Ook eens. Geopend topic is erg actueel. Goed getimed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat de mods het uitleggen en/of excuses aanbieden. Het is zo bureaucratisch en standaard gedacht - alsof het iemand een blindedarm kost als het openblijft.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Bundesligatoto 2007/2008 teil 2
Zentral Bitte!
Snap je ook dat het nogal zuinigjes overkomt. Als mensen daar nou lol in hebben???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:10 schreef dndiek het volgende:
In 2 andere topics werd die discussies al gevoerd, een derde topic was een beetje overbodig in mijn ogen, dus ik vind dit slotje wel terecht
ben weer liev stil vandaagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:10 schreef dndiek het volgende:
In 2 andere topics werd die discussies al gevoerd, een derde topic was een beetje overbodig in mijn ogen...
Waarom moet een discussie drie keer gevoerd worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Snap je ook dat het nogal zuinigjes overkomt. Als mensen daar nou lol in hebben???
Reageer eens op mijn vraag voordat je een nieuwe stelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moet een discussie drie keer gevoerd worden?
In het Premier League-topic hadden mensen lol om de wedstrijd van de Spurs en ook in het centrale Martin Jol-topic ging het over de positie van Jol en de wedstrijd. Waarom moet daar dan een derde topic bij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn vraag voordat je een nieuwe stelt.
Het is nog steeds geen antwoord op de vraag maar goed. Er moet ook geen derde topic bij maar wat is de noodzaak van sluiting? is het heel erg om bij bijzondere gelegenheden zo'n topic te hebben? Als mensen er lol in hebben? Snap je dat het nogal zuinigjes overkomt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
In het Premier League-topic hadden mensen lol om de wedstrijd van de Spurs en ook in het centrale Martin Jol-topic ging het over de positie van Jol en de wedstrijd. Waarom moet daar dan een derde topic bij?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ben weer liev stil vandaag![]()
ok, bijna stil
gewoon negeren alsjeblieft , ik heb een kuthumeurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:56 schreef dndiek het volgende:
Best irritant steeds deze kansloze opmerking
Waarom kan tong niet gewoon posten in het premier league? Het is toch geen noodzaak dat topic.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen antwoord op de vraag maar goed. Er moet ook geen derde topic bij maar wat is de noodzaak van sluiting? is het heel erg om bij bijzondere gelegenheden zo'n topic te hebben? Als mensen er lol in hebben? Snap je dat het nogal zuinigjes overkomt?
Nee hoor, het is geen noodzaak. Het gaat ook niet om tong. Het gaat er mij meer om dat het ook geen noodzaak is om dit soort topics direct weer te sluiten. Het is wel een leuk topic en als het niet gaat lopen dan soit en anders ontspint zich misschien daar de discussie wel. Gewoon lekker laten waaien af en toequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom kan tong niet gewoon posten in het premier league? Het is toch geen noodzaak dat topic.
Eigenlijk allebei te vroeg maar goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #29
Te laat.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef dndiek het volgende:
Slotje zit erop
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
En in het linkjestopic gedaan.
Tweede dicht, dank u.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:18 schreef DarkShine het volgende:
PSV wil nieuwe opzet Eredivisie: terug naar 16 clubs.
Wat vinden jullie van dit plan?
Fixedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:16 schreef WeebI het volgende:
[CL] SS Lazio - Real Madrid: live bij de NOS
en gooi meteen deze maar in de OP
danku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |