Ach, dat moet wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef OldJeller het volgende:
Hoe weet je zeker dat het kwajongens zijn?
Zou kunnenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:42 schreef DeGluurbuur het volgende:
Misschien zijn het wel marrokanen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
misschien zijn het wel stoute meisjes
Die horen gestraft te worden!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Aoristus het volgende:
misschien zijn het wel stoute meisjes
Nee, nee, zo doen we dat niet. We gaan hier niet speculeren, het kan vanalles zijn.quote:
Hier wonen volgens mij echt geen joden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
13-14 september, Joods Nieuwjaar.
Gewoon feest dus.
Tuurlijk wel, ze zijn gewoon nog niet uit de kast.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hier wonen volgens mij echt geen joden hoor![]()
![]()
Ik durf nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, nee, zo doen we dat niet. We gaan hier niet speculeren, het kan vanalles zijn.
Aan jou rest nu de taak om naar buiten te gaan, naar de desbetreffende personen toe te lopen en ze op de foto te zijn, waarna je dat hier post. Dán zullen we ons ontfermen over de personages waarover je klaagt en zal wellicht duidelijk worden welke naam we aan ze moeten toekennen.
Niet zo kort door de bocht, hè. Kom nou toch.
Hitler is gecremeerd...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef T3rr0r het volgende:
Hitler zou in z'n graf omdraaien als hij dit topic las!
Ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hier in de buurt steken ze allemaal rotjes en nitraten af. Waardoor de hond van de buurman de heletijd moet blaffen,wat nog meer lawaai veroorzaakt.
.
Klacht:
Kwajongens die veel te vroeg beginnen met vuurwerk afsteken![]()
Zo gewoon vind ik dat feest niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef GizartFRL het volgende:
13-14 september, Joods Nieuwjaar.
Gewoon feest dus.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze zijn gewoon nog niet uit de kast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |