Hij was zelfs thuis bij d'r!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef nicomart het volgende:
ontmoet eens een man in het echt..
hij zei dus niks?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Hij is echt letterlijk weggerend.....![]()
Hoe oud was die gast dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:06 schreef mirannie het volgende:
Persoonlijk had ik wat later afgesproken om er zeker van te zijn dat de kids zouden slapen. Ik spreek ook nooit te vroeg af, want mijn dochter wil ook altijd weten wie er is, maar komt meestal niet haar kamer uit...
Overigens ben je wel een ontzettende oetlul als je meteen de deur uit rent. Tenslotte was hij op de hoogte van de kids. Maar ja, sommige mannen *zucht*.
Aan de andere kant, beter dat je er nu achter komt dat ie niet gecharmeerd is van kinderen, dan dat ie maanden later nog gaat melden dat dit toch niet is wat ie wil.
Hij 29 ik 24.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe oud was die gast dan?maarja beter een date met iemand waarna je dat wegrent dan geen date he
Ja, hij is ook wel erg jong. Ik ben iets ouder.....quote:
Ik vind hem best wel oud.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, hij is ook wel erg jong. Ik ben iets ouder.....![]()
In zijn huis neem ik aan, of anders.....maar niet van belang in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef tong_poh het volgende:
Waar is de vader van je kinderen?
@you en OldJeller; waar denk je dat een/die date voor dientquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef nicomart het volgende:
ontmoet eens een man in het echt.. via internet werkt het niet..
Ik zal het anders zeggen. Klinkt lullig, maar dit is hoe veel mannen denken. Niet alle maar wel veel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Bepsie het volgende:
[..]
In zijn huis neem ik aan, of anders.....maar niet van belang in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |