Rustig meid, even tot 10 tellen en het ze niet gunnen. Als jij niet reageert zijn ze in 5 minuten weg.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry
Ik wil graag vragen of ramptoeristen weg willen gaan, ajb.
Dit is GVD geen grap !!!!!
Ik zit hier stuk, het is uit met mn vent
en het voelt zo smerig dat er dan users komen, die hier normaal niet zijn. GVD. Wees oprecht en donder op. Zo niet, dan zorg ik er voor. Dit is smerig en heel fout. Pure haat !!!!
Ben je een mens en heb je gevoel, luister dan naar mn verzoek en ga..............
dank !!!!
Ik dacht dat het van normaal was...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rP_0ZdIqAlA
Voor Veulen...hardop meezingen!!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van normaal was...![]()
Ze vinden het gewoon leuk. Maar ik weet zeker dat je sterker bent dan dat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 NSB berichten verzonden, Gert is er niet ( dat weet ik)
Ik zit helemaal stuk
Ik vind het GVD zo gemeen dat users daar nu op af komen
Klootzakken
Code taal, you knowsquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
<check boezem>
Nee, je vergist je
<opgelucht>
Sorry, dat ik zoveel kennis van nederlandstalige muziek hebquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee okee... Wat weet ik er nou van![]()
Amanda woont in noordquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]
woon ik niet![]()
Amanda en Pullupwel
![]()
Owkeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Beep beep tik tik tik beep brrrrr tik tik.
Vertaald: begrepen!![]()
Hallo server mannetje. Dacht vandaag dat je streams waren uitgevallen, bleek het de stroom in de kamer te zijn waar het modem staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |