Verstandig. Alleen met smilies posten.quote:
Die vliegen elkaar in de haren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:54 schreef hardstylesage het volgende:
Ik denk dat als Verdonk haar eigen partij heeft eindelijk het "gat" opvult tussen de VVD en Wilders. En als die 3 partijen een coalitie kunnen vormen zou dat geweldig zijn voor Nederland.
Zat er een taalfout en weet je niet hoe het wel moet ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit-
Mmm, dan misschien kijken met één oog cq luister met één oor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Toad het volgende:
"Met boze burgers..."
Dus ik mis niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
Van alle prinsjesdagprogramma's wel de allermatigste invulling
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef Toad het volgende:
Wat is Bos toch ontzettend goed. Maar dat is vloeken in de kerk hier.
quote:
Idd geweldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
prachtig. Dat paartje is geweldig, van die volkse campingburgers die vinden dat ze niet goed behandeld worden omdat ze ineens miljonairs schijnen te zijn. Het is net een Jakobse en van Es sketch
Ik vond het moment van de kunststofraamkozijnen beter, hij had wat huisjes geloof ik en hij moest de ramen vervangen, dat kost 'm zo en zoveel gulden -destijds, maar hee, de gemeente wil daar wel belasting over zienquote:Op woensdag 19 september 2007 00:01 schreef TNA het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Idd geweldigHoe ze ook aan het einde nog even hun zegje wilden doen terwijl je zag dat niemand ze serieus nam
Een roofroofrover!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |