Nope.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
fipo
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me ook andere alternatieven voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef Potter het volgende:
Ik kan al zo 6 namen noemen van mijn vrienden die naar de hoeren gingen. Niks mis mee toch, als ze toch geen vriendin hebben zie ik niet waarom het raar is.
Een schaapquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me ook andere alternatieven voorstellen.
Ga toch naar de hoeren!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klagen omdat een hoer stonk.
Hoeren moeten stinken. Heerlijk!
Nee, ik heb een vriendin.quote:
Jij bent goed met analyses!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vriendin.
Jij opent een topic om te klagen dat een hoer stinkt. Dan zeg je dat het triest is dat mensen ontkennen dat ze naar de hoeren gaan. Dan ontken je zelf dat je naar de hoeren gaat.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
p.s. Hij blijft wel lang open.
Daarbij is het geen analyse, maar een opsomming. Ik heb nog geen conclusie getrokken, derhave; conclusie:quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Jij bent goed met analyses!![]()
+ 1quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Regelmatig als ik een leuke klacht of wat dan ook deponeer dan is het al gesloten voordat ik goed en wel het topic, onder genot van een bakje koffie kan bekijken.
Klacht: Mods die te snel een topic sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |