zoeken op rainman, dan vind je nog meerquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een gelul trouwens van Plasterk, natuurlijk is de kandidaat voor het voorzittersschap van bovenaf geregiseerd. "De bekende 4 groten" kregen het hardstikke benauwd bij het idee dat Pronk het wel eens zou kunnen worden.
Dan kun je beter iemand nemen die de G niet eens kan uitspreken.
Hij is heel chillquote:Op maandag 24 september 2007 23:20 schreef TNA het volgende:
Wat straalt die gozer een enorme rust uit zeg
Waarom wist ik dat jij, ondanks dat je hier vaak post, hier iets over ging postenquote:
Zal wel een minuutje vertraging inzittenquote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit vooraf opgenomen ofzo dat ze zosnel ondertitelen
Nee, waarschijnlijk een paar seconden vertraging.quote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit vooraf opgenomen ofzo dat ze zosnel ondertitelen
Omdat ik ook een autistische freak ben?quote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom wist ik dat jij, ondanks dat je hier vaak post, hier iets over ging posten
Ah, dat vertellen ze ook net.quote:Op maandag 24 september 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
Kim Peek, die gast leest 2 bladzijden tegelijk, 1 pagina per oog en onthoudt įlles.
quote:Op maandag 24 september 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Valt mij op hoe "normaal" ie eigenlijk nog is. Ik had een echte freak verwacht zoals die 'rain man'
quote:Op maandag 24 september 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
Hij is ook geen freak en komt ook helemaal niet zo over.
idd, vrij boring.quote:Op maandag 24 september 2007 23:40 schreef TNA het volgende:
Wat kan dat hardlopen me nu nog boeien, onze savant is net tien minuten aan het woord geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |