ik denk dat Frederique er inmiddels iets anders uitziet hoor...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:21 schreef conleche het volgende:
Ze lijkt een beetje op Frederique van de Wal.....
Ik heb haar een tijd geleden gezien in een aflevering van The Sopranos..met dat hondje! (Ze speelde zichzelf)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef schatje het volgende:
Lauren Bacall
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het erg schandalig als ik zeg dat ik geen idee heb wie dat is?quote:
Kate Bushquote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het erg schandalig als ik zeg dat ik geen idee heb wie dat is?
Wel vind ik haar erg mooi oud geworden; ze heeft sprekende ogen!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het erg schandalig als ik zeg dat ik geen idee heb wie dat is?
Wel vind ik haar erg mooi oud geworden; ze heeft sprekende ogen!
ColdFeet had het over de bovenste foto's van Kate Bush.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Emma Peel! Van de wrekers, met die mooie strakke pakjes...
[ afbeelding ]
Aha, ik had niet ver genoeg naar boven gescrolled!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef Mejoon het volgende:
[..]
ColdFeet had het over de bovenste foto's van Kate Bush.
WTF? Daar heb ik mee in de klas gezeten! Nooit geweten dat ie beroemd is geworden.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef Turbomuis het volgende:
Pieter Both (zanger van 'Beef!')
Toen (foto van 1987), toen 'ie nog in 'Captain Cocktail' zat:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
En nadat Captain Cocktail bij ons op een schoolfeest had gespeeld was ik zooooooooooo verliefd. Heb toen nog slinks via z'n management z'n adres achterhaald en ben daar langs geweest. Gelukkig wassie niet thuis...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:29 schreef tonja het volgende:
[..]
WTF? Daar heb ik mee in de klas gezeten! Nooit geweten dat ie beroemd is geworden.
Hij deed het erg goed bij de meisjes inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En nadat Captain Cocktail bij ons op een schoolfeest had gespeeld was ik zooooooooooo verliefd. Heb toen nog slinks via z'n management z'n adres achterhaald en ben daar langs geweest. Gelukkig wassie niet thuis...
Er staat Frederique van der Wal, niet Huyds. tenminste ik denk dat je dat bedoelt?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik denk dat Frederique er inmiddels iets anders uitziet hoor...![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef Swiffer het volgende:
Tom cruise;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat een kerelquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:54 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruth Jacott
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:22 schreef Minnie_ het volgende:
NKOTB toen:
[ afbeelding ]
en nu (er komt een comeback![]()
![]()
):
[ afbeelding ]
Kortom, best lekker opgedroogd.
Tjahquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Tokay het volgende:
Luke Perry (Dylan McKay in de serie Beverly Hills, 90210)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |