Je kent het wel, je leert iemand kennen via het internet, wisselt msn adressen uit en leert elkaar wat beter kennen.
Na een chatsessie van een aantal weken, besloten we om samen eens wat af te spreken.
Gezellig drankje gedaan, geen vuiltje aan de lucht en een aantal dates volgde.....
We werden steeds closer, we vertelden elkaar onze gruwelijkste geheimen, mooiste dromen en diepste wensen.
Kortom: we wisten alles van elkaar!
Een date was bij mij thuis, vorige week zaterdag om 20:00 uur om precies te zijn.
Ik verheugde mij er erg op om hem weer te zien en had best wel m'n best gedaan om er een gezellige avond van te maken.
Bij de kapper geweest, lekker gekookt, kaarsjes, etc....
Gezien het feit dat hij ook altijd ontzettend z'n best voor mij deed,
vond ik het wel geplaatst om ook mijn best voor hem te doen.
Mijn 2 lieve kindertjes lagen lekker in hun bedjes, en ik verheugde me al stiekum een beetje op een zwoele, ontspannen en zeer voor herhaling vatbare avond vrijen tot zonsopkomst.
om 20:00 uur ging m'n deurbel.
Daar stond m'n droomdate........met een grote bos rozen en een fles wijn.
Hij volgde zijn weg naar binnen naar de mooi gedekte eettafel,
en ging ontspannen zitten.
Hij vroeg me of ik ook een kurkentrekker had......waarop mijn dochter van 8 jaar uit haar bed sprong,
en hem enthousiast de weg wees naar de keuken langs de slaapkamer van haar broertje,
Die daardoor wakker werd en al net zo enthousiast uit zijn bed sprong en mijn date er op wees,
dat hij echt even de foto's van zijn verjaardag moest zien,
waarop mijn dochter hem vroeg of hij ook op haar verjaardag wilde komen.
Mijn "droomdate" rende letterlijk de deur uit!!
Je kon z'n gezicht nog net zien vertrekken in die van een huilend kind.
Mijn beide kinderen hebben deze kind onvriendelijke man nog netjes uitgezwaaid!
Klacht: Ik had me verheugd op een fantastische avond, en die hele avond was afgelopen in 10 seconden, waarbij ik achterbleef met heel veel bloemen, wijn en kaarsen.
N.B. Hij wist dat ik kinderen heb!
[ Bericht 0% gewijzigd door Bepsie op 14-09-2007 22:04:33 ]