Als ik zo vrij mag zijn. Dat is de interperpetatie van sommigen. Er is geen god, en er is geen satan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef tong_poh het volgende:
Wat is die entiteit toch een ongelooflijke sadistische klootzak. Als je gelovigen moet geloven
roflquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn. Dat is de interperpetatie van sommigen. Er is geen god, en er is geen satan.![]()
Noem eens 3 dingen die logisch zijn en zinnig waarom je in God zou geloven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Cahir het volgende:
Ik geloof wel in God, ik geloof niet in de kerk. Die opsomming die jij noemt hebben een achterliggende reden
Jodduuuuh antichrist?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
Het is nu wachten op die ene gast met die Ajax avatar, dit is natuurlijk perfect lokvoer voor dat soort figuren![]()
Hieruit kan ik opmaken dat jij alles als negatief ziet, ga zelfmoord plegequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:21 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Noem eens 3 dingen die logisch zijn en zinnig waarom je in God zou geloven?
Je maakt je eigen geluk, dus god helpt je er niet bij. Das punt 1.
Langom: God helpt je niet, echt elke debiel denkt dat ze worden geholpen door god en die hun elke dag volgt, maar denk eens na, zo denken nog miljard mensen, alsof je echt denkt dat ie dat zou redden ben je zo hard in je aars genaaid dat je fantasie van realiteit gewoon niet meer kan onderscheiden of verwart. Ik heb nooit wat misdaan (nja, iedereen wel es, maar over het algemeen ben ik braaf) en het enige wat ik in mn leven kreeg was 1 grote #(*%zooi, nooit in em geloofd en hierdoor ga ik het ook nooit doen, ik geloof dan alleen in eigen wachters die zorgen dat je niks slechts overkomtIk heb dan wel teringzooi meegemaakt, maar nooit echt enorm slechte dingen ofzo.
Moet je kijken hoe de wereld er aan toe is, god is kut
Wie zijn jouw wachters dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:21 schreef Sjibble het volgende:
ik geloof dan alleen in eigen wachters die zorgen dat je niks slechts overkomt
Engelen?quote:
Dat komt door mensen die niet goed weten wat ze willen, en dus onduidelijk "bidden".quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef tong_poh het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic, kwam ik op het idee om een klaagtopic over god te maken. Laat ik even voorop stellen, dat ik niet in god geloof. Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat.
Wat is die entiteit toch een ongelooflijke sadistische klootzak. Als je gelovigen moet geloven () , dan is hij in staat om mensen die veel bidden te redden door middel van een wonder, maar andere mensen die veel bidden weg te vagen alsof ze niks zijn. Er zijn legio voorbeelden waarin dit soort dingen voorkomen.
Even een opsomming van een aantal dingen waarin god ook sadistisch is:
aardbevingen
overstromingen
aanslagen
orkanen
tornado's
kanker
AIDS
Dodelijke of invaliderende ziektes in het algemeen
Jan Smit
Tsjernobyl
oorlog
Enzovoorts.
Als ik het zo moet geloven, ligt god dichter bij het algemeen aanvaarde beeld van Satan dan zoals god zou moeten zijn.
tevens mijn fipoquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
God is een HAOX
Volgens mij begrijp jij het niet echt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef broodjekipkerrie het volgende:
klagen over iets dat niet bestaat![]()
en dan nog zeggen "Maar stel je eens voor dat hij wel bestaat."![]()
maar ach klagen hoort bij onze cultuur niet?
die zit GOD!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef tong_poh het volgende:
Ik vergat om iets toe te voegen. Iedereen op de wereld hoort respect te verdienen. Dus als er een god bestaat, dan moet hij ook respect verdienen.
meeste gelovigen, komen dan:" maar hij heeft alles gecreëerd"
Nou ik kan ook iets creëeren door mijn schwanz in een meid te hangen, maar zolang ik niet zorg dat mijn creatie een goede opvoeding geniet ben ik geen respect waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |