Dat vraag ik me nu ook afquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog wat van hem gehoord erna?
omg jij wilt stiekem met haar daten en jij hebt de date van haar allerlei gruwelverhalen verteldquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:20 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nope, maar ken ze wel irlEn voor alle duidelijkheid, ik ken Bepsie nu ongeveer een jaar.
Neequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog wat van hem gehoord erna?
Nee? Ik zie het wel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Bepsie het volgende:
en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!
Geen contact meer gehad, en eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O verkeerd gelezen dan, zag dat in een paar posts dat staan ..
Heb je al contact met hem gehad? ( of poging gedaan tot)
dat is wel een heel gemene commentquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee? Ik zie het wel hoor
BTW, misschien knapte hij af op de manier waarop je met je kinderen omging?
Wil je niet weten waarom hij dan wegrende????quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Geen contact meer gehad, en eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte aan.![]()
Mijn date duurde 10 seconden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee? Ik zie het wel hoor
Hoezo? Ik zie soms mensen met hun kinderen omgaan op een manier waar mijn tenen krom van trekken. (b.v. schreeuwen, alles op een heel cynische manier zeggen alsof 't kind toch niks goed kan doen zeg maar, of juist zwaar debiliseren) Met zo iemand zou ik dus ook geen relatie willen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is wel een heel gemene comment![]()
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wil je niet weten waarom hij dan wegrende????![]()
geef het maar toe , hij rende gewoon sneller dan jijquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.![]()
Nee je gaat het gewoon NU vragen ja!! wij willen het nu ook weten ook!.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee je gaat het gewoon NU vragen ja!! wij willen het nu ook weten ook!.![]()
nu wachten tot de eerte gek hier ja zegtquote:
Post maar hoor. Ik wacht met smart op de mp3'tjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
nu wachten tot de eerte gek hier ja zegt![]()
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!quote:Hij vroeg me of ik ook een kurkentrekker had......waarop mijn dochter van 8 jaar uit haar bed sprong,
en hem enthousiast de weg wees naar de keuken langs de slaapkamer van haar broertje,
omg jij weet echt niks van kinderen af. Ze vonden het gewoon leuk dat en interessant dat er iemand was en wilde gewoon helpen denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!
Mijn kinderen zijn gewoon heel spontaan, en hulpvaardig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |