Die man was er ook met schaken tegen Jaap toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef pullup het volgende:
De mensen voor de kreeft zijn gearriveerd.![]()
Rustig hier
Allemaal acteurs.. je wordt belazerd waar je bijstaat..quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die man was er ook met schaken tegen Jaap toch?
Nadia heeft maar van 1 ding verstand ....het zaad van dennis...voor de rest is en blijft ze een lowlife eerste klas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Echt een leuk sportshirtje Naad.
[afbeelding]
En hij was er al een keer om bonbons te maken ook nog. Niet weg te slaan die knakkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die man was er ook met schaken tegen Jaap toch?
De chocolademanquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef pullup het volgende:
De mensen voor de kreeft zijn gearriveerd.![]()
Rustig hier
Waar denk je dat Jaap zo'n zeug van is gewordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:08 schreef Starlie het volgende:
Zit Jaap al de hele dag achter die computer???
Ze zou wat mij betreft in de stront kunnen zakken maar het zal wel RTL beleid zijn, lief zijn voor elkaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef pullup het volgende:
Amanda vraagt Lieke of ze haar riem mag lenen en Lieke zegt gewoon ja![]()
Oh God, de tweedehands autoverkoper heeft zijn kloffie ook weer aan.quote:
Brian krijgt Dennix trekjes, hij blijft maar voor de spiegel staan en kan maar niet beslissen wat hij aan gaat trekken.quote:
nieuwe taktiek van huub en liekequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zou wat mij betreft in de stront kunnen zakken maar het zal wel RTL beleid zijn, lief zijn voor elkaar.
Ik heb zo'n filmpje iig niet gezien, maar wat mij in dat hele verhaal al maanden verbaast is die zogenaamde "stoot" onder water....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ooit zo'n filmpje gezien. Of misschien ben ik ook al beïnvloed door de propaganda van Dennix...? Zou best kunnen, ik heb een slecht selectief geheugen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
De chocolademan wil Jaap uitnodigen voor een schaaktoernooi eind november. Jaap is bang dat de schaakbond zijn naam niet wil linken aan DGK maar Amanda zegt dat dat natuurlijk onzin is, zij mocht toch ook meedoen aan de Nederlandse Kampioenschappen Visagie.
De vergelijking.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |