Wat een gare vergelijking.quote:Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef releaze het volgende:
waarom zou je je er wel druk om maken dat je partner met een ander heeft liggen pompen, maar niet druk maken dat je partner met een ander een goed gesprek heeft gevoerd?
Omdat seks de ultieme daad van liefde voor elkaar is. Seks is iets intiems wat je alleen met de persoon doet die het allerdichtste bij je stata, waar je zielsveel van houdt en de rest van je leven bij wilt blijven.quote:Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef releaze het volgende:
waarom zou je je er wel druk om maken dat je partner met een ander heeft liggen pompen, maar niet druk maken dat je partner met een ander een goed gesprek heeft gevoerd?
Seks kan ook prima met mensen waar je niet van houdt. De vergelijking zelf is alleen krom. Een goed gesprek hebben kan je partner ook met je moeder, mag hij dan ook maar seks hebben met je moeder?quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten is in principe ook intiem, maar stata los van liefde. Praten kun je ook met mensen waar je niet van houdt.
Dat is dus een, ehm, klein verschil.
Amen to that.quote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij. Elkaar vrij laten is liefde ja, maar als je in een goede relatie zit heb je dié vrijheid niet nodig, in mijn ogen. De spanning ering houden en de boel levendig houden vind ik ook al zo'n onzin. De spanning hou je er sámen in, datkan soms wel 's lastig zijn maar daar draaien relaties nou eenmaal om: bij moeilijkheden en lastige situaties er sámen uitkomen.
Voor mij absoluut niet.quote:Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef Addict89 het volgende:
Seks kan ook prima met mensen waar je niet van houdt.
Hier sta ik helemaal achterquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij. Elkaar vrij laten is liefde ja, maar als je in een goede relatie zit heb je dié vrijheid niet nodig, in mijn ogen. De spanning ering houden en de boel levendig houden vind ik ook al zo'n onzin. De spanning hou je er sámen in, datkan soms wel 's lastig zijn maar daar draaien relaties nou eenmaal om: bij moeilijkheden en lastige situaties er sámen uitkomen.
Een relatie gaat er voor mij om dat je voor elkaar kiest en elkaar vertrouwt. Niet dat je, zoals jij schrijft, elkaar daarin vertrouwt. Met "daarin" bedoel je dan exclusieve sex? Is dat voor jou dan de waarde van een relatie?quote:Op zondag 16 september 2007 00:04 schreef Chowi het volgende:
Ik begrijp het concept eigenlijk niet zo.. Wat is dan nog de waarde van een relatie? Waarom neem je überhaupt een relatie als je al op voorhand gaat bepalen dat het okay is om met andere mensen intiem te zijn?
Een relatie gaat er toch juist om dat je voor elkaar kiest en elkaar daarin vertrouwt? Of ben ik nou ineens héél ouderwets?
Absoluut niet.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Seks is iets intiems wat je alleen met de persoon doet die het allerdichtste bij je stata, waar je zielsveel van houdt en de rest van je leven bij wilt blijven.
Tsja. Ik walg dus van types die zo denken....quote:Op zondag 16 september 2007 17:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Al die fijne, doch tijdelijke hertjes moeten missen?
Wat een wrok. Ik ben ook niet bepaald fan jouw slag mensen, maar gelukkig betreffen dat over het algemeen zelden mooie, interessante vrouwen, maar vooral suffe, stoffige, saaie lelijkerds die zich volledig vastklampen aan de eerste de beste die enigszins geïnteresseerd in ze is.quote:Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsja. Ik walg dus van types die zo denken....
Je hebt geijk, vreemdgaan is meer iets voor mensen met verstand.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Verder zijn 'open relaties' toch een beetje iets voor trailertrash en ander lowlife.
You wrote my thoughts exactlyquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij.
Waarom wrok? Er wordt in dit topic gevraagd over de meningen van mensen over open relaties, en mijn mening is dat ik van zulke types walgquote:Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een wrok. Ik ben ook niet bepaald fan jouw slag mensen, maar gelukkig betreffen dat over het algemeen zelden mooie, interessante vrouwen, maar vooral suffe, stoffige, saaie lelijkerds die zich volledig vastklampen aan de eerste de beste die enigszins geïnteresseerd in ze is.
Ik respecteer je standpunt, ik liet je enkel een ander perspectief zien en een stukje realiteit daaraan verbonden. Flauw? Kom nou toch.quote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom wrok? Er wordt in dit topic gevraagd over de meningen van mensen over open relaties, en mijn mening is dat ik van zulke types walgOf dat nou blitse skileraren of suffe natuurkundenerds zijn. Ik ben niet zo flauw om gelijk te oordelen over wát voor mensen dat dus zijn.
Hoe kun jij nou weten wat de realiteit is? Kennelijk interesseren lelijke mensen je niet, dus zul je ook nooit met hun gepraat hebben over hun voorkeuren wat betreft monogamie. Volgens mij is uiterlijk geen enkele richtlijn of mensen nu monogaam of polygaam zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef OldJeller het volgende:
Ik respecteer je standpunt, ik liet je enkel een ander perspectief zien en een stukje realiteit daaraan verbonden. Flauw? Kom nou toch.
Steekproeven zijn ook op een bepaalde hoeveelheid gebaseerd en niet op b.v. de gehele Nederlandse bevolking. Na enkele ervaringen en van personen uit mijn directe omgeving vind ik dat ik die conclusie gegrond kan trekken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weten wat de realiteit is? Kennelijk interesseren lelijke mensen je niet, dus zul je ook nooit met hun gepraat hebben over hun voorkeuren wat betreft monogamie. Volgens mij is uiterlijk geen enkele richtlijn of mensen nu monogaam of polygaam zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |