Wees nou eerst maar eens blij met uberhaupt een overwinning, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:
Tegen heracles moet er gewoon een mooie overwinning behaald worden.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef Sethje het volgende:
sos pillen bier lekker boeiend als we maar winnen
Heracles 0-3quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
Na Heracles uit krijgen ze AZ, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.
Ik houd je eraan....quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles 0-3
Az 0-2
Kampioenuhh![]()
Er is op dit moment geen 'deze vorm' meer. Na twee weken interlandvoetbal is de situatie weer anders.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
Jullie gaan echt niet (in deze vorm) met 3 punten uit Alkmaar weg!
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
Ja maar dat is in 9 van de 10 gevallen niet een positieve ontwikkeling die volgt na 2 interlands..quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen 'deze vorm' meer. Na twee weken interlandvoetbal is de situatie weer anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
was het maar kut.. dan was het nog ietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef S-Two het volgende:
Heracles uit, hopelijk scoren we vroeg anders kan het wel eens een dikke kutwedstrijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |