abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:14:34 #1
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53187567
Naar aanleiding van een ander topic, kwam ik op het idee om een klaagtopic over god te maken. Laat ik even voorop stellen, dat ik niet in god geloof. Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat.

Wat is die entiteit toch een ongelooflijke sadistische klootzak. Als je gelovigen moet geloven ( ) , dan is hij in staat om mensen die veel bidden te redden door middel van een wonder, maar andere mensen die veel bidden weg te vagen alsof ze niks zijn. Er zijn legio voorbeelden waarin dit soort dingen voorkomen.

Even een opsomming van een aantal dingen waarin god ook sadistisch is:

• aardbevingen

• overstromingen

• aanslagen

• orkanen

• tornado's

• kanker

• AIDS

• Dodelijke of invaliderende ziektes in het algemeen

• Jan Smit

• Tsjernobyl

• oorlog

• Enzovoorts.

Als ik het zo moet geloven, ligt god dichter bij het algemeen aanvaarde beeld van Satan dan zoals god zou moeten zijn.
  • Horrible Cunt!
    pi_53187617
    En daarom heb ik absoluut geen geloof..
    Ik geloof meer in engelen als die god, want van die engelen kan ik zo wel verwachten dat ik beschermd word, ik heb echt enorm vaak mazzel gehad.. dus ja.. ik geloof dan meer in engelen als in god

GOD IS HOAX
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:18:54 #3
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_53187681
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef tong_poh het volgende:

Wat is die entiteit toch een ongelooflijke sadistische klootzak. Als je gelovigen moet geloven
    Als ik zo vrij mag zijn. Dat is de interperpetatie van sommigen. Er is geen god, en er is geen satan.
    pi_53187714
    Ik geloof wel in God, ik geloof niet in de kerk. Die opsomming die jij noemt hebben een achterliggende reden
    pi_53187719
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik zo vrij mag zijn. Dat is de interperpetatie van sommigen. Er is geen god, en er is geen satan.
    rofl
    Maar zo is het wel, toch?
    pi_53187731
    Dank je wel jezus! /teeuwen.
    Now my death is more than just a sad song.
    pi_53187744
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Cahir het volgende:
    Ik geloof wel in God, ik geloof niet in de kerk. Die opsomming die jij noemt hebben een achterliggende reden
    Noem eens 3 dingen die logisch zijn en zinnig waarom je in God zou geloven?

Je maakt je eigen geluk, dus god helpt je er niet bij. Das punt 1.

Langom: God helpt je niet, echt elke debiel denkt dat ze worden geholpen door god en die hun elke dag volgt, maar denk eens na, zo denken nog miljard mensen, alsof je echt denkt dat ie dat zou redden ben je zo hard in je aars genaaid dat je fantasie van realiteit gewoon niet meer kan onderscheiden of verwart. Ik heb nooit wat misdaan (nja, iedereen wel es, maar over het algemeen ben ik braaf) en het enige wat ik in mn leven kreeg was 1 grote #(*&#%zooi, nooit in em geloofd en hierdoor ga ik het ook nooit doen, ik geloof dan alleen in eigen wachters die zorgen dat je niks slechts overkomt Ik heb dan wel teringzooi meegemaakt, maar nooit echt enorm slechte dingen ofzo.

Moet je kijken hoe de wereld er aan toe is, god is kut
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_53187787
    Het is nu wachten op die ene gast met die Ajax avatar, dit is natuurlijk perfect lokvoer voor dat soort figuren
    pi_53187813
    Alles heeft een bedoeling, het is een plan
    Now my death is more than just a sad song.
    pi_53187843
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
    Het is nu wachten op die ene gast met die Ajax avatar, dit is natuurlijk perfect lokvoer voor dat soort figuren
    Jodduuuuh antichrist? !
    [/quote]
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:26:18 #11
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_53187866
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:21 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Noem eens 3 dingen die logisch zijn en zinnig waarom je in God zou geloven?

Je maakt je eigen geluk, dus god helpt je er niet bij. Das punt 1.

Langom: God helpt je niet, echt elke debiel denkt dat ze worden geholpen door god en die hun elke dag volgt, maar denk eens na, zo denken nog miljard mensen, alsof je echt denkt dat ie dat zou redden ben je zo hard in je aars genaaid dat je fantasie van realiteit gewoon niet meer kan onderscheiden of verwart. Ik heb nooit wat misdaan (nja, iedereen wel es, maar over het algemeen ben ik braaf) en het enige wat ik in mn leven kreeg was 1 grote #(*&#%zooi, nooit in em geloofd en hierdoor ga ik het ook nooit doen, ik geloof dan alleen in eigen wachters die zorgen dat je niks slechts overkomt Ik heb dan wel teringzooi meegemaakt, maar nooit echt enorm slechte dingen ofzo.

Moet je kijken hoe de wereld er aan toe is, god is kut
    Hieruit kan ik opmaken dat jij alles als negatief ziet, ga zelfmoord plege
    pi_53187874
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:26 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Jodduuuuh antichrist? !
    antiantichrist moet dat zijn.

Deze user bedoel ik: http://forum.fok.nl/user/history/148960
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:29:37 #14
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_53187928
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:21 schreef Sjibble het volgende:
    ik geloof dan alleen in eigen wachters die zorgen dat je niks slechts overkomt
    Wie zijn jouw wachters dan?
    pi_53187969
    pi_53187977
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wie zijn jouw wachters dan?
    Engelen?
    heeft zo zn logica (mijne dan).
    Van God heb je er een, van engelen miljarden?
    Gezien God de aarde laat draaien volgens mensen brengt ie wel een hoop kutzooi met zich mee op aarde, die engelen beschermen dan gelukkig.

Dus God is meer een Satan, kan net zo goed zijn dat ie Bush ondersteunt om alle godsdiensten uit te roeien om het christendom over te houden, whatever Die staat aan de kant van Bush en punt uit..
    [/quote]
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:36:08 #17
    189294 Bepsie
    Smurf terreur.
    pi_53188067
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef tong_poh het volgende:
    Naar aanleiding van een ander topic, kwam ik op het idee om een klaagtopic over god te maken. Laat ik even voorop stellen, dat ik niet in god geloof. Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat.

Wat is die entiteit toch een ongelooflijke sadistische klootzak. Als je gelovigen moet geloven ( ) , dan is hij in staat om mensen die veel bidden te redden door middel van een wonder, maar andere mensen die veel bidden weg te vagen alsof ze niks zijn. Er zijn legio voorbeelden waarin dit soort dingen voorkomen.

Even een opsomming van een aantal dingen waarin god ook sadistisch is:

• aardbevingen

• overstromingen

• aanslagen

• orkanen

• tornado's

• kanker

• AIDS

• Dodelijke of invaliderende ziektes in het algemeen

• Jan Smit

• Tsjernobyl

• oorlog

• Enzovoorts.

Als ik het zo moet geloven, ligt god dichter bij het algemeen aanvaarde beeld van Satan dan zoals god zou moeten zijn.
  • Dat komt door mensen die niet goed weten wat ze willen, en dus onduidelijk "bidden".
    Ze laten "god" raden wat ze willen !! En daar wordt ie ongeduldig en boos van, zo ontstaan dus types als Jan Smit cq rampen!
    Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:39:24 #18
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_53188151
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Engelen?
    Zelfs die zullen je niet redden. Your on your own mate. Slaap lekker.
      PR/Manusje van alles zaterdag 15 september 2007 @ 00:41:07 #19
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_53188201
    God is een HAOX
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_53188304
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
    God is een HAOX
    tevens mijn fipo
    [/quote]
    pi_53188372
    Wow cool! Naamtopic
    pi_53188377
    klagen over iets dat niet bestaat
    en dan nog zeggen "Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat."
    maar ach klagen hoort bij onze cultuur niet?
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:49:23 #23
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_53188379
    Ik vergat om iets toe te voegen. Iedereen op de wereld hoort respect te verdienen. Dus als er een god bestaat, dan moet hij ook respect verdienen.

meeste gelovigen, komen dan:" maar hij heeft alles gecreëerd"

Nou ik kan ook iets creëeren door mijn schwanz in een meid te hangen, maar zolang ik niet zorg dat mijn creatie een goede opvoeding geniet ben ik geen respect waard.
    Horrible Cunt!
      zaterdag 15 september 2007 @ 00:50:57 #24
    71602 tong_poh
    Mylee! Good Fuck!
    pi_53188419
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef broodjekipkerrie het volgende:
    klagen over iets dat niet bestaat
    en dan nog zeggen "Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat."
    maar ach klagen hoort bij onze cultuur niet?
    Volgens mij begrijp jij het niet echt.
    Horrible Cunt!
    pi_53188622
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef tong_poh het volgende:
    Ik vergat om iets toe te voegen. Iedereen op de wereld hoort respect te verdienen. Dus als er een god bestaat, dan moet hij ook respect verdienen.

meeste gelovigen, komen dan:" maar hij heeft alles gecreëerd"

Nou ik kan ook iets creëeren door mijn schwanz in een meid te hangen, maar zolang ik niet zorg dat mijn creatie een goede opvoeding geniet ben ik geen respect waard.
    die zit GOD! wehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheeh

ik geloof in de evolutietheorie, niet in bullcrap
    [/quote]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')