De manier waarop jij zegt dat je kennelijk niet van je partner houdt komt erg lullig over en is niet bepaald uitgedrukt als een mening.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een topic is toch om je mening te geven? Dit is inderdaad mijn mening over deze situatie. Dat Erodome weer een heel andere mening heeft is juist het leuke van zo'n discussie.
Dat dus. Al dat geblaat over vrije sex en behoeftes en crap, is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 24 september 2007 23:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Bullshit. Als je verkering hebt met mij heb je verkering met mij en niet met de rest van het land. En dan kun je wel gaan lopen mauwen over vrije seks zonder liefde. maar daar zit ik niet op te wachten.
Als één van de twee er ongelukkig van wordt begin je er toch ook niet aan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je van je partner houdt dan maak je elkaar toch niet ongelukkig door met anderen te flikflooien??
Dat laatste heeft dan ook niets met ee echte open relatie te maken, daarin is de voorwaarde dat je er echt ok mee bent samen en dat niemand er ongelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zeg niet dat je vrijgezel moet zijn, zeker omdat je een kind hebt is het fijn als je samenwoont mer 1 persoon die ook nog eens de vader van je kind is. Maar als je met iedereen rondneukt (waar het in principe op neer komt), dan is jouw vriend gewoon 'de meest geziene persoon om seks mee te hebben', een van de velen, niet bijzonder meer. Dat heeft niets met jaloezie of bezitterigheid te maken, maar met het feit dat je een relatie hebt met elkaar. Van elkaar zijn hoort gewoon bij een goede, degelijke relatie.
Ik las deze week in de vriendin ook zo'n verhaal over een open relatie. De vrouw had een relatie met een andere man en die sliep ook 2 keer per week bij hen, en de man die vond het vreselijk moeilijk en was doodongelukkig, maarja, hij gunde het haar, dus het moest maar.
Ik kan daar gewoon met mijn kop niet bij. Als je van je partner houdt dan maak je elkaar toch niet ongelukkig door met anderen te flikflooien?? En zeg niet dat het je niks doet als je partner een ander neukt, want als dat zo is hou je kennelijk echt niet van elkaar....
Amen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat laatste heeft dan ook niets met ee echte open relatie te maken, daarin is de voorwaarde dat je er echt ok mee bent samen en dat niemand er ongelukkig van wordt.
Dat klinkt als een eenzijdige open relatie, dat gaat niet werken, of je vindt het beide top, of je doet het niet, het is simpel.
Mijn man is niet 1 van de vele, je hangt het teveel op seks, is dat echt het enige wat je speciaal met je partner hebt, sorry, nogmaals, maar dat vind ik een naar oppervlakkig idee van een relatie, zou gek worden in zo'n relatie, jij bent van mij, mijn bezit, je mag niets, als jij seks hebt met een ander is wat wij hebben niets waard, alsof seks het enige is wat je bind zeg!
Ik hou heel erg veel van hem, meer dan je je voor kan stellen, nog elke keer dat hij thuis komt springt mijn hart op en siert een glimlach mijn gezicht, nogsteeds knuffelen we, stoeien we en doen we, delen we lief en leed, zijn we intiemer met elkaar dan vele andere stellen.
Het doet me niets als hij een ander neukt, hij houdt van mij, hij wil bij mij zijn, niet bij die ander, dat is gewoon even lol en dat is ok, ik kan er echt van genieten hem met een ander bezig te zien, ik kan genieten van de lol die hij met een ander deelt, het is geen bedreging voor mij, in het geheel niet.
Ik zou niet echt van hem houden als ik hem zou beknotten, in mijn mening over liefde dan he.
Dan zou ik bezitterig en naa zijn en hem niet waarderen zoals hij is in het geheel, in alle vrijheid, dan zou ik hem een stukje geluk afnemen en dat spreekt in mijn ogen niet van liefde.
??????quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Tsja. het is fijn voor jou dat je er gelukkig mee bent en dat moet je vooral blijven, maar ik vind het echt heel erg dat er mensen zijn die zo over relaties denken. Ik mag hopen dat ik mijn kinderen later andere waardes mee weet te geven, want ik vraag me serieus af waar dat heen moet als deze nieuwe trend zich doorzet....
Zoals zoeperzazke die haar kinderen zal meegeven dat het ok is om mensen die anders leven dan jezelf te veroordelen... gevalletje pot verwijt de ketel - naar wij dachtenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
Ook heeft het niets met opvoeding te maken. Zat verknipte lui die kinderen de verkeerde dingen leren vanuit een "vrome gesloten" relatie. Wat ongetwijfeld omgekeerd ook gebeurt...
Open relatie's kennen vele vormen, van flirten en zoenen mag tot alles mag, je moet doen wat bij jou en je partner past, of dat nu een gesloten of een open relatie is en hoever je daarin gaat moet je ook zelf weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Dizer het volgende:
Ik haat mensen die een zogenaamde open relatie hebben. "Ja ik mag flirten en zoenen en zo.. maar geen sex".
Kom je opeens ver.. moet je stoppen.. slaat toch nergens op.
omdat je anders het vertrouwen van je partner schaad. Dat vertrouwen is belangrijker dan dat hij een ander meisje zou zoenen/neuken.quote:Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, okay. Ik vind ook dat daar over te discussiëren valt. Maar als het gebeurt, laat het dan incidenteel zijn. Waarom moet het van tevoren toegezegd worden?
Het is ook een stukje vertrouwen he, zie het als een vogeltje in een kooitje, het vogeltje vliegt eruit en strekt zijn vleugels, maar blijft toch naar je terug komen, dat is toch echte liefde..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omdat je anders het vertrouwen van je partner schaad. Dat vertrouwen is belangrijker dan dat hij een ander meisje zou zoenen/neuken.
Als het gesprek aan mij voorgelegd zou worden zou ik er waarschijnlijk wel open voor staan.
Het is toch mooi om de band van de liefde met 1 te delen en kunnen te genieten van lust buiten de relatie.
Alhoewel ik het dan liever zou hebben van nu zijn we allebei jong en tot het huwelijk/kinderen. Soort van periode. omg wat klinkt dat stom hahahahaa.
Das niet waar, een vrouw raakt juist gemakkelijker zwanger als ze sex heeft met meerdere mannen.quote:Op maandag 24 september 2007 01:34 schreef joekels het volgende:
De man is een jager en heeft niet voor niets zoveel zaadcellen waarvan er dagelijks talloze van worden bijgemaakt, hij moet z'n zaad verschieten![]()
Bij vrouwen is dat anders die moeten juist het zaad zien te behoudenom de soort in stand te houden met meer zaad meer gevecht dus word ze niet zwanger, vrouwen moeten meer rekening houden met hun natuur
anders gaat het fout![]()
Dat zie je dan ook veel gebeuren!!!
![]()
Ja maar het is niet leuk als die persoon tegen je zegt... nadat die persoon je zowat overal heeft betast en uitgebreid heeft lopen zoenen en zo.. en of je met die persoon naar huis wil... "maar dan geen sex, alleen knuffelen en zoenen"quote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Open relatie's kennen vele vormen, van flirten en zoenen mag tot alles mag, je moet doen wat bij jou en je partner past, of dat nu een gesloten of een open relatie is en hoever je daarin gaat moet je ook zelf weten.
Maar als ik alleen wat zou mogen flirten en doen dan zou ik het zelf niet open noemen, op het zoenen na vind ik namelijk dat dat gewoon moet kunnen in een monogame relatie, een onschuldige flirt zou nooit een probleem moeten zijn in mijn ogen.
Ik vind het sowieso een lamme beredenering. Zoenen kan soms bizar intiem zijn, net als een goede knuffel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar het is niet leuk als die persoon tegen je zegt... nadat die persoon je zowat overal heeft betast en uitgebreid heeft lopen zoenen en zo.. en of je met die persoon naar huis wil... "maar dan geen sex, alleen knuffelen en zoenen"
Wat een domper
Dat vind ik nou ook... Ik vind zoenen ontzettend intiem. En dan niet 1 kusje.. echt zoenen met tong! Als je al zover bent...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een lamme beredenering. Zoenen kan soms bizar intiem zijn, net als een goede knuffel.
pfff, iedereen staat altijd met wetenschappelijk onderzoek te zwaaien.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das niet waar, een vrouw raakt juist gemakkelijker zwanger als ze sex heeft met meerdere mannen.
Het is ook zo dat als de man denkt dat zijn vrouw vreemdgaat, hij kwalitatief beter zaad gaat produceren(en dat ze dus gemakkelijker zwanger raakt)
(ik kan alleen effe geen linkje vinden...)
Daar heb ik het toch niet over, of was dit niet tegen mij?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:38 schreef katerwater het volgende:
[..]
pfff, iedereen staat altijd met wetenschappelijk onderzoek te zwaaien.
Het zal wel waar zijn hoor, maar dat effect zal minimaal zijn. Geloof jij echt dat vrouwen 10 maal zo snel zwanger worden als ze met meerdere mannen seks hebben?
Er bestaat overigens geen onderzoek waar bewezen is dat mensen die open relaties hebben gelukkiger of ongelukkiger zijn dan gesloten. So what's the problem? Dat iedereen doet waar ie zin in heeft.
Nee hoor, dat laatste was algemeen bedoeld, omdat ik anders teveel offtopic gingquote:Op donderdag 27 september 2007 20:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over, of was dit niet tegen mij?
En sorry hoor, ik vind dit gewoon een leuk feitje, kan mij het schelen of dat 2 keer tien keer of honderd keer is, het is zo en dat is typisch iets om te onthouden, omdat ik het wel grappig vind.
Maar als jij het niet wilt weten, kijk er lekker overheen!
Je moet weten hoe je partner erover denkt, het zomaar doen, zonder overleg kan iemand heel erg kwetsen, of jij dat terrecht vindt of niet is niet zo belangerijk, het is zo.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
Het is ook een stukje vertrouwen he, zie het als een vogeltje in een kooitje, het vogeltje vliegt eruit en strekt zijn vleugels, maar blijft toch naar je terug komen, dat is toch echte liefde..
En het enige tegenargument wat ik hoor is eigenlijk uiteindelijk een verdoezeling voor angst dat het vogeltje niet terug komt..![]()
Er bestaat een amrikaans onderzoek die verteld dat swingers de langste huwelijken hebben, langer dan monogame mensen...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:38 schreef katerwater het volgende:
[..]
pfff, iedereen staat altijd met wetenschappelijk onderzoek te zwaaien.
Het zal wel waar zijn hoor, maar dat effect zal minimaal zijn. Geloof jij echt dat vrouwen 10 maal zo snel zwanger worden als ze met meerdere mannen seks hebben?
Er bestaat overigens geen onderzoek waar bewezen is dat mensen die open relaties hebben gelukkiger of ongelukkiger zijn dan gesloten. So what's the problem? Dat iedereen doet waar ie zin in heeft.
Mogen die dan de norm niet worden?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee hoor, dat laatste was algemeen bedoeld, omdat ik anders teveel offtopic ging![]()
Enne, ik ontken het niet hoor! Ik vind gewoon dat dit maar al te vaak gebruikt wordt als bewijsvoering. Dat mag, maar het mag ook weer geen excuus zijn om open relaties als de norm te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |