abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 13:19:35 #52
81237 releaze
best of both worlds
pi_53216720
waarom zou je je er wel druk om maken dat je partner met een ander heeft liggen pompen, maar niet druk maken dat je partner met een ander een goed gesprek heeft gevoerd?
pi_53216854
Omdat dat goor is en ik niet van afgelikte boterhammen houdt, laat staan die als je al samen bent nog steeds op frequente basis worden afgelikt.
pi_53217502
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef releaze het volgende:
waarom zou je je er wel druk om maken dat je partner met een ander heeft liggen pompen, maar niet druk maken dat je partner met een ander een goed gesprek heeft gevoerd?
Wat een gare vergelijking. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 16 september 2007 @ 13:51:19 #55
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53217543
Dan vind ik niet dat er sprake is van een relatie.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 16 september 2007 @ 13:58:58 #56
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53217713
Heb er niets op tegen zolang je geen gevoelens voor elkaar hebt, anders komt er teveel gezeik van.
Anderzeids gaat uiteindelijk een van de twee meer voor de ander voelen en heb je dus evengoed gezeik. Dus ik zou dat zeker niet doen onder het mom van "relatie".
Afin, niets voor mij in ieder geval! Het is het een of het ander, je hebt een relatie of je hebt er geen!
Sex is immers overal verkrijgbaar, en niets voelt zo goed als sex met liefde.
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53217867
quote:
Omdat seks de ultieme daad van liefde voor elkaar is. Seks is iets intiems wat je alleen met de persoon doet die het allerdichtste bij je stata, waar je zielsveel van houdt en de rest van je leven bij wilt blijven.

Praten is in principe ook intiem, maar stata los van liefde. Praten kun je ook met mensen waar je niet van houdt.

Dat is dus een, ehm, klein verschil.
I had a signature once. It was awful.
pi_53218097
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij. Elkaar vrij laten is liefde ja, maar als je in een goede relatie zit heb je dié vrijheid niet nodig, in mijn ogen. De spanning ering houden en de boel levendig houden vind ik ook al zo'n onzin. De spanning hou je er sámen in, datkan soms wel 's lastig zijn maar daar draaien relaties nou eenmaal om: bij moeilijkheden en lastige situaties er sámen uitkomen.
pi_53218143
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:

Praten is in principe ook intiem, maar stata los van liefde. Praten kun je ook met mensen waar je niet van houdt.

Dat is dus een, ehm, klein verschil.
Seks kan ook prima met mensen waar je niet van houdt. De vergelijking zelf is alleen krom. Een goed gesprek hebben kan je partner ook met je moeder, mag hij dan ook maar seks hebben met je moeder? .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53218157
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij. Elkaar vrij laten is liefde ja, maar als je in een goede relatie zit heb je dié vrijheid niet nodig, in mijn ogen. De spanning ering houden en de boel levendig houden vind ik ook al zo'n onzin. De spanning hou je er sámen in, datkan soms wel 's lastig zijn maar daar draaien relaties nou eenmaal om: bij moeilijkheden en lastige situaties er sámen uitkomen.
Amen to that.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_53218179
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef Addict89 het volgende:
Seks kan ook prima met mensen waar je niet van houdt.
Voor mij absoluut niet.
pi_53218377
quote:
Hier sta ik helemaal achter
pi_53220184
Keer op keer valt het me op dat mensen er van uit gaan dat hun eigen gevoelens op iedereen van toepassing zijn. Zelf heb ik alleen seks met iemand waar ik echt stapelgek op ben, liefde en seks zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar dat ben ik. Ik weet dat voor veel andere mensen dit helemaal niet opgaat, die kunnen die twee makkelijk scheiden, en dus kan ik ook begrijpen dat die mensen seks buiten hun relatie kunnen hebben, zonder dat dat ook maar iets zegt over de kwaliteit van hun relatie.
Ik kan begrijpen dat mensen zeggen dat als er binnen hun eigen relatie seks buiten de deur zou plaats vinden, of zou moeten vinden om de spanning er in te houden, er iets niet meer goed zou zitten, maar is het niet erg superieur om er dan maar van uit te gaan dat dat voor alle andere relaties dus ook geldt?
Arseen (As), atoomnummer 33
  zondag 16 september 2007 @ 15:46:58 #64
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_53220487
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:04 schreef Chowi het volgende:
Ik begrijp het concept eigenlijk niet zo. . Wat is dan nog de waarde van een relatie? Waarom neem je überhaupt een relatie als je al op voorhand gaat bepalen dat het okay is om met andere mensen intiem te zijn?

Een relatie gaat er toch juist om dat je voor elkaar kiest en elkaar daarin vertrouwt? Of ben ik nou ineens héél ouderwets?
Een relatie gaat er voor mij om dat je voor elkaar kiest en elkaar vertrouwt. Niet dat je, zoals jij schrijft, elkaar daarin vertrouwt. Met "daarin" bedoel je dan exclusieve sex? Is dat voor jou dan de waarde van een relatie?

Een relatie bestaat nu juist uit meer dan dat.

Dus waarom zou je op voorhand een relatie moeten uitsluiten? Alleen omdat een stel op dit ene gebied onconventionele ideeen heeft?
pi_53222468
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Seks is iets intiems wat je alleen met de persoon doet die het allerdichtste bij je stata, waar je zielsveel van houdt en de rest van je leven bij wilt blijven.
Absoluut niet.
Al die fijne, doch tijdelijke hertjes moeten missen?
pi_53223187
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Absoluut niet.
Al die fijne, doch tijdelijke hertjes moeten missen?
Tsja. Ik walg dus van types die zo denken....
pi_53223317
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tsja. Ik walg dus van types die zo denken....
Wat een wrok. Ik ben ook niet bepaald fan jouw slag mensen, maar gelukkig betreffen dat over het algemeen zelden mooie, interessante vrouwen, maar vooral suffe, stoffige, saaie lelijkerds die zich volledig vastklampen aan de eerste de beste die enigszins geïnteresseerd in ze is.
pi_53223709
Ja, leuk geweest. Kan het nu weer wat minder persoonlijk? OJ, loop niet zo te schoppen om het schoppen en reageer gewoon 's inhoudelijk en fatsoenlijk.
  zondag 16 september 2007 @ 18:32:49 #69
81237 releaze
best of both worlds
pi_53224280
trouwens, over jaloezie... ik help liever m'n partner z'n jaloezie uit de weg krijgen dan de triggers van jaloezie zoveel mogelijk vermijden. ben toch van de persoonlijk groei, mensen zo weerbaar mogelijk tegen hun eigen angsten maken ipv alle enge dingen vermijden. zo ook met mijn partner, ik vind het niet erg dat hij angsten heeft en ik sluis hem er met alle liefde van de wereld langs maar hem bijstaan over z'n angsten heen zetten is net ff wat constructiever en hebben we allebei baat bij. Tuurlijk, zoiets is een meerjarenplan maar ik ben niet van plan hem snel te verlaten dus waarom niet?
  zondag 16 september 2007 @ 18:35:07 #70
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53224330
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:24 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

Verder zijn 'open relaties' toch een beetje iets voor trailertrash en ander lowlife.
Je hebt geijk, vreemdgaan is meer iets voor mensen met verstand.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53224440
quote:
Ik ben véél te traditioneel én jaloers voor een open relatie. Ik sta ook bij het standpunt dat als je een ander nodig hebt naast je partner om je goed te voelen, de relatie niet klopt. Argumenten als 'ja maar aan het eind van de dag lig je toch mooi samen' en 'elkaar vrij laten is ultieme liefde' zijn niet bepaald overtuigend voor mij.
You wrote my thoughts exactly

Open relatie bij mij = exit!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53224591
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat een wrok. Ik ben ook niet bepaald fan jouw slag mensen, maar gelukkig betreffen dat over het algemeen zelden mooie, interessante vrouwen, maar vooral suffe, stoffige, saaie lelijkerds die zich volledig vastklampen aan de eerste de beste die enigszins geïnteresseerd in ze is.
Waarom wrok? Er wordt in dit topic gevraagd over de meningen van mensen over open relaties, en mijn mening is dat ik van zulke types walg Of dat nou blitse skileraren of suffe natuurkundenerds zijn. Ik ben niet zo flauw om gelijk te oordelen over wát voor mensen dat dus zijn.
pi_53224766
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waarom wrok? Er wordt in dit topic gevraagd over de meningen van mensen over open relaties, en mijn mening is dat ik van zulke types walg Of dat nou blitse skileraren of suffe natuurkundenerds zijn. Ik ben niet zo flauw om gelijk te oordelen over wát voor mensen dat dus zijn.
Ik respecteer je standpunt, ik liet je enkel een ander perspectief zien en een stukje realiteit daaraan verbonden. Flauw? Kom nou toch.

Overigens interpreteert men 'open' relaties hier op verschillende wijze is wel te merken.
pi_53225310
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef OldJeller het volgende:
Ik respecteer je standpunt, ik liet je enkel een ander perspectief zien en een stukje realiteit daaraan verbonden. Flauw? Kom nou toch.
Hoe kun jij nou weten wat de realiteit is? Kennelijk interesseren lelijke mensen je niet, dus zul je ook nooit met hun gepraat hebben over hun voorkeuren wat betreft monogamie. Volgens mij is uiterlijk geen enkele richtlijn of mensen nu monogaam of polygaam zijn.
pi_53225402
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Hoe kun jij nou weten wat de realiteit is? Kennelijk interesseren lelijke mensen je niet, dus zul je ook nooit met hun gepraat hebben over hun voorkeuren wat betreft monogamie. Volgens mij is uiterlijk geen enkele richtlijn of mensen nu monogaam of polygaam zijn.
Steekproeven zijn ook op een bepaalde hoeveelheid gebaseerd en niet op b.v. de gehele Nederlandse bevolking. Na enkele ervaringen en van personen uit mijn directe omgeving vind ik dat ik die conclusie gegrond kan trekken.
pi_53225442
Dus 'enkele personen in jouw directe omgeving' is direct een steekproef voor de gehele samenleving? Knap hoor.

En ohja; lelijk en saai zijn ook subjectieve begrippen. Kijk naar Britney: de een vind haar nog steeds een geile milf, terwijl de ander haar een uitgelubberde domme doos vindt. Dus eigenlijk slaat je opmerking helemaal nergens op.
pi_53225575
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:

Ik ben niet zo flauw om gelijk te oordelen over wát voor mensen dat dus zijn.
Maar tegelijkertijd geef je wel, zonder deze mensen te kennen, aan van ze te walgen?
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:35 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt geijk, vreemdgaan is meer iets voor mensen met verstand.
Het is inderdaad of vreemdgaan, of een open relatie. Verdere opties zijn er niet.
pi_53225607
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Dus 'enkele personen in jouw directe omgeving' is direct een steekproef voor de gehele samenleving? Knap hoor.

En ohja; lelijk en saai zijn ook subjectieve begrippen. Kijk naar Britney: de een vind haar nog steeds een geile milf, terwijl de ander haar een uitgelubberde domme doos vindt. Dus eigenlijk slaat je opmerking helemaal nergens op.
Uiteraard is dat subjectief, het zou problematisch worden indien er een bepaalde standaard van 'mooi' is.
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]
maar vooral suffe,
Niet alle, wel veel. De conclusie die ik trek uit eigen ervaring en voor mij werkt dat, voor jou kennelijk niet.
pi_53225613
Goed, als Britney erbij gehaald wordt kan je met enige zekerheid stellen dat dit nog weinig met open relaties te maken heeft. Kappen, want ik heb geen zin om posts te verwijderen.
pi_53225727
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:25 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd geef je wel, zonder deze mensen te kennen, aan van ze te walgen?
het maakt me niet uit van voor type mensen het zijn, maar mensen die zoveel mogelijk geneukt willen hebben in hun leven vind ik walgelijk. Kan toch?
  zondag 16 september 2007 @ 19:34:43 #81
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53225820
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

het maakt me niet uit van voor type mensen het zijn, maar mensen die zoveel mogelijk geneukt willen hebben in hun leven vind ik walgelijk. Kan toch?
Niet alle mensen met een open relatie willen zoveel mogelijk geneukt hebben in hun leven.
pi_53225863
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Niet alle mensen met een open relatie willen zoveel mogelijk geneukt hebben in hun leven.
Als ze dat niet willen, waarom heb je dan een open relatie?
pi_53225940
Heb nu iets meer dan 2 jaar 'n open relatie. Is ook nooit 'n 'prive-relatie' geweest. We zijn het er allebei over eens dat seks en liefde niks met elkaar te maken hebben, en dus zolang er liefde is is het goed. We zijn alletwee een keer met 'n ander bezig geweest in die tijd, en ik vond het van haar kant helemaal niet erg en zij vond het zelfs ontzettend grappig (lang verhaal.) Ik ben in ieder geval met geen mogelijkheid jaloers te krijgen als het alleen om lichamelijk genot gaat. En daarnaast heb ik ook zoiets van verandering van spijs doet eten Kan me niet voorstellen dat vaste stelletjes nooit eens denken van "hey! Die is ook wel heel interessant"

We helpen elkaar ook gewoon als de een iemand ziet die wel leuk zou zijn voor 'n kortere tijd, is allemaal geen enkel probleem. Gaat helemaal vanzelf. (bijv aanwijzen van hey is die niks voor jou?)

Met haar voel ik 'n speciale band, liefde, met anderen niet. En omdat het voor ons allebei de eerste serieuze relatie is vind ik niet dat ik het recht heb haar (evt) expirimenteren te ontnemen. En dat vind zij ook bij mij. Dat en er zijn van beide kanten geen jaloerse gevoelens. En als ze er zijn zijn ze bespreekbaar.
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Liefde is meer dan alleen exclusiviteit met seks.

[ Bericht 4% gewijzigd door nuclear-rabbit op 16-09-2007 19:43:58 ]
pi_53226049
quote:

[..]

Omdat er toch wel iets zit tussen zoveel mogelijk willen neuken en in je hele leven met 1 iemand willen neuken.
  zondag 16 september 2007 @ 19:42:49 #85
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53226064
quote:

[..]

Ik zeg niet dat die mensen geen sex willen, maar zoveel mogelijk gaat niet op.
Ik heb zelf geen open relatie en zou dat ook niet willen(als ik sex wil met een ander, ga ik wel vreemd ), maar ik ken een stel dat wel een open relatie had, waarvan zij in de twaalf jaar dat ze samen zijn geweest 2 keer met een andere man naar bed is geweest en hij een keer of vijf(dat weet ik niet precies) Het is dus niet zo dat die lui maar met iedereen het bed in duiken, maar ze gaan er niet voor uit elkaar ofzo.
Als ze iemand tegenkomen die lichamelijk de moeite waard is, hebben ze de regel dat het mag.
(zoalng ze niet vaker dan 1 keer met dezelfde persoon naar bed gaan, ivm gevoelens krijgen enzo)
  zondag 16 september 2007 @ 19:45:02 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_53226129
quote:

[..]

om op verschillende niveaus met meerdere mensen verbinden, waarvan een van de niveaus 'gewoon neuken' is.

maar ik denk dat het in het kader van snappen misschien handig is er zelf over na te denken dan het te vragen. als je het wil begrijpen moet jij je zelf je geest openen.
maar dat is een hele opgaaf als je tevreden bent met walgen van anderen.
pi_53226159
quote:
zoalng ze niet vaker dan 1 keer met dezelfde persoon naar bed gaan, ivm gevoelens krijgen enzo
Dat is inderdaad wel 'n hele belangrijke. Daarnaast ook geen oude crushes etc etc, gewoon alles waar je snel gevoelens bij krijgt is verboden terrein.
  zondag 16 september 2007 @ 19:54:55 #88
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_53226383
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:38 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Heb nu iets meer dan 2 jaar 'n open relatie. Is ook nooit 'n 'prive-relatie' geweest. We zijn het er allebei over eens dat seks en liefde niks met elkaar te maken hebben, en dus zolang er liefde is is het goed. We zijn alletwee een keer met 'n ander bezig geweest in die tijd, en ik vond het van haar kant helemaal niet erg en zij vond het zelfs ontzettend grappig (lang verhaal.) Ik ben in ieder geval met geen mogelijkheid jaloers te krijgen als het alleen om lichamelijk genot gaat. En daarnaast heb ik ook zoiets van verandering van spijs doet eten Kan me niet voorstellen dat vaste stelletjes nooit eens denken van "hey! Die is ook wel heel interessant"

We helpen elkaar ook gewoon als de een iemand ziet die wel leuk zou zijn voor 'n kortere tijd, is allemaal geen enkel probleem. Gaat helemaal vanzelf. (bijv aanwijzen van hey is die niks voor jou?)

Met haar voel ik 'n speciale band, liefde, met anderen niet. En omdat het voor ons allebei de eerste serieuze relatie is vind ik niet dat ik het recht heb haar (evt) expirimenteren te ontnemen. En dat vind zij ook bij mij. Dat en er zijn van beide kanten geen jaloerse gevoelens. En als ze er zijn zijn ze bespreekbaar.
[..]

Ik zie het toch echt niet voor me om een andere jongen uit te zoeken voor mijn vriendin zo van: 'ga jij hem maar neuken, wordt ik happy van.' Vice versa zie ik het ook niet gebeuren en heb ik ook niet zoveel behoefte aan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_53226831
quote:
Dat klopt, maar seks is exclusief voorbehouden aan liefde.

ohja, daar moet dan zeker de disclaimer bij dat dat míjn mening is
  zondag 16 september 2007 @ 20:20:39 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53227021
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat klopt, maar seks is exclusief voorbehouden aan liefde.

ohja, daar moet dan zeker de disclaimer bij dat dat míjn mening is
Ik heb ook weleens heel goede sex gehad met iemand waar ik heel wenig om gaf...
  zondag 16 september 2007 @ 23:14:38 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53231703
quote:
Kan me niet voorstellen dat vaste stelletjes nooit eens denken van "hey! Die is ook wel heel interessant"
Dat heb ik nou werkelijk nog nooit gehad. Uiteraard heb ik mijn ogen niet in mijn zak zitten en kijk ik heus wel eens naar een andere kerel, maar ik heb nooit de behoefte gehad om er iets mee te doen.

Mijn ex schoonmoeder zei altijd "Je mag buiten de deur honger krijgen, zolang je maar thuis komt om te eten" en daar ben ik het nog steeds mee eens.

Vreemdgaan is voor mij echt einde relatie, dat gelul over open relaties e.d. daar geloof ik dus niet in. Als je niet voldoende hebt aan je partner, dan is er iets mis in je relatie, zo simpel is het. Dat je verliefd wordt op een ander of iets met een ander wilt doen, kan best, maar heb dan het fatsoen om je vorige relatie op een normale manier te eindigen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_53234299
quote:
We zijn het er allebei over eens dat seks en liefde niks met elkaar te maken hebben.
Vroeger stond ik volledig achter deze uitspraak, maar nu totaal niet meer. Ga eens na voor jezelf: kun jij verliefd worden op iemand die je niet fysiek aantrekkelijk vindt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 01:29:09 ]
pi_53234497
Jaloezie vind ik trouwens een vreselijk ironisch fenomeen. Hoe harder je iemand probeert naar je toe te trekken, des te harder duw je diegene weg. Je geeft de ander een hogere waarde dan jijzelf en bent niet langer een onafhankelijk persoon.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 01:46:58 ]
pi_53234563
quote:
Omdat seks voor mij exclusief en daarmee speciaal is en een goed gesprek niet. Dan zou ik weinig vrienden over houden
  maandag 17 september 2007 @ 08:00:56 #95
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_53235730
Wat je in je OP zegt. Leuk voor kinderen, als hun hormonen nog alle kanten op vliegen. Niks voor mij.
  maandag 17 september 2007 @ 09:16:30 #96
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_53236583
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Mocht het ooit overgaan tussen mijn vriend en mij weet ik ook niet of ik het ooit nog met een ander zou doen.
Oh jawel. Zeker als hij vreemdgegaan is of seks met anderen heeft nadat het uit is.

Dan laat seks met anderen niet meer lang op zich wachten..

Voor de rest: ik moet er niet aan denken. Een relatie hoort bijzonder te zijn en ik wil daarbij het gevoel hebben dat je dingen alleen met elkaar deelt.
Here comes the bad rain..
pi_53244894
Wat vinden de mensen die in dit topic aangeven een open relatie niets te vinden van een trio dan?

Seks en liefde zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen. Want waarom neukt een vrijgezel iedereen? Misschien omdat er lichamelijke aantrekkingskracht is... maar meer ook niet.

Ik zelf ben ook niet voor een open relatie. Maar mocht mijn partner eens een slippertje maken (dan wil ik het het liefst niet weten), dan schop ik hem echt niet meteen de deur uit.
  maandag 17 september 2007 @ 16:33:10 #98
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53246900
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef -moppie- het volgende:
Wat vinden de mensen die in dit topic aangeven een open relatie niets te vinden van een trio dan?
Mwah. Het schijnt leuk te zijn, maar ik zie er niet zoveel in. Ik vind het op dezelfde hoop te gooien als partnerruil en 'swingen' en al die andere flauwekul. Dom vermaak voor ongeremd white trash.
quote:
Seks en liefde zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen. Want waarom neukt een vrijgezel iedereen? Misschien omdat er lichamelijke aantrekkingskracht is... maar meer ook niet.
Neukt elke vrijgezel iedereen Ik kan je uit eigen ervaring dat dat heel snel gaat vervelen hoor, dat 'iedereen neuken'.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53247034
Het is maar net wat je onder een open relatie relatie verstaat. Als het betekent dat je ongelimiteerd kan rondneuken en daar geen verantwoording over hoeft af te leggen ben ik er niet zo voor. Maar als het betekent dat je in goed overleg ook eens ergens anders kan snoepen dan thuis ben ik wel voor. Het idee dat ik nooit meer iets anders mag proeven dan m'n eigen partner benauwt me enorm.
  maandag 17 september 2007 @ 16:40:30 #100
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53247107
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef Twiggy het volgende:
Het is maar net wat je onder een open relatie relatie verstaat. Als het betekent dat je ongelimiteerd kan rondneuken en daar geen verantwoording over hoeft af te leggen ben ik er niet zo voor. Maar als het betekent dat je in goed overleg ook eens ergens anders kan snoepen dan thuis ben ik wel voor. Het idee dat ik nooit meer iets anders mag proeven dan m'n eigen partner benauwt me enorm.
Maar de grote vraag is natuurlijk: heb je een relatie en snoep je ook weleens ergens anders? Of is het simpele feit dat het zou kunnen al genoeg voor je?
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53249556
quote:
Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vroeger stond ik volledig achter deze uitspraak, maar nu totaal niet meer. Ga eens na voor jezelf: kun jij verliefd worden op iemand die je niet fysiek aantrekkelijk vindt?
nee, maar ik word ook niet op iedereen die ik fysiek aantrekkelijk vind verliefd.
pi_53249692
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:26 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

nee, maar ik word ook niet op iedereen die ik fysiek aantrekkelijk vind verliefd.
Dan zijn het toch niet compleet verschillende zaken meer? Seksuele aantrekkingskracht is een pré bij verliefd worden, waardoor seks en liefde niet meer zo gescheiden zijn als het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')