Nog een wijntje moemoe?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:44 schreef moemoe het volgende:
Ik heb je nnog zo gezegd niuet te veel te fokken vanuit Portugal. Je zou mooie vrouwenh gaan bezoeken.
Wat doe je?!
Bestaan die dan (in Portugal)?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:44 schreef moemoe het volgende:
Ik heb je nnog zo gezegd niuet te veel te fokken vanuit Portugal. Je zou mooie vrouwenh gaan bezoeken.
Wat doe je?!
Zit je nou alweer in Portugal?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:52 schreef remlof het volgende:
Ik kom net uit de kroeg ja, en ze vallen tegen
Je zit nu aan je tweede fles he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:53 schreef moemoe het volgende:
Dan zoek je nniet hard genoeg, gat erufg.
Ow dat kan ook ja, als je zo typt word ik altijd spontaan verliefd op jequote:Op zaterdag 15 september 2007 03:56 schreef moemoe het volgende:
Wel nee, ik ben net hthuso. Was iedereen kwijt, taxdi gepakt.
Correcrie: a]dat was je al, me ar daar ging het nit over. Portugese schooonheddn ZOEKNI1!quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kan ook ja, als je zo typt word ik altijd spontaan verliefd op je
Ik zal morgenavond nog een poging wagenquote:Op zaterdag 15 september 2007 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Correcrie: a]dat was je al, me ar daar ging het nit over. Portugese schooonheddn ZOEKNI1!
Ben je een beetje zat lekker ding?quote:
Braaf, duit kN ROch niet!quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond nog een poging wagen
Dan ben je er beter aan toe dan ikquote:
Ik dow mijn best.quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:10 schreef remlof het volgende:
Waarom ben je niet op msn Seema? Dat zou weer een baggertopic schelen
Gewoon doen waer je goed i bent,quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je er beter aan toe dan ik
Ik heb deze zin maar 3 keer moeten corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |