Kloptquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's waar, toch kun je er beter rekening meehouden dat je te open kunt zijn en dat dan tegen je gebruikt wordt...
dat die 2 nog meelazen is geen verrassing, toch? zaten te wachten op whatever...(waarschijnlijk sliepen ze om de beurt).
als je je dat had beseft een moment voordat je je kwetsbaarheid toonde in de sc, had je dat wellicht niet gedaan.
maar relativeer het een beetje en 'gun' ze hun verzetje...
Ik mis de warme zomerdagen nog die we niet hebben gehadquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou zo lekker.. Precies de juiste temperatuur.. Niet te warm en een briesje.. Echt mijn weertje..
http://www.youtube.com/watch?v=omFdpnSu57U![]()
jawel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Ik gun het ze
maar het zegt veel over mensen
Als hen iets overkomt, zet ik alles aan de kant en probeer ze te troosten. Snap je![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Ik gun het ze
Als hen iets overkomt, zet ik alles aan de kant en probeer ze te troosten. Snap je![]()
Sterkte meisquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
Ik gun het ze
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterkte meis
Enne... laag bij de grondse honden die alleen maar even hun leedvermaak over jouw verdriet komen etaleren moet je gewoon de behandeling geven die ze verdienen: negeren.
Geniet je ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
What goes around comes around
http://www.youtube.com/watch?v=FdKQLxhiB2w
Dank schatquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterkte meis
Enne... laag bij de grondse honden die alleen maar even hun leedvermaak over jouw verdriet komen etaleren moet je gewoon de behandeling geven die ze verdienen: negeren.
Oh wat ben ik blij dat je er bentquote:
Ik ben weer weg, siesta.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Oh wat ben ik blij dat je er bent![]()
quote:
echt ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef Soury het volgende:
Weet je KZ. De mooiste post die ik ooit heb gezien in de cos kwam van jou en dat is al maanden geleden. Je schreef toen..tegen een ander user.. Ik scroll gewoon over je heen. Dat IK het nog weet is uniek..
Sterk..Houwen zo
Dat weet ik niet meer.. maar heb het wel onthoudenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt ?
jemig![]()
Was aan het Gert gericht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |