abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53508127
Dat is inderdaad de belangrijkste reden. Ook aan een lekker wild vosje valt weinig plezier te beleven. Honden schijnen overigens nog wel eetbaar te zijn, maar leveren misschien te weinig op.
pi_53515116
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef Petre het volgende:
in de telegraaf staat nog iets bij:
[..]

Gaan de bacteriën niet dood als je vlees heet genoeg bakt? Met 5 uur stoven is toch alles weg qua schadelijke dingen?
Die prionen van Gekke Koeien Ziekte niet.
Misschien dat katten ook zo'n onuitroeibare ziekte kennen?
pi_53515428
Ah, het recept was ingestuurd bij een kookwedstrijd
En de minister heeft gezegd dat het mag.

http://www.foodweek.com.au/main-features-page.aspx?articleType=ArticleView&articleId=838

The Territory's environmental health minister, Xavier Schobben says cooking a cat would not necessarily make it safe to eat, because bacteria can cause problems even if the dish is well cooked. "It's not just the bacteria or the microbial organisms actually inside the animal, it's also the toxins they produce," he said.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:31:48 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53515842
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef Floripas het volgende:
Is het eten van roof-zoogdieren in plaats van herbi- of omnivoren eigenlijk wel gebruikelijk? Wat zou er de reden voor zijn dat we wel varkens kweken voor de slacht, maar geen katten en honden?
Wellicht is het vlees niet zo smakelijk. Het lijkt me inderdaad taai en tanig, maar goed.
Een goeie kat smaakt net zo lekker als een konijn. Daarom moet (moest?) j ook het koppie aan een konijn vast laten zitten om te bewijzen dat het idd een konijn is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 27 september 2007 @ 14:44:01 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53516188
In de tweede wereldoorlog is er in Nederland ook op grotere schaal kat gegeten.

Helaas heeft mijn familie daar toxoplasmose aan overgehouden (al weet ik natuurlijk niet het fijne van de bereiding enzo).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53516436
die wilde katten hebben een laag knuffelgehalte, dus lijkt me prima te eten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')