quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Gatverdamme, en dat enge rechtse omroepclubje krijgt dan ook nog subsidie van ons belastinggeld he!
SCH opent ook al een topic om rechts gratis publiciteit te geven!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:17 schreef ouderejongere het volgende:
Het Grote VVD-congres topic - Verdonk eruit, wat nu?
Dit is het klaagtopic over publiciteit, dat andere topic gaat inhoudelijk over het debat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
SCH opent ook al een topic om rechts gratis publiciteit te geven!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De StaatsTV is altijd al rechts geweest. Ze hadden ook altijd veel zendtijd voor Fortuyn en Janmaat.
Dan gaan ze eerder naar Geertquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat ze de VVD opheffen. Rutte & Friends kunnen zich aansluiten bij Wouter.
Maakt niet uit, negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:30 schreef ouderejongere het volgende:
Dit is het klaagtopic over publiciteit,
Ik kots op alle politieke partijen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
TS laat zien hoe democratisch hij is.
Net had je nog een liefde voor links, heb je je pilletjes niet gehad?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik kots op alle politieke partijen.
Ik had Partij voor de Dieren gestemd, maar Thieme heeft de steunverklaring van Eshan Jami getekend, dus daar stem ik ook nooit meer op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net had je nog een liefde voor links, heb je je pilletjes niet gehad?
PvdD stemmen, jaja, dat past in het beeld van jezelf wat je hier neer zet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik had Partij voor de Dieren gestemd, maar Thieme heeft de steunverklaring van Eshan Jami getekend, dus daar stem ik ook nooit meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |