Hij is heel chillquote:Op maandag 24 september 2007 23:20 schreef TNA het volgende:
Wat straalt die gozer een enorme rust uit zeg
Waarom wist ik dat jij, ondanks dat je hier vaak post, hier iets over ging postenquote:
Zal wel een minuutje vertraging inzittenquote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit vooraf opgenomen ofzo dat ze zosnel ondertitelen
Nee, waarschijnlijk een paar seconden vertraging.quote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit vooraf opgenomen ofzo dat ze zosnel ondertitelen
Omdat ik ook een autistische freak ben?quote:Op maandag 24 september 2007 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom wist ik dat jij, ondanks dat je hier vaak post, hier iets over ging posten
Ah, dat vertellen ze ook net.quote:Op maandag 24 september 2007 23:31 schreef Arcee het volgende:
Kim Peek, die gast leest 2 bladzijden tegelijk, 1 pagina per oog en onthoudt įlles.
quote:Op maandag 24 september 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Valt mij op hoe "normaal" ie eigenlijk nog is. Ik had een echte freak verwacht zoals die 'rain man'
quote:Op maandag 24 september 2007 22:54 schreef Arcee het volgende:
Hij is ook geen freak en komt ook helemaal niet zo over.
idd, vrij boring.quote:Op maandag 24 september 2007 23:40 schreef TNA het volgende:
Wat kan dat hardlopen me nu nog boeien, onze savant is net tien minuten aan het woord geweest
Ja iddquote:Op maandag 24 september 2007 23:40 schreef TNA het volgende:
Wat kan dat hardlopen me nu nog boeien, onze savant is net tien minuten aan het woord geweest
Het is superinteressant.quote:Op maandag 24 september 2007 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ja idd. Ik ga nog even wat Googlen en YouTube-en, vind het erg interessant.
Als je Tammet niet kent en deze quote leest dan denk je toch ook "Wtf vraagt die Arcee allemaal van zijn gasten?"quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat Tammet geen Nederlands heeft geleerd voor deze uitzending.
quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je Tammet niet kent en deze quote leest dan denk je toch ook "Wtf vraagt die Arcee allemaal van zijn gasten?"
quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef TNA het volgende:
Als je Tammet niet kent en deze quote leest dan denk je toch ook "Wtf vraagt die Arcee allemaal van zijn gasten?"
Hij kon de conversaties volgens mij wel redelijk volgen, hij knikte ook vaak instemmend als die professor in het Nederlands uitlegde..quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat Tammet geen Nederlands heeft geleerd voor deze uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |