quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil hem wel kopen mr ls ik nr de website van mijn bnk g om over te schrijven kom ik ersens anders...
www.postbnk.nl
:/
Zo te zien doet jou A het nog. PM me maar voor mijn rekeningnummerquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil hem wel kopen mr ls ik nr de website van mijn bnk g om over te schrijven kom ik ersens anders...
www.postbnk.nl
:/
Voor welke letter zou je deze willen ruilen, ik heb eventueel wel interesse.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb wel trading cards, k heb ook een hele zeldzame, de ç !
ik had hem ooit gekregen van iemand maar ik heb er al 1 op mijn toetsenbord zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Waarom doe je hem weg?
Waarom wil je weten waarom ik hem weg doe? Ik heb daar mijn redenen voor en die maak ik om privacy redenen liever niet openbaar. (nee hij is niet van de vrachtwagen gevallen)quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Waarom doe je hem weg?
Je hebt er nog 7quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Elixabete het volgende:
Mijn lэttэr is grдtis дf te hдlэn in Дlkmддr.
Wээs эr snэl bij, wдnt op is op
J j!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:49 schreef Bron het volgende:
(nee hij is niet van de vrachtwagen gevallen)
kan in het Russisch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:57 schreef fraubitch het volgende:
Door is mijn letter gebleven!![]()
Hoe moet ik nou mijn noom schrijven?!
Wees blij dat ie het in je username nog doet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:57 schreef fraubitch het volgende:
Door is mijn letter gebleven!![]()
Hoe moet ik nou mijn noom schrijven?!
Schrijf eens OA in het Russisch...quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kan in het Russisch?
" Фраубитч " is je naam in het Russisch (FRAUBITCH)
hey tofquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kan in het Russisch?
" Фраубитч " is je naam in het Russisch (FRAUBITCH)
dot is opgeslogen in me computer, hoef ik niks voor te doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef Bron het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het in je username nog doet.
Ik kan anders wel een illegaal kopietje voor je maken van mijn Aquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dot is opgeslogen in me computer, hoef ik niks voor te doen![]()
![]()
Verwerk het is je sig ofzo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |