zweedse muil! alles pluis in het kombuis?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:54 schreef Pavement het volgende:
AVOND IEDEREEN !
TIJGERbroodjes van me
Hoi Disanaquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:54 schreef Pavement het volgende:
AVOND IEDEREEN !
TIJGERbroodjes van me
Krijg ik ook nog een warme begroeting, of moet ik de kachel wat hoger zetten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zweedse muil! alles pluis in het kombuis?
tuurlijk, ik moet net plassen..quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik ook nog een warme begroeting, of moet ik de kachel wat hoger zetten?![]()
mag leien dat je pisbuis verstopt zit..quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk, ik moet net plassen..![]()
Hoi Zeik wijfquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mag leien dat je pisbuis verstopt zit..
da's waar, toch kun je er beter rekening meehouden dat je te open kunt zijn en dat dan tegen je gebruikt wordt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je WJ
Dat heb ik me ook bedacht.
Maar ik zit stuk, huil aan 1 stuk door en heb er voor gekozen om dat wel op te schrijven hier. Niet om zorg of medelijden, maar omdat ik het kwijt wil.
Ik snap dat users verder chatten, of het over andere zaken hebben. IK weet dat ik niet altijd lief ben. Maar afkomen op verdriet, terwijl je nooit in de SC bent , om mij te pakken. Dat raakt me. Niet als KZ met verdriet. Maar als mens en integriteit. Dat doe je niet vind ik.
was het lekker ? de bijdehandjes kan je beter in olie bakken btwquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
''FDW heeft mij gevraagd hier te melden dat hij Leandra ontzettend mist''
Morgen koopzondag bij jou???????quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Duh, het is een Philips van minder dan tien jaar oud. Maar nu heb ik wel een excuus om de stad in te gaan en lekker te KOPEN![]()
Ja prima ... lekker uren in de zon gezeten... It was a beautiful dayquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteravond teveel gekeken en nu boeten met nekpijn. Maar verder alles kits. Met jou ook?
hee pijpfitter, nog bedankt voor die mooie prent van die roestige meneer!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
was het lekker ? de bijdehandjes kan je beter in olie bakken btw![]()
Neehee, volgende week. Nou weet ik wel dat een broodrooster snel is gehaald bij Blokker, maar dat is natuurlijk te gemakkelijk he. Daar moet meer gedegen onderzoek plus koffie plus gebak aan te pas komen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen koopzondag bij jou???????![]()
Ik heb de tuin omgeploegd......quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima ... lekker uren in de zon gezeten... It was a beautiful day![]()
huu muisquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiiihaaaaquote:
Ja, was het. Maar de herfst zit al wel echt in de lucht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En eigenlijk moet er een koffiekenner bij uitstek mee.......quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Neehee, volgende week. Nou weet ik wel dat een broodrooster snel is gehaald bij Blokker, maar dat is natuurlijk te gemakkelijk he. Daar moet meer gedegen onderzoek plus koffie plus gebak aan te pas komen.
heb je jezelf wel een wortel geschonken na gedane arbeid, pfaard?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb de tuin omgeploegd......![]()
Morgen weer een mooie dag hoor!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was het. Maar de herfst zit al wel echt in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |