Nou ja, dan moeten Tara en freecell of teigan en mik_infra maar wat vaker neuken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef maok het volgende:
Jammer, geen beschuit met muisjes...
Je mag er best één nemen als je er zin in hebt hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef maok het volgende:
Jammer, geen beschuit met muisjes...
Dan had je mij kunnen zien eten als je de omleidingsroute had genomen die daar aangegeven staatquote:
Idem hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah. Hmm. Degenen die ik heb gedaan bleken allemala in ieder geval wel te kloppen..
Vaker is niet direct noodzakelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, dan moeten Tara en freecell of teigan en mik_infra maar wat vaker neuken.
HO!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan had je mij kunnen zien eten als je de omleidingsroute had genomen die daar aangegeven staat
Hm, nee nu je het zegt. En als je graag kindjes wil is sex ook een stuk minder leuk btw.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vaker is niet direct noodzakelijk.
Tsja, als het moet...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, nee nu je het zegt. En als je graag kindjes wil is sex ook een stuk minder leuk btw.
heb je ergens een lange overstap? dat vond ik altijd wel een goed moment om bloemen te kopen als ik die nodig had.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
En om nu eerst via Leeuwarden te reizen...
Hmm, op Utrecht heb ik meestal tien minuutjes, de rest is vrij kort. Misschien in Breda zelf, maar ik kan me niet herinneren daar ooit bloemen te hebben gezien, eigenlijk...quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je ergens een lange overstap? dat vond ik altijd wel een goed moment om bloemen te kopen als ik die nodig had.
Je reed toch al omquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HO!
Zie je nu wat je zegt?
Je denkt dat ik een aangegeven omleidingsroute volg?
goede reis!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom..
Maar ik ga maar eens richting Groningen. Tot later!
kutlichtquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je had anders nog een camperbarrel daar kunnen platen. Is een 20 jaar oud VW model
Trabant!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag zoeen auto door de straat rijden vandaag.
Zulks van de DDR, maar dan lichtblauw zegmaar.
Zoeen waar j ook een foto van had alex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |