquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Doe ik nu ook.Beetje bijverdienen naast m'n studie.
Maar het probleem is dat iemand die werkt op V&I niet iets mag opzeggen voor iemand. Hij had gewoon een terugbelafspraak () moeten maken en daarna niets meer. Maar het probleem is dat die mensen targets hebben en worden gepushed om te blijven verkopen, aan iedereen die belt.
![]()
Klopt, targets zijn er alleen bij de verkoop & informatie afdeling, onder de noemer klantenservice.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef Listo het volgende:
Ik heb bij KPN op de breedbandhelpdesk gezeten en daar hoefden we dit helemaal niet te doen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |