Je kan hem uiteraard terugplaatsen, maar dat raad ik gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:44 schreef KD-fotografie het volgende:
daar had ik ook aan gedacht Xil en lief dat jij het ook doet maar kan helaas niet heel de nacht bij de pc blijven.
Maar anders sta ik morgen om een uur of half 7 op en dan zie ik wel of iemand heeft gereageerd.
De arts keek naar me en zijn eerste reactie was, dit is niet goed.
Als ik vanacht ook meer pijn krijg moet ik accuut bellen.
Had zelf niet verwacht toen ik naar de HAP ging dat het zo ernstig zou zijn..
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:06 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb iemand gevonden, via eos digitaal, ben er zo blij mee!!!
Als er bij jou ook gele pus uit je ogen druipt zou ik toch eens naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
zo zien mijn ogen er in de zomer 5 van de 7 dagen per week uit
Ja hoor, elke nachtquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als er bij jou ook gele pus uit je ogen druipt zou ik toch eens naar de dokter gaan.![]()
ah,dat kan ik me nog wel herinneren van vroeger ja, 'kou op het oog' was dat geloof ik, was ook niet prettig idd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor, elke nacht
Sochtends je oogleden met je vingers open moeten doen, omdat ze vast ge-ettert zitten
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:57 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als er bij jou ook gele pus uit je ogen druipt zou ik toch eens naar de dokter gaan.![]()
Pff, zal maar eens naar bed toe gaan denk ik, al laat zat.
Mensen, bedankt voor jullie lieve reacties!!!dat ik deze zin toch ooit op fok! zou plaatsen.
Mijn lenzen zijn niet de oorzaak maar hebben het wel verergerd helaas, die mag ik dus ook een langere tijd niet meer dragen om mijn oog rust te geven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:18 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een narigheid KD.
Ik had een jaar terug ook steeds rode zere ogen met nare prut en al.![]()
Andere lenzen bij een andere opticien genomen en nooit meer last gehad.
Ik hoop voor je dat het snel weer over is KD!
Aha, te vaak door je cam getuurd. Wellicht een fout cameramerk....quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, de oorzaak is niet bekend, kunnen meerdere dingen zijn, en beschadeging in combi met lenzen en misschein wat vuil ingekomen enz..
Nog geluk dat je het niet aan beide ogen hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef KD-fotografie het volgende:
Moet een paar dagen een lapje dragen
blegh... klinkt niet fijn. blij dat je mijn creatieve TT wel kan waarderenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef KD-fotografie het volgende:
whahaha Xil, lig in een deuk, laat maar staan hoor!!
Ze hebben een of ander vreemd goedje in mijn oog gedaan wat licht gaf bij blacklight, daarna mijn oog verdoofd, schoongespoeld en wat vuiligheid afgeschaafd.
Moet een paar dagen een lapje dragen, 3x per dag druppelen, nog wat smeren en een antibiotica.
Over een week moet ik terugkomen voor controle maar over 2 weken zou het al zo goed als over moeten zijn.
Dus het valt me gelukkig niet tegen.
O'ja, de oorzaak is niet bekend, kunnen meerdere dingen zijn, en beschadeging in combi met lenzen en misschein wat vuil ingekomen enz..
Thnx voor de rea's!!
Goed om te horen dat het al een stuk beter gaat. Ik zou wel rustig aan doen, ms de mensen van die shoots even informeren dat je nog niet zeker weet of ze doorgaan? Better safe than sorry lijkt me.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef KD-fotografie het volgende:
fotograferen zou ik dan met het andere oog moeten doen maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Nou werk ik alleen in het weekend en aankomend weekend viert mijn man zijn verjaardag en de dag erop mijn oma dus heb dat weekend niks gepland staan.
Het weekend daarop 2 shoots, 1 gewone studio en 1 concert maar heb goede hoop dat het dan al een heel eind over is en ik dus weer fatsoenlijk aan het werk kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |