Doe daar eens wat aan danquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben niet helemaal scherp, sorry.
Erg tof idd. Met die breaks en edits!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA Axwell![]()
Wat een strakke beat
Een backbeat zoals Gerard het zei? erg tof man!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg tof idd. Met die breaks en edits!
Ik ben 14, DMquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe daar eens wat aan dan. Pak eens snel wat bier
.
Backbeats? Nooit van gehoord; wel breakbeats. En infeite zijn het verknipte loops. Beetje drum 'n bass-achtig. En dan met zo'n lekker funky basslijntje en erg goede zang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Een backbeat zoals Gerard het zei? erg tof man!![]()
idd, die breaks zijn ook tof![]()
Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hmm... Het kon toch niet minder worden, zou je denken.
Geeft nietquote:
shandy iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan maar aan de Shandy (of Shendy of hoe je het dan ook maar mag schrijven).
Inmiddels uit, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan maar aan de Shandy (of Shendy of hoe je het dan ook maar mag schrijven).
Ze hebben wel gekeken over ze dat item konden doen, maar je weet wat ze toen zeiden hè?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Geen "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen"-request? Voor niets ge-smst
Ach damn wat kut is dat. Bij Giel vannochtend was het ook al feest (net alsof een spijkerbroek-promotende Jantje Smit nog niet genoeg was).quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we straks weer The Opposites - Dom, Lomp & Famous en andere bagger.![]()
Was een leuke gast die Pierre Wind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |