quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
Was het kastanova?
Hoe kom je daar nu weer bij, m'n k bleef gewoon hangenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Jij vind mij een kankerslet?!![]()
Now we talking! Ik haal het vast niet bij jou!
![]()
Als al dat bovenstaande bij mij het geval zou zijn geweest, zou ik ook zeker niet aan kinderen begonnen zijn op die leeftijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef Rutgerr het volgende:
Je bent op dat moment nog niet eens klaar met de middelbare school! Ik vind het onverantwoord om kinderen te nemen wanneer je eigenlijk qua tijd, financiele zekerheid en kunde niet in staat bent die taak goed te volbrengen. Respect als je dat wel lukt, maar ikzelf geef de voorkeur aan het ontwikkeling van jezelf alvorens je je op zoiets stort, want het juist opvoeden van kinderen neemt erg veel tijd in beslag.
Had die onzekere kerel misschien last van bindingsangst?
Stotteren is niets om je voor te schamen hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, m'n k bleef gewoon hangen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 24 een kind van 8 jaar hebben? Vind je het gek dat ie huilend wegrend, kkslet.![]()
(1 van de betere KLB topics)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je met die enorme hersenpan uit je moeder gekropen? Weg hier!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Heathen het volgende:
Nou ja het zal bij haar in ieder geval wel allemaal al een grote bouwput zijn na de kinders.
Nou nog 1tje maken dan maar? (Mits je lekker bent natuurlijk)quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Als al dat bovenstaande bij mij het geval zou zijn geweest, zou ik ook zeker niet aan kinderen begonnen zijn op die leeftijd.
Maar zoals ik al zei: alles was en is in orde!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef DarkManta het volgende:
Ik vond het zo`n vertederend verhaaltje totdat ik bij het stukje kwam waar die lul het huis uit rende.
WTF?, waar slaat dat dan op? Heeft ie nog gebeld daarna ofzo, of heb jij gebeld?
Waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk?
Het zijn toch niet je eigen genen. Of is het omdat mensen op straat dan denken oh dat is niet hun papa? Is dat iets om je voor te schamen dan?
En wat voor één!quote:
Niet je eigen genen en waarschijnlijk meebetalen had ie van te voren kunnen weten, of die kinderen nou wit, zwart of geel zijn maakt dan ook niet uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef Synthesist het volgende:
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"
Mijn kinderen zijn geen halfbloedjes, en ik heb ook geen kinderen van een macho!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.
En over het algemeen willen jonge single mannen (25-30) géén vrouw die al kinderen heeft.. je eigen genen willen verspreiden en, het niet willen meebetalen aan andermans kroost is namelijk niet zo'n romantische gedachte.
Wel onbeschoft dat hij wegrende, maar aan de andere kant: jij zoekt waarschijnlijk ook maar een leuk single vaderfiguur met baan, auto en dus een dikke portemonnee om jezelf en je kinderen te kunnen voorzien van een leuk(er) leven nadat je de kindjes al van een macho hebt gekregen, die jou uiteindelijk toch wel zou verlaten. Boeide niet, want jij wilde kinderen, hoe je er voor zou gaan zorgen had je toen nog niet bedacht.
Ach, heel relatieplanet staat vol met dit soort vrouwen. Domme single dertiger die je bent als je in dat soort golddigger-praktijken trapt.
Zoiets dus ja... wist hij wel dat tijdens de date de kinders thuis zouden zijn ??quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?
Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
Als hij alleen uit was op sex dan was hij wel gebleven, hij wist dat mijn kinderen thuis waren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?
Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
Mijn kinderen zijn GEEN halfbloedjes, en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef MouzurX het volgende:
.. je had al vaker gedate .... tsja wist hij dan niet dat je kinderen halfbloedjes waren ofzo? dat kan dan toch de enige reden zijn denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |