Dat word fietsenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Best kut als j daar maandag weer mee naar je werk moet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat dacht ik ook ja
..Of je wordt aangeredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten Tara en freecell of teigan en mik_infra maar wat vaker neuken.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat dacht ik ook ja
..Piemel van een centimeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
21 keer per week?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]ik denk dat er weinig mis is met de frequentie
En nog vaker zal weinig helpen denk ik
Wat gemeen om precies nu te vragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef Etcetera het volgende:
hey Stadjers
ff een vraagje, hebben jullie al ervaringen met het schitterende nieuwe idee van Karin Dekker? De spitsrekken?
Ik vroeg me laatst al af waarom ze al die fietsenrekken naast de v&d hadden weggehaald. Maar dat was natuurlijk om chaos te creëren zodat dit idee extra tof lijktquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Etcetera het volgende:hoezo?
ik was ff nieuwsgierig ivm onze grote verbazing van het plan en het hilarische filmpje wat het heeft opgeleverd met de onthulling (onduidelijkheid alom)
Iets werkvoorziening ofzo. Mannetjes die extra fietsen rekken plaatsen in het centrum als het druk is en weer weg halen als het rustig is. Ze kunnen ze natuurlijk niet laten staan want dan hebben die mannetjes niets meer te doen.quote:
Je moet er ook voor zorgen dat je nooit bij mij in de trein terecht komt, als ik er in zit duurt het minimaal een half uur langer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik weer.. Do2 heeft nooit ergens last van met de trein en ik heb al weet ik hoe vaak weet ik hoe veel vertraging gehad, en nu doe ik er morgen weer minstens 3 uur en 3 kwartier over.
.
Werkzaamheden ten behoeve van station Groningen Europaparkquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik weer.. Do2 heeft nooit ergens last van met de trein en ik heb al weet ik hoe vaak weet ik hoe veel vertraging gehad, en nu doe ik er morgen weer minstens 3 uur en 3 kwartier over.
.
Ja leuk, nóg een station waar de stoptrein zal stoppen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Werkzaamheden ten behoeve van station Groningen Europapark![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |